Twijfels

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fer
Ik heb ook een kast in de gang voor de gaaitjes en ik heb een rieten mand onder de kooi waar speelgoed in zit.

Haha Very Happy Dan heb je wel erg veel!!!
Bericht Maandag 31 Maart 2008 6:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

De mand zit vol, de kast nog niet hoor Laughing Laughing
Bericht Maandag 31 Maart 2008 6:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fer
De mand zit vol, de kast nog niet hoor Laughing Laughing

Dat zal wel niet lang meer duren Razz
Bericht Maandag 31 Maart 2008 6:24 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Het gaat inderdaad wel heel erg hard, maar ben nu even gestopt want wil kijken waar ze graag mee spelen voordat ik van alles ga kopen
Bericht Maandag 31 Maart 2008 6:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooie kooi zeg. Die ziet er inderdaad wel heel knap uit. Veertje Micah gaat het super hebben in dat paleis. Laughing

Klein vraagje, kan het zijn dat je bij je foto-album een klein foutje getypt hebt bij de laatste foto? Ik dacht dat de grootste kooi voor Micah was maar daar staat onder Apollo's kooi, of heb ik dat verkeerd voor? Laughing
Bericht Maandag 31 Maart 2008 8:24 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik ga het even nakijken. De grootste kooi is in ieder geval wel voor Micah Very Happy
Bericht Maandag 31 Maart 2008 8:41 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Niet dat dat erg is of zo maar ff zeggen kan nooit geen kwaad natuurlijk. Laughing
Bericht Maandag 31 Maart 2008 8:43 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Niet dat dat erg is of zo maar ff zeggen kan nooit geen kwaad natuurlijk. Laughing

Het is aangepast Very Happy
Bericht Maandag 31 Maart 2008 8:49 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mij stoorde dat niet hoor maar wou het gewoon maar ff laten weten dat ik dacht dat ik dat had zien staan. Laughing
Bericht Maandag 31 Maart 2008 9:03 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha wat fijn dat de kooi zo groot is! Very Happy Het valt altijd een beetje 'tegen' als ze eenmaal staan he, die kooien? Ze zijn dan ineens zo groot, terwijl het op het plaatje of in de winkel toch wel meeviel. Laughing
Bericht Dinsdag 1 April 2008 7:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hahaha wat fijn dat de kooi zo groot is! Very Happy Het valt altijd een beetje 'tegen' als ze eenmaal staan he, die kooien? Ze zijn dan ineens zo groot, terwijl het op het plaatje of in de winkel toch wel meeviel. Laughing

Idd, denk dat het ook wel een beetje aan mijn ruimtelijk inzicht ligt Embarassed het is regelmatig dat ik wat wil verschuiven en dat Sjuul zegt: 'maar je weet toch wel dat dat daar helemaal niet past' Embarassed
Ach ja, ik ben ondertussen alweer helemaal gewend aan de nieuwe inrichting en nog maar 25 nachtjes te gaan Very Happy
Bericht Dinsdag 1 April 2008 8:44 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha zó herkenbaar! Laughing Jij hebt het dan zeker ook in meubelwinkels ofzoiets? Ik ben een ster in dingen uitzoeken die niet passen. (En er dan nog heilig van overtuigd zijn dat het WEL past!)
Ben je al een beetje gewend aan de grootte?
Bericht Vrijdag 11 April 2008 9:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hahaha zó herkenbaar! Laughing Jij hebt het dan zeker ook in meubelwinkels ofzoiets? Ik ben een ster in dingen uitzoeken die niet passen. (En er dan nog heilig van overtuigd zijn dat het WEL past!)
Ben je al een beetje gewend aan de grootte?

Hahaha, ja ik zou zo van alles in de kamer plaatsen. Ondertussen zijn we al gewend aan de grootte van de kooi, we vinden hem echt nog steeds super mooi en we kunnen steeds moeilijker wachten. Zeker omdat we het gaaitje van mijn schoonmoeder (gekregen op 11 weken tijd, nu bijna 15 weken oud) zoveel zien leren, zoveel zien veranderen en het is echt zo'n lief gaaitje! Maar goed, nog 14 nachtjes te gaan (zucht) hihi.
Bericht Vrijdag 11 April 2008 9:49 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Pfffft, 14 nachten is veel als je ergens zin in hebt! Laughing
Bericht Vrijdag 11 April 2008 9:56 am
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Net gebeld, aankomende woensdag mogen we Micah halen en heel misschien zondag al. Hij zit nog maar op 1 papvoeding en die is eigenlijk extra. Ik hoop zelf dat het zondag mag omdat ik volgende week tentamens heb en wel moet leren en ze halen. Dus zondag zou dan beter uitkomen maar het moest overlegt worden want dat was erg snel. Dus nog maar 6 nachtjes en dan is ie er sowieso!
Bericht Donderdag 17 April 2008 11:10 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 5 Juli 2008 3:19 am
  Berichten van afgelopen: