|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
ons grasje wilt zelfs niet in zijn badje, denk dat hij zich nooit wast, ik spuit hem wel af en toe nat met zo'n plantenspuitje, moet dat dan met warm of koud water (ik pak altijd lauw). kan het kwaad dat ze niet in bad gaan en moet je ze kletsnat spuiten of is een beetje al genoeg? |
Zondag 22 Januari 2006 11:50 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Als je ze met de plantenspuit sproeit, moet je zorgen dat het water heet is. Het koelt heel snel af namelijk. |
Maandag 23 Januari 2006 8:55 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
Als je ze natspuit kun je heet water gebruiken omdat de nevel het weer afkoelt eer het op hem komt. Doe je ze onder de douche gebruik dan lauw water. Hebben ze liever. Je kunt ook de kraan een beetje open doen en hem daar in laten badderen. Het komt vanzelf. Vaak als het een hele hete dag is, dan willen ze graag afkoelen. Je kunt ze helemaal nat maken. Doornat, maar zorg er dan wel voor dat ze daarna lekker op kunnen drogen waar het warm is. Ik haal meestal even een handdoek over ze heen en dan laat ik ze gewoon opdrogen zodat ze zich ook gaan poetsen. Heel belangrijk |
Maandag 23 Januari 2006 8:55 am |
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Oinkie heeft ook zo,n badje in z,n kooi hangen maar gaat er ook niet in zitten Hij gebruikt het als z,n drinkbakje hihi
Oinkie zet ik gewoon in bad, stop erin en sproeien maar, leuk vind hij het niet maar het is wel nodig want als ik m niet douched dan was tie nu niet zo mooi wit meer  |
Maandag 23 Januari 2006 9:11 am |
|
|
|
|
smurfie
Fladderaar
mischien een tip voor je bie , tweety wil liever ook niet badderen maar als je een kommetje van je handen maakt en onder de kraan houd dan wil hij wel mischien kun je dat es proberen  |
Maandag 23 Januari 2006 10:41 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Sommige gaaien gaan ook spontaan badderen als ze de stofzuiger horen.. Misschien ook een tip? |
Maandag 23 Januari 2006 11:09 am |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Hahaha jaaa, Roxy en Binky doen dat, dan staan ze te springen in hun waterbak
En als ik m,n haar staat te Fohnen dan zit Roxy ook al in de waterbak..raar eigenlijk he?
Ik kan die 2 dingen niet combineren een, stofzuiger/fohn geluid met water.. |
Maandag 23 Januari 2006 11:37 am |
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
dank je voor de tips, hier wordt het badje ook als drinkbakje gebruikt. alleen nero is de eerste 2dagen uitgebreid gaan badderen maar hij vind het precies toch niet zo leuk want hij heeft het sindsdien niet meer gedaan. kan ik wel eens proberen om een kommetje te maken, en anders met de plantenspuit he
xxx |
Maandag 23 Januari 2006 11:38 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Springen nog wel?? Wat een enthousiaste badderkippen heb jij zeg! |
Maandag 23 Januari 2006 12:16 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
mijn parkietje heb ik gewoon mee genomen en hou me hand naast de straal dan gaat hij er vanzelf onder en doet helemaal zijn vleugels omhoog hij vind het heerlijk of je meot mischien een douche zitstok kopen en heb daar op zette zodar hij er aan kan wenne en zelf kan beslissen of hij er onder gaat of niet. |
Maandag 30 Januari 2006 10:12 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 9:15 pm
|
|
|
|
|