|
|
|
irene
Vlieger
Mensen, bij de vraag van het topic houden!
Er zijn vast meer mensen hier die de vogel van jongs af aan hebben opgevoed, en die krijgen ook niet veel commentaar. Het is ieders mening, en die moet je accepteren. Ik ben het ook niet eens met jonge vogels, maar ik respecteer ieders mening wel.
Wees blij dat Soroya hier de vraag stelt over het papegaaienhotel i.p.v achteraf een zieke vogel hebben!
succes met een oppas vinden!
|
Dinsdag 8 Februari 2011 9:01 pm |
|
|
|
|
Soraya
Eitje
quote:
Originally posted by Laura B
er op toezien...ja hoor!
Wat is je punt? |
Dinsdag 8 Februari 2011 9:24 pm |
|
|
Laura B
Moderator

quote:
Originally posted by irene
Er zijn vast meer mensen hier die de vogel van jongs af aan hebben opgevoed, en die krijgen ook niet veel commentaar. Het is ieders mening, en die moet je accepteren. Ik ben het ook niet eens met jonge vogels, maar ik respecteer ieders mening wel.
Wees blij dat Soroya hier de vraag stelt over het papegaaienhotel i.p.v achteraf een zieke vogel hebben!
Een goed onderbouwde mening/reden kan ik respecteren, die lees ik nergens.... of het moet onwetendheid zijn....Stel je voor dat we ieders mening maar gewoon moeten respecteren, dan wordt Wilders straks nog premier van dit land.... Het antwoord op de hotelvraag is al herhaaldelijk gegeven en ook het stellen van vragen is geen issue, zoald eerder al vermeld. Maar wees gerust, ik zal me verders helemaal buiten dit topic houden. Dit tot ieders tevredenheid lijkt me zo....  |
Vrijdag 11 Februari 2011 11:04 pm |
|
|
Soraya
Eitje
quote:
Dankjewel Irene, we hebben besloten thuis te blijven  |
Zaterdag 12 Februari 2011 8:08 pm |
|
|
|
|
Soraya
Eitje
|
|
|
quote:
Originally posted by Laura B
quote:
Een goed onderbouwde mening/reden kan ik respecteren, die lees ik nergens.... of het moet onwetendheid zijn....Stel je voor dat we ieders mening maar gewoon moeten respecteren, dan wordt Wilders straks nog premier van dit land.... Het antwoord op de hotelvraag is al herhaaldelijk gegeven en ook het stellen van vragen is geen issue, zoald eerder al vermeld. Maar wees gerust, ik zal me verders helemaal buiten dit topic houden. Dit tot ieders tevredenheid lijkt me zo....
Onwetendheid is er, ja, over hotels omdat ik nog nooit een dier naar een hotel heb gedaan... Ik zie dat jij moderator bent, zouden moderators normaal niet gewoon informatie moeten geven ipv over dingen die niets te maken hebben met de vraag te zeggen dat het fout is in jouw ogen?
En te zeggen dat ik niets zou weten over het opvoeden van kromsnavels of geen research heb gedaan? Je hebt meer bevoegdheid maar dat is volgens mij toch nog altijd niet jouw plek, bevoegdheid of niet, je beoordeeld mensen zonder iets van ze te weten. Daarbij, op deze manier, ga ik denken dat ik het verkeerde forum heb gekozen om vragen te stellen en anderen indien ik kan raad te geven... |
Zaterdag 12 Februari 2011 8:18 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:44 am
|
|
|
|
|