stro

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Moderator
Moderator

stro  Reageer met quote  

ik vroeg me af of ze een paar stro stengels mochten hebben om mee te spelen of is dit gevaarlijk voor ze?ik heb tarwestro(voor mn konijn)
Bericht Dinsdag 3 April 2007 1:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: stro  Reageer met quote  

Volgens mij mogen ze dat gewoon?
Bericht Dinsdag 3 April 2007 3:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan ga ik dat ook geven Razz
Bericht Dinsdag 3 April 2007 4:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik geef mijn vogels regelmatig hooi. Deze kan je gewoon naturel komen maar ook met paardenbloemen of madeliefjes.

Ze vinden het helemaal geweldig.

Waar die gebleven is mag Joost weten, maar ik had altijd een huisje van gaas waarin je normaal gesproken doppinda's voor de vogels buiten doet. Door de gaten heen kunnen ze die pakken.

In dat huisje deed ik vaak hooi met paardenbloemen en hing het dan in de kooi.
Ook dat huisje vullen met papierstrookjes vinden ze geweldig, zijn ze uren zoet mee.

Ik ga weer eens op zoek naar zo'n huisje, ik mis het gewoon, zo leuk speelden ze ermee.
Bericht Dinsdag 3 April 2007 4:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is een goed idee zeg. Ik heb nog wel ergens grappige foraging speeltjes, ga daar eens paardenbloemen instoppen!
Bedankt voor de tip!
Bericht Dinsdag 3 April 2007 6:41 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik gebruik ook wel hooi...dat doe ik dan ergens in..en dan kan Diesel het er weer uithalen. Bijvoorbeeld in zo n rammelbal met gaten..die voor baby/ peuters...ik weet niet hoe die heet. die hang ik dan in zijn kooi..wel leuk
Bericht Dinsdag 3 April 2007 10:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is ook een leuk idee! Cool
Foto's? Cool
Bericht Dinsdag 3 April 2007 10:41 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mmmmm, ik denk dat mn verzorgpaarden straks wat minder hooi hebben en Cleo opeens wel.... Laughing Ga straks ook even in de wei kijken of er al wat paardenbloemen groeien, zag ze wel al langs de weg staan hier en daar... Very Happy
Bericht Woensdag 4 April 2007 8:10 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Arme arme Cleo! Ik zie dat kleine groentje al in zo'n grote baal hooi zitten. Laughing Want wat voor paarden weinig is, is voor Cleo een grote berg. Laughing
Bericht Woensdag 4 April 2007 8:30 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

He dat is een leuk idee. Ik heb ze wel eens stro sprieten gegeven, maar nog nooit hooi Laughing
Bericht Woensdag 4 April 2007 10:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Inderdaad een leuk idee.
Bericht Woensdag 4 April 2007 10:54 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Laughing Laughing Laughing Arme arme Cleo! Ik zie dat kleine groentje al in zo'n grote baal hooi zitten. Laughing Want wat voor paarden weinig is, is voor Cleo een grote berg. Laughing

Ach, wat geeft het...kan Cleo oefenen voor groen paaskonijn... Laughing Laughing
Bericht Woensdag 4 April 2007 11:27 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Paaskonijn?! Laughing Laughing
Sorry moest meteen hieraan denken:
http://www.fluffies.org/en/dia.....dp904.html
Bericht Woensdag 4 April 2007 12:16 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 4 April 2007 12:23 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing
Bericht Woensdag 4 April 2007 12:44 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 6:00 pm
  Berichten van afgelopen: