|
|
|
vlindertje
Vlieger
In mijn vorige berichtje schreef ik Solace maar dat moest uiteraard Coco zijn
Van die was, niet aardig nee, maar je geeft die meeuwen ook niet specifiek de opdracht nou net daar overheen te vliegen....als mensen gaan klagen over een huilende baby hoeven ze geen enkel begrip meer te verwachten. Vervelend, zulke buren. |
Donderdag 6 September 2007 9:23 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by vlindertje
Van die was, niet aardig nee, maar je geeft die meeuwen ook niet specifiek de opdracht nou net daar overheen te vliegen....als mensen gaan klagen over een huilende baby hoeven ze geen enkel begrip meer te verwachten. Vervelend, zulke buren.
Dat is waar! Je kan die meeuwen moeilijk opdracht geven hoor.. En zó snel werkt hun spijsvertering nu ook weer niet.  |
Vrijdag 7 September 2007 11:48 am |
|
|
floyd
Vliegende acrobaat
de meeuwen worden door meer mensen gevoed
en de vlerken vallen echt goed tot nu toe
we liggen hier in een deuk me dochter en ik als het weer eens lekker onder zit
het is niet aardig van me maar het helpt wel  |
Vrijdag 7 September 2007 7:18 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Het beste vermaak is leedvermaak zullen we maar zeggen?  |
Vrijdag 7 September 2007 10:57 pm |
|
|
floyd
Vliegende acrobaat
 |
Zaterdag 8 September 2007 7:47 pm |
|
|
Cosch
Vlieger
quote:
Originally posted by Cosch
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Soms denk ik wel eens: ze moeten er wel last van hebben. VOornamelijk Coco die loopt te fluiten 's ochtends vroeg! Ik probeer er altijd wel rekening mee te houden door het raam dicht te doen enzo!
Maar ik heb nog nooit klachten gehoord!
Dat is wel fijn. Fluit Coco zo hard dan? Is het zo doordringend?
Ja vind ik wel.
Soms kan hij heel zachtjes voor zich uit mompelen. Maar als hij gaat fluiten is het gewoon lomp hard.
Uit enthousiasme gelukkig, niet om te schreeuwen ofzo!
Ik liep vanavond met de gaaien in het trappenhuis. Toen kwam ik de buurman tegen van 2 app verderop (dus de buurman van de buurman) en die was verbaasd dat ik papegaaien had. Vond tie heel leuk. Kreeg geen reactie van: Ohhhh zijn zij het die ik telkens hoor!
Fjoe. Dus ik mag er wel van uitgaan dat ik geen buren overlast veroorzaak neem ik aan!  |
Maandag 10 September 2007 8:31 pm |
|
|
|
|
stephen
Vlieger
wel ze hebben er nog nooit iets van gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet horen want je kunt jef of een afstand van 50 meter nog achter het raam horen "brullen" .
maar wij hebben gelukkig leuke en verdraagzame buren(wat nodig zal zijn als er nog een grijsje bijkomt ) |
Zaterdag 15 September 2007 9:30 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Ik liep vanavond met de gaaien in het trappenhuis. Toen kwam ik de buurman tegen van 2 app verderop (dus de buurman van de buurman) en die was verbaasd dat ik papegaaien had. Vond tie heel leuk. Kreeg geen reactie van: Ohhhh zijn zij het die ik telkens hoor!
Fjoe. Dus ik mag er wel van uitgaan dat ik geen buren overlast veroorzaak neem ik aan!
Dat is mooi! Zie je nou, het valt best mee, Cosch! |
Zondag 16 September 2007 9:16 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by stephen
wel ze hebben er nog nooit iets van gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet horen want je kunt jef of een afstand van 50 meter nog achter het raam horen "brullen" .
maar wij hebben gelukkig leuke en verdraagzame buren(wat nodig zal zijn als er nog een grijsje bijkomt )
Misschien herkennen ze het geluid niet als zijnde van jouw vogels? De vogels buiten kunnen er namelijk ook wat van! |
Zondag 16 September 2007 9:17 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 6:55 pm
|
|
|
|
|