|
|
|
Spetter
Vlieger
Leuk voor Fluf dat hij een nieuwe bezigheid heeft gevonden, en zo te lezen met hart en ziel. Wat een schatje. En met dit weer in de tuin zit hij er met z'n neusje bovenop  |
Zaterdag 3 Juli 2010 9:09 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahaa, voor hem is het inderdaad een hobby geworden. Het is me opgevallen dat hij er echt naar uitkijkt 's morgens en haast niet kan wachten tot de rolluiken opgaan. |
Zaterdag 3 Juli 2010 4:09 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Hahahaha.............die Fluf Heeft zijn roeping gevonden, de charmeur. |
Zaterdag 3 Juli 2010 9:22 pm |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Dit had ik gemist, vandaar mijn late reaktie, sorry!
Wat een verhaal zeg, het was een vreselijk weekend om te rijden heb zelf ook in de auto gezeten om een pup op te halen, gelukkig geen file maar wel 4 uur in de hete auto dus ik begrijp heel goed hoe het voor je was, je moest niet op 1 maar op een heeboel dieren letten en daarbij ook nog op de weg.
Ik vind het heel knap van je, en ben blij dat het nou wat beter gaat in huis, aan nieuwe dingen wennen is soms wel eens goed voor ze maar teveel is teveel, fijn dat ze nou dat er vetrouwde dingen te zien zijn (zoals de lampen) ze weer los komen.
Heel veel woonplezier met je nieuwe huis, ik hoop dat het je goed zal bevallen en dat voor de rest ook alles snel weer zijn gangetje gaat.
Sterkte en een hele fijne zomer toegewenst in je nieuwe huis!  |
Vrijdag 9 Juli 2010 6:57 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Van harte bedankt voor je lieve reactie Vlindertje.
Echt leuk om te lezen. Ondertussen zijn ze al helemaal gewend allemaal, vind ik toch. Jos is nog steeds de paniekgaai die hij altijd was maar zet stap per stap toch vooruitgang en Fluf, die droomt dagelijks van de lekkere vogeltjes buiten.
Wil je ons huisje eens zien? Kijk dan ff in ons dagboek, daar kan je het zien.
Voor de pup zal het ook zwaar geweest zijn, het was vreselijk en jij hebt het dus ook moeten ondergaan.  |
Vrijdag 9 Juli 2010 8:03 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:28 am
|
|
|
|
|