Leukste en minst leuke?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Verhalen van onze papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Leukste en minst leuke?  Reageer met quote  

Wat vind je het leukste en minst leuke aan je gaaitjes? Very Happy
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Leukste en minst leuke?  Reageer met quote  

Hmmm laat ik eventjes beginnen..

Iago
Leukste is zijn 'ik wil overal bijzijn en erbij zitten' mentaliteit. Alles vindt hij leuk, zolang hij er bij zit. Hij hoeft dan geen aandacht (Hoewel dat natuurlijk wel leuk is) : gewoon lekker erbij zitten is genoeg. Is altijd geinteresseerd in dingen.
Minder is af en toe z'n gesnerp.. Shocked Dat kan hij namelijk erg goed! Laughing

Zazu
Leukste is dat hij zo lekker mee kan doen, met swingen, met kloppen. Hij is altijd wel te porren voor een dansje.
Minder is z'n paniekerige gedrag.. En z'n onzekerheid.. Crying or Very sad

Wheezy
Leukste is z'n lekkere eigenwijze karaktertje. En het gebrul wat 's avonds uit z'n tentje klinkt als hij erin is gekropen.. Laughing
Minder is dat hij af en toe ontzettend opgewonden is en dan vergeet dat er gevoel in je vingers zit. Shocked
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
floyd
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

eigelijk vind ik bijna alles leuk
maar het meestse lig ik in een deuk als m`n man even naar de wc gaat en floyd gauw in z`n stoel gaat en als hij terug komt even snel een poepie in die stoel ligt
het minst als hij buiten help aan het roepen is
en hij blijft het gewoon volhouden ik krijg het er echt niet uit
en casey is eigelijk te kort bij ons maar als floyd even gaat buurten dan gaat hij achter floyd aan en die vlucht weg
hij is dan zo eng die casey
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Over dat roepen, kan je misschien eerst een rondje in de kamer maken, en als hij niet roept, hem belonen? Daarna langzaamaan verder: De kamer uit, het huis uit etc.. Zou dat lukken?
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:22 pm
floyd
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Over dat roepen, kan je misschien eerst een rondje in de kamer maken, en als hij niet roept, hem belonen? Daarna langzaamaan verder: De kamer uit, het huis uit etc.. Zou dat lukken?

ik kan het proberen maar ik ben bang dt hij het zelf te leuk vind want iedereen blijft staan en reageert daar op
ik kan moeilijk iedereen vragen als hij help roept mag je niet kijken of reageren
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:25 pm
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik vind bijna alles leuk aan de gaaitjes
behalve dan iedere morgen als ze alle 4 beginnen met hun gezang
de ene nog harder dan de ander Laughing
maar ja, dat hoort er ook bij
Bericht Dinsdag 12 September 2006 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja,eigelijk vind ik ook elk karaktertrekje van onze gaaitjes leuk!!!
Ze hoeven van mij niet perfect te zijn!!!
Bericht Dinsdag 12 September 2006 8:14 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leukst aan jade is hoe die je aan kijkt als je tegen hem praat helemaal zijn koppie scheef

minst leuk is altijd aandacht vragen en niet altijd in stilte Sad
Bericht Dinsdag 12 September 2006 8:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ziya: leukste is dat hij erg nieuwsgierig is!!
Minst leukste is dat hij soms zo veel lawaai kan produceren

Cilek: leukste is dat ze erg van slopen houd! Very Happy
Minst leukste is dat ze ook soms erg veel kan schreeuwen

Kiwi: leukste is dat hij overal bij wil zijn, is ook heel nieuwsgierig en neemt wraak van iedereen die hem pest!
Minst leukste: (is er niet!!)

Pico: leukste - hij is soms heeel lomp! Laughing houd van eten en slopen!!
Minst leukste is dat hij ook af en toe erg lawaaierig is!!
Bericht Dinsdag 12 September 2006 9:12 pm
Bogucci
Vlieger

Reageer met quote  

Leuk topic.

Zit me wel suf te denken Rolling Eyes

Question Question Question
Nee, eigenlijk kan ik niets opnoemen waarvan ik denk dat is minder leuk.
Pimpel is, ondanks haar handicap, ondernemend en ze weet zich prima te redden. Natuurlijk moet ik rekening houden met haar handicap en dat zou wellicht een minder leuk aspect kunnen zijn, maar zo ervaar ik het niet.

Tum Tum is Tum Tum m.a.w. een heerlijk eigenwijs mormeltje.
Het enige dat ik als minder prettig ervaar is het knabbelen in mijn nek en oorlel. En goedbeschouwd ligt het helemaal aan mijzelf. Een kwestie van haar niet op mijn schouder laten zitten. Maar ik vind het vaak wel gemakkelijk als we samen dingen ondernemen, waar ik beide handen bij nodig heb.
Bericht Dinsdag 12 September 2006 9:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

catootje is geweldig
1 nadeel ze vind alleen mij leuk.vind ik wel jammer af en toe.

coco is ook geweldig.
vind alleen alles beetje eng en wil wel een bijten.

balou is geweldig.
nog geen negatieve kanten ondekt aan hem.
Bericht Woensdag 13 September 2006 8:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ziya-Cilek
Ziya: leukste is dat hij erg nieuwsgierig is!!
Minst leukste is dat hij soms zo veel lawaai kan produceren

Cilek: leukste is dat ze erg van slopen houd! Very Happy
Minst leukste is dat ze ook soms erg veel kan schreeuwen

Kiwi: leukste is dat hij overal bij wil zijn, is ook heel nieuwsgierig en neemt wraak van iedereen die hem pest!
Minst leukste: (is er niet!!)

Pico: leukste - hij is soms heeel lomp! Laughing houd van eten en slopen!!
Minst leukste is dat hij ook af en toe erg lawaaierig is!!

ff tussen door ziya wat ik me af vroeg is hoe kan kiwi een hele kromme snavel hebben, zag het op de fotos in je dagboek
Bericht Woensdag 13 September 2006 9:41 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Moet je even in een ander topic lezen Millie...daar staat 1 en ander over die snavel Het is geloof ik Ziyas nieuwste foto topic? Smile

Oke wat is leuk en wat is minder leuk Laughing

Guano
leuk: de zelfde eigenschappen als die van Iago en wheezy Laughing En dat hij graag dingen leert
Minder leuk: t zelfde als de minder leuke kanten van Iago EN Wheezy Shocked Laughing

Tommy
leuk: alles!!! Very Happy Hij is slim, verlegen,nadenkerig, grappig, hij is blij als hij me ziet en ik ben gek op ons avond geknuffel en geklier. Tommy is geintresseerd in heel veel dingen, is verrassend met zn woordjes en geluiden en ongelovelijk lief en schattig.
Minder leuk: uhmm...nou ja, niet veel Razz Mss zou ik soms willen dat hij nog stoerder was in nieuwe situaties, maar tegelijkertijd minder stoer naar de andere vogels en wat knuffelbaarder. Maar dat is zeg maar een klein tipje van t puntje op de i, want hij is nu al zooooo geweldig Laughing

Vlinder
leuk: zn malle gedrag, het rondlopen, door t gras rollen en rennen, het altijd spelen en zoeken naar speeltjes , het gek doen, t impulsieve en t aanhankelijke Very Happy
minder leuk: Als hij schreeuwt...dan klinkt dat niet erg fijn Rolling Eyes En als hij erg druk of enthousiast is kan hij perongeluk hard bijten..dat is ook niet zo leuk. En hij kan ook best gemeen tegen andere vogels doen, en soms stelt hij zich zomaar aan net alsof de wereld ineens ontploft ofzo. Vlinder is gewoon mega overdreven en dat is leuk, maar soms ook minder leuk Laughing

Gino
leuk: rondloperige, aanhankelijke (komt altijd bij me op schoot zitten(nu dus ook Laughing )), geluidjes, Dat hij rustiger is dan Vlinder en dat je ziet dat hij echt veel meer nadenkt voor hij iets doet Very Happy
minder leuk: Als hij schreeuwt (wat niet heel vaak is) klinkt dat natuurlijk net als Vlinder en vaak doen ze dat ook tegelijk Razz Dat hij mannen eng vindt is ook jammer, maar t wordt al veel beter.
Very Happy Very Happy

Pepper
leuk: het verlegene, dat ze zo vreselijk kan genieten van heel simpele dingen, haar lieve gedrag naar Chico en haar vrolijke geluidjes en begroetingen
minder leuk: het verlegene en onzekere dat mocht nog steeds wel ietsje minder, maar eigenlijk heeft Pepper geen nadelen Laughing

Chicory
leuk: de geur, t zachte , t vrolijke, t lieve aanhankelijke, t is een naief wezentje dat heerlijk door t leven fluit en stuitert
minder leuk: dat hij naief is is ook een klein nadeel omdat hij je contant voor de voeten loopt en bij wijze van spreke in de bek van een leeuw zou gaan zitten Laughing
Bericht Woensdag 13 September 2006 10:17 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Moet je even in een ander topic lezen Millie...daar staat 1 en ander over die snavel Het is geloof ik Ziyas nieuwste foto topic? Smile

dank je tommy ik heb het gevonde Very Happy
Bericht Woensdag 13 September 2006 11:24 am
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Het leukste is dat ze zo lief, leuk, eigewijs, grappig en knettergek zijn.
Daarnaast heb ik een stel heerlijke kroelaga's die het geweldig vinden om lekker bij je te zitten.
Ze kunnen heerlijk mee naar buiten, wat met dit weer natuurlijk helemaal geweldig is. Very Happy

Niet leuk vind ik als ze ziek zijn / worden, je maakt je dan zo ongerust en je kan dan zo weinig doen Sad
Bericht Woensdag 13 September 2006 1:07 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 4:04 pm
  Berichten van afgelopen: