samen zetten of niet?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
kimmi
Kuikentje

samen zetten of niet?  Reageer met quote  

nu begin ik hoe langer hoe meer te twijfelen of het wel een goed idee is om onge logee in dezelfde kamer te zetten als onze gaaitjes.
we wachten zowieso op de uitslag van de testen maar wat dan....

als hij bij ons blijft mag hij er natuurlijk bij, als hij niet blijft weet ik niet goed wat te doen. nu zit hij zo zielig alleen.
ik heb ergens zo iets van misschien vind hij het wel super om (eindelijk) wat gezelschap te hebben, en als hij daarna dan terug weg gaat is hij weer alleen en gaat hij misschien treuren omdat hij de "drukte" mist?
kan ik dan beter er van uitgaan dat "wat je niet kent kan je niet missen" en hem op zen eentje laten staan? dat vind ik nl ook zo zielig. Sad
Bericht Woensdag 12 September 2007 2:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: samen zetten of niet?  Reageer met quote  

Hmmm lastig is dit. Heb je nog geen zekerheid van zijn oude baasjes? Ik zou echt proberen daar zekerheid van te krijgen. Dan weet je ook waar je aan toe bent, en of je je kan gaan hechten. Het zou een beetje sneu zijn als hij dadelijk weg moet als je net aan hem gehecht bent!

Ik zou trouwens echt niet weten wat beter is.. Aan de ene kant denk ik dat het ook wel fijn is als 'ie eventjes in de kamer staat??
Bericht Woensdag 12 September 2007 4:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik zou em wel eventjes in de kamer bij de anderen zetten is wel wat gezelliger voor em want alleen is ook niet leuk
Bericht Woensdag 12 September 2007 4:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik zou hem toch ook in de kamer erbij zetten. Beter weten wat geluk is dan het nooit meegemaakt te hebben Very Happy
Bericht Donderdag 13 September 2007 9:03 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 8 Oktober 2008 11:41 am
  Berichten van afgelopen: