|
|
|
Spetter
Vlieger
| Spetter aan de wandel. |
|
|
Heeeeeeeeeeeerlijk om mijn meissie weer thuis te hebben. Elke dag ben ik wezen wandelen met Spetter op de omgebouwde rollator. Vanmorgen zijn we bij Overvecht geweest, dat is voor herhaling vatbaar
Er waren ook vogelgeluiden te horen, en ik heb een blaadje basilicum gepikt, een kopje koffie gedronken en Spetter zijn blaadje opgegeten (aan de kassa opgebiecht) en weer naar huis gewandeld. Gisteren zijn we naar de Blokker in het dorp geweest en bij de dierenarts. Er was niemand dus heerlijk gebabbeld met hem over papegaaien (hij heeft een grijze roodstaart). Morgen naar de markt en op een terrasje wat drinken................. , hier wordt genoten van beide kanten.
Wat zo fijn is na een wandel: we gaan in huis ieders onze eigen weg. Ik merk dat impulsen opdoen buiten de deur een noodzaak is. Eigenlijk net als een kind, lekker boodschappen doen samen en weer blij om thuis te zijn bij de eigen speeltjes. En ze genoot van de wind door de veertjes. |
Donderdag 17 Juni 2010 12:35 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ow, wat is dit leuk om te lezen. Ik merk dat je het echt helemaal anders aanpakt Eline maar vooral dat je geniet nu en dat je je eigen tijd ook neemt. Perfect zou ik zeggen, een evenwicht is er en Spetter is duidelijk de lieverd die ze ervoor was dus is ze helemaal happy, knap hoor.  |
Donderdag 17 Juni 2010 1:35 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
heel fijn dit te lezen. jullie genieten samen hier van en het gaat geweldig. ben heel blij voor jullie |
Donderdag 17 Juni 2010 2:59 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Hartstikke fijn om te lezen en herkenbaar! Ook ik doe echt iets met de beesten, lekker buiten op het balkon, even kroelen of douchen en dan hup, op de boom en zichzelf vermaken. Dan kan ik weer even mijn eigen ding doen. Als dat voor jullie beiden werkt....super!!
Geniet er van! |
Donderdag 17 Juni 2010 9:01 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Klopt Laura. Momentjes samen en die eigen noodzakelijke momentjes. Blij dat alles zo goed is verlopen. Twee papegaaien is teveel voor mij alleen. |
Vrijdag 18 Juni 2010 1:40 pm |
|
|
esjo
Moderator

Heerlijk om te lezen en wat je schrijft is zeker waar. Lekker samen op pad is leuk maar ook goed.
Ik hoop dat jullie het vandaag op de markt ook zo leuk hebben gehad  |
Vrijdag 18 Juni 2010 2:14 pm |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Op de markt was het leuk, het terrasje ook en in de namiddag ben ik met Spetter nog even een boodschap wezen doen en naar de kinderboerderij geweest. Ze keek haar ogen uit: kinderen en andere dieren; we hebben genoten.
Het wandelen voelt ook ontspannend, nu kan ze gewoon mee. Ik ga volgende week de trein proberen, en daarna de bus. Zo kan ik haar een keer meenemen naar mijn moeder. |
Vrijdag 18 Juni 2010 7:28 pm |
|
|
esjo
Moderator

Helemaal super
Het is voor jullie beidden een heel goede activiteit. Lekker ontspannen aan de wandel  |
Vrijdag 18 Juni 2010 8:09 pm |
|
|
|
|
onderkruipsel
Kuikentje
hihi wat gaaf om te lezen zeg!!
onze dame is redelijk bang buiten, maar inmiddels na 4 weken begint ze er nu dan ook wel aan te wennen, maar als t genoeg is is t ook echt genoeg voor haar haha.
ik ben benieuwd hoe het met de trein en de bus afloopt
hier gaan we eens verder met manieren leren... |
Zaterdag 28 Augustus 2010 9:11 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:51 am
|
|
|
|