Plotseling afgebroken veren?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Pffffffff......ja gelukkig wel!!!!!
Ik zou gek geworden zijn als er een positieve
test uitgekomen was Shocked
Had dan niet geweten welke positief zou zijn.
Maar het is wel zo: ik zit hier met veel
gaaitjes, die ik geen van alle kwijt wil.
Bericht Vrijdag 22 September 2006 7:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
Het blijft gewoon best een goed idee om met enige regelmaat een mix te laten testen als je zoveel in contact komt met andere gaaitjes al was het maar voor je eigen geruststelling. We moeten het ook niet overdrijven natuurlijk. Maar zo eens in de zoveel tijd is best een goed idee. Zeker als je ook nog met enige regelmaat in klinieken e.d. komt.
Maar durven leven heeft ook te maken met risico's nemen. Het een kan niet zonder het ander.

Zo werd marleen ook een beetje ongerust omdat er iemand op visite was geweest waarvan ze later hoorde dat er daar ongeteste gaaitjes in huis waren of waren geweest. (dat vertelde die persoon zelf tegen marleen). De gaaien die mee waren op visite waren wel getest maar kwamen ook regelmatig in klinieken had marleen begrepen en al met al werd ze toch wat ongerust en omdat ze het al genoeg aan haar hoofd had op dat moment wilde ze in dit geval toch het zekere voor het onzekere nemen. Net zoals Kadoes al zei.
En net zoals Sue zegt, soms ga je gewoon twijfelen en dan neem je het zekere voor het onzekere denk ik.

Ahhh, ik denk dat ik hier mede word bedoeld? Bedoelt Marleen dat ze zich zorgen maakt omdat mijn vogeltjes weleens bij de dierenarts komen? Iago is er weleens een paar nachtjes gebleven omdat hij een vergiftiging had opgelopen, en Flitje is er natuurlijk ook lange tijd verbleven.
Maak je je daarom zorgen, Marleen?
If so, waarom heb je dat dan niet gezegd? Dan had je mij toch eventjes kunnen pm'en.. Smile Dan hadden we een andere oplossing gezocht!
Bericht Zondag 24 September 2006 12:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ow Sue, jij bent niet degene die hier bedoelt wordt hoor, jij het nooit met ongeteste gaaitjes in huis gezeten toch? Laughing
Er is verder ook niks gebeurt en marleens gaaitjes zijn allemaal weer negatief bevonden. De test heeft maanden na de visite plaatsgevonden dus marleen is helemaal weer gerustgesteld.
Wij hebben het samen toch ook al eens over de oorzaak van marleen's ongerustheid gehad? Klinieken spelen daar zeker in rol in trouwens maar je kunt het niet vermijden om soms naar de kliniek te moeten.
PM marleen maar even, marleen had mij gevraagd om op het forum de reden van haar ongerustheid en het dus opnieuw testen te vermelden omdat ze niet zou willen dat jullie denken dat Teuntje en Toon ziek zijn of je ongerust maken over Toon en Teuntje.
Marleen wilde gewoon echt graag al haar gaaitjes opnieuw laten testen, sowieso omdat het niet zo'n slecht idee is dit eens in de zoveel tijd te laten doen denk ik. Maar nu ga ik voor marleen denken en ik kan veel ....maar dat kan ik niet Wink
Omdat ze het zelf zo ontzettend druk heeft op het moment komt ze zelf nauwelijks aan forummen toe.

Om weer on-topic te komen: hoe is het met de kakatoe? Hoor je daar nog weleens iets van?
Bericht Zondag 24 September 2006 1:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhhh, oké.. Ik dacht eventjes..
Misschien moet ik Marleen eventjes tijd gunnen? Ik weet niet of ze toekomt aan het lezen van pms?

Het gaat trouwens goed met de kaketoe. Er komen nieuwe veren door. Had ik dat al gezegd? Is ook hartstikke levendig enzo??
Dons is ook goed. Heb over de rug gewreven en toen ik mijn hand afveegde aan mijn broek was mijn broek wit. Laughing
Bericht Zondag 24 September 2006 2:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

oh goed te horen Very Happy Die mensen zullen ook wel helemaal blij zijn. Je zal het toch meemaken, zo heb je een witte kaketoe, zo heb je een kale kip Shocked Wel lief zeker al dat dons? Willen ze niet mee komen forummen en foto's laten zien van hun wonderlijk kippetje? Laughing
Bericht Zondag 24 September 2006 2:28 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

De kaketoe was niet helemaal kaal hoor.. Alleen de LANGE vleugelpennen en de staart.. (Ik vind het moeilijk om hier knipoogsmilies te plaatsen omdat het helemaal niet grappig is maar ik het ook niet 'slecht bedoel'

Dat dons, ehm.. Je ziet het niet echt. Het is poederdons.. Je hebt dus mooie grijze strepen op je broek..

Ik denk niet dat ze op het forum komen kijken? Niet iedereen houdt zo van forummen.. Sad
Bericht Zondag 24 September 2006 2:34 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nee, ik hou er eigenlijk ook helemaal niet van. Bah..forummen... Twisted Evil Laughing
Bericht Zondag 24 September 2006 2:43 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Originally posted by Patricia
Het blijft gewoon best een goed idee om met enige regelmaat een mix te laten testen als je zoveel in contact komt met andere gaaitjes al was het maar voor je eigen geruststelling. We moeten het ook niet overdrijven natuurlijk. Maar zo eens in de zoveel tijd is best een goed idee. Zeker als je ook nog met enige regelmaat in klinieken e.d. komt.
Maar durven leven heeft ook te maken met risico's nemen. Het een kan niet zonder het ander.

Zo werd marleen ook een beetje ongerust omdat er iemand op visite was geweest waarvan ze later hoorde dat er daar ongeteste gaaitjes in huis waren of waren geweest. (dat vertelde die persoon zelf tegen marleen). De gaaien die mee waren op visite waren wel getest maar kwamen ook regelmatig in klinieken had marleen begrepen en al met al werd ze toch wat ongerust en omdat ze het al genoeg aan haar hoofd had op dat moment wilde ze in dit geval toch het zekere voor het onzekere nemen. Net zoals Kadoes al zei.
En net zoals Sue zegt, soms ga je gewoon twijfelen en dan neem je het zekere voor het onzekere denk ik.

Ahhh, ik denk dat ik hier mede word bedoeld? Bedoelt Marleen dat ze zich zorgen maakt omdat mijn vogeltjes weleens bij de dierenarts komen? Iago is er weleens een paar nachtjes gebleven omdat hij een vergiftiging had opgelopen, en Flitje is er natuurlijk ook lange tijd verbleven.
Maak je je daarom zorgen, Marleen?
If so, waarom heb je dat dan niet gezegd? Dan had je mij toch eventjes kunnen pm'en.. Smile Dan hadden we een andere oplossing gezocht!

Degene die ik bedoel...."forumt"hier niet mee....
Bericht Zondag 24 September 2006 6:53 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Oh ja....ff off topic: ik ga proberen om weer iedere
dag te forummen hoor Very Happy
Het is een beetje rottijd geweest hier.......gaat nu
gelukkig wat beter Very Happy
Bericht Zondag 24 September 2006 6:55 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh oké Marleen.. Smile Ben blij te horen dat ik (met birdies) het niet was waarover je je zorgen maakte. Mocht het wel zo zijn geweest, dan had ik het ook graag gehoord. Wink

Ben blij te horen dat het weer wat beter gaat nu..
Bericht Maandag 25 September 2006 10:57 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

marleentje, iedere dag forummen is heel erg leuk maareh...geen verplichting hè Wink Doe jij nu maar eens rustig aan en geniet even van het feit dat jullie in wat rustig vaarwater terecht komen. Niet doorblijven hollen. Eerst goed uitrusten want je hebt veel en veel te hard gewerkt de laatste tijd. Het kon niet anders dat weet ik maar nu even uitrusten hoop ik Wink
Bericht Dinsdag 26 September 2006 4:16 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 6:57 pm
  Berichten van afgelopen: