nu begin ik hoe langer hoe meer te twijfelen of het wel een goed idee is om onge logee in dezelfde kamer te zetten als onze gaaitjes.
we wachten zowieso op de uitslag van de testen maar wat dan....
als hij bij ons blijft mag hij er natuurlijk bij, als hij niet blijft weet ik niet goed wat te doen. nu zit hij zo zielig alleen.
ik heb ergens zo iets van misschien vind hij het wel super om (eindelijk) wat gezelschap te hebben, en als hij daarna dan terug weg gaat is hij weer alleen en gaat hij misschien treuren omdat hij de "drukte" mist?
kan ik dan beter er van uitgaan dat "wat je niet kent kan je niet missen" en hem op zen eentje laten staan? dat vind ik nl ook zo zielig.
Woensdag 12 September 2007 2:20 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: samen zetten of niet?
Hmmm lastig is dit. Heb je nog geen zekerheid van zijn oude baasjes? Ik zou echt proberen daar zekerheid van te krijgen. Dan weet je ook waar je aan toe bent, en of je je kan gaan hechten. Het zou een beetje sneu zijn als hij dadelijk weg moet als je net aan hem gehecht bent!
Ik zou trouwens echt niet weten wat beter is.. Aan de ene kant denk ik dat het ook wel fijn is als 'ie eventjes in de kamer staat??