lang niet van mij gehoord! maar ben er nog.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
hidde0124
Kuikentje

lang niet van mij gehoord! maar ben er nog.  Reageer met quote  

hallo,

ik heb erg langs niets van mij laten weten. maar dat komt omdat ik het erg druk heb met mijn baantje en net de examens achter de rug. en natuurlijk ook met coco. ik zal even vertellen hoe het nu met coco gaat.
met coco gaat het super! hij is soms een klein beetje vervelend en heeft zo zijn minder blijere dagen maar goed dat hoort er bij. hij is nog steeds gek van mijn zus. maar wil we gewoon mee met bij als zei er bij is. hij heeft nou ook ondekt dat hij op de bovenkant van zijn kooi kan zitten en doet dan eigenlijk de heledag ook niets anders dan een beetje koekeloeren en praten en gek doen. maar hij speelt eigenlijk nooit met zijn speelgoed. heel af en toe een keertje er aan knabbelen maar nooit langer dan 2/3 minuten.ook gaat hij vaak mee naar mijn werk waar hij dan lekker op de bar mag lopen of op zijn plekje in de keuken zitten te kijken. vooral als het mooi weer is gaat hij mee dan zit hij lekker op het terras en beetje te zonnen en te praten. maar nu wou ik hem het woord vida leren (spaans voor leven) maar hoe kan ik dit het beste doen. eigenlijk wou ik dit binnen een maand doen omdat dit de nieuwe naam van mijn kameraat zijn kroeg is. en dan wou ik hem dat laten leren. dus hoe kan ik dit het beste doen?
Bericht Zondag 13 Juni 2010 9:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

goed te horen dat alles prima gaat.
om hem vida te leren zou je het woord vaak moeten zeggen en herhalen. verwerk het in vele zinnen en leg vooral het accent op VIDAAAAAA. het is goed mogelijk dat hij het dan snel oppakt.
zou wel leuk zijn. garantie dat hij het in een maand zal zeggen heb je niet natuurlijk, maar proberen kan je het altijd he.
Bericht Maandag 14 Juni 2010 7:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik kan er hier geen pijl op trekken, Pipo zegt opeens dingen die ik zelf ik geen weken heb voorgedaan... Mr. Green Heb ik drie iets gezegd en dan hoor ik het opeens weken later....Sommige dingen herhaal ik tot in den treure, maar heb ik m nog nooit horen zeggen. Gewoon proberen zoals Alexandraatje zegt, en beloon elk stapje in de goede richting. Probeer het iig enthousiast te brengen!! Very Happy
Bericht Maandag 14 Juni 2010 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat Yeah!
Coco geniet super met de afwisselingen die je hem biedt. Als hij zin heeft zal hij het zeker na gaan praten, veel herhalen en duimen Laughing

Ik zie hem al lopen over de bar en zitten op het terras.............prachtig.
Bericht Woensdag 16 Juni 2010 1:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

colaatje er bij, zonnebrilletje op.... pompompom Cool
Bericht Woensdag 16 Juni 2010 2:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is het gelukt Coco het woord vida te laten zeggen?
Hoe gaat het verder met jullie?
Bericht Dinsdag 3 Augustus 2010 8:11 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Fijn weer wat van jullie te horen Veertje
Coco is een bofkont Hartje , herhalen en nogmaals herhalen met veel drama, dan gaat het zeker lukken. Als het in het kopje zit komt het er een keer uit............in een onbewaakt ogenblik wanneer je het niet verwacht.
Bericht Donderdag 5 Augustus 2010 10:02 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:37 am
  Berichten van afgelopen: