papegaai en grasparkietje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
quote:
Originally posted by gaaienfan

Dus die kan eventueel bij mijn blauwvoorhoofdamazone in...... ik vraag het maar hoor, ben erge leek Embarassed

Iedereen moet leren en vragen lijkt mij hééééél zinvol nu.....

BB-tje en Blauwvoorhoofdamazone samen kàn goed gaan; maar ook gòed mis!
Hetzelfde geldt trouwens voor íedere willekeurige combinatie die je kan/gaat verzinnen. (zoals Whisper en Ziya al zeiden!)

Gaaitjes zijn individuen, net als mensen, ze hebben voorkeuren maar ook weerstand...... neem jezelf als voorbeeld gaaienfan.... zou jij bij willekeurig welke buurman/buurvrouw in één bed/huis gestopt willen worden???

Concentreer je op je blauwvoorhoofdje , probeer een 'team' te worden en vraag je dan nog eens af wat je nu eigenlijk écht wilt....

Wat ik echt wil weet ik wel hoor, ik hou het mooi bij mijn Buddy. Ik kan heel veel tijd aan hem besteden en zal dat ook ckers doen. Was gewoon ff nieuwsgierig. Probeer me te verdiepen in de papegaai en slurp alle info op wat ik maar kan krijgen Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik 'klonk' een beetje kattig ..... ben ik ook Twisted Evil Rolling Eyes maar ik bedoelde het goed gaaienfan.... (had ik maar eerst je dagboek en de andere berichtjes gelezen zuchtttt).... maar soms zie je zóveel enthousiasme (én onwetendheid) dat je je hart vast houdt....

Amazones kunnen verschrikkelijk lief zijn (soms) en héél hard bijten (soms) en héél lelijk doen (soms) en ......

Ja hoor, ik heb er één .... ze voldoet aan álle criteria : Lady Bijtneus, Lady Kroelgraag, Lady Jij-kan-de-pot-op..... moet ik nog even doorgaan Twisted Evil Twisted Evil
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
Ik 'klonk' een beetje kattig ..... ben ik ook Twisted Evil Rolling Eyes maar ik bedoelde het goed gaaienfan.... (had ik maar eerst je dagboek en de andere berichtjes gelezen zuchtttt).... maar soms zie je zóveel enthousiasme (én onwetendheid) dat je je hart vast houdt....

Amazones kunnen verschrikkelijk lief zijn (soms) en héél hard bijten (soms) en héél lelijk doen (soms) en ......

Ja hoor, ik heb er één .... ze voldoet aan álle criteria : Lady Bijtneus, Lady Kroelgraag, Lady Jij-kan-de-pot-op..... moet ik nog even doorgaan Twisted Evil Twisted Evil

Geeft niet hoor, ik snap dat wel. Heb ook al zoveel gezien maar dan in de hondenwereld. Heb vandaag ook al hele verhalen gehoord van de mensen die mijn Buddy hebben gekortwiekd en die hebben een papegaaien opvangcentrum. Het is soms zo in en in triest. Ik heb hier thuis heel veel dieren en doe mijn best om ze een zo fijn mogelijk leventje te geven. Hulde!
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Kaai
Kuikentje

Reageer met quote  

Bij mij gaat het prima hoor Cool
ik heb een grasparkietje en een aga.
maar ik denk dat het ook wel een verschil is dat die aga van mij eigenlijk even groot is als de parkiet.
ik zou geen grote papegaai en een ukkepukke grasje nemen.
Bericht Woensdag 19 September 2007 3:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heb het gezien op je pagina. Lief hoor! Very Happy Uitzonderingen blijven er altijd!
Bericht Woensdag 19 September 2007 6:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 9:18 pm
  Berichten van afgelopen: