Twijfels

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Oeh jeej! Dat is al bijna! Ik weet precies hoe je je voelt. Laughing
Bericht Donderdag 17 April 2008 11:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hahhaa ik stuiter alle kanten op! En zou eigenlijk moeten leren maar ja, concentratie is heel erg ver weg! En kan vriendje ook niet bereiken! Hoop zo dat het zondag al mag! Ben echt ongeduldig en heb er zooo zin in!
Bericht Donderdag 17 April 2008 11:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, dat is normaal en heel goed te begrijpen. Nog heel heel ff en dan is het zover. Probeer je toch nog maar ff te concentreren, dan heb je er achteraf nog zoveel tijd voor. Niet simpel maar het is voor je eigen goed en voor die van Micah ook. Wink Laughing
Bericht Donderdag 17 April 2008 2:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Whaaah ik ben net teruggebeld, we mogen hem aankomende zaterdag halen!!!! Wel met de belofte dat we hem braaf savonds nog pap geven maar dat komt helemaal goed.

Straks belt schoonmoeder mijn terug want ze moest weg toen ik net belde maar als het goed is hebben we vervoer en komt het helemaal goed!
Bericht Donderdag 17 April 2008 4:03 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Whoohoo! Nog maar 2 nachtjes slapen! Geloof me, je raakt zo snel aan ze gewend, wij hebben Joe nu 7 weken en het lijkt al wel 7 jaar. Hij is echt helemaal gesettled en ik weet zeker dat Micah dat ook bij jullie heeft na een paar daagjes.
Bericht Donderdag 17 April 2008 4:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooooo, dat is een aangename surprise. Leuk joh. Dat belooft een superleuk weekend te worden bij jullie. Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 17 April 2008 8:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Alvast gefeliciteerd, wordt zaterdag vast een hele mooie dag en volgens mij word het voor jullie dus een top-weekend. Goede reis alvast.
Bericht Donderdag 17 April 2008 11:26 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nog 1 nachtje en nu ik rustig zit, kruipt de tijd!!!
Bericht Vrijdag 18 April 2008 7:25 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat gaaaaaf! Dat wordt een lange nacht. Laughing
Heeeeel veel plezier morgen!
Bericht Vrijdag 18 April 2008 8:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Probeer toch maar wat te slapen. Het zal morgen een drukke maar o zo speciale en mooie dag worden die veel energie vraagt. Dus, nog een nachtje lekker slapen en dan mag je vol energie je lieverd halen.
Slaapzacht. Wink Laughing
Bericht Vrijdag 18 April 2008 9:09 pm
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

En is het gelukt om te slapen of is de nacht ook langzaam om gegaan?
Goede reis vandaag en veel plezier met Micah. Ik ben benieuwd hoe Apollo er op reageert.
Bericht Zaterdag 19 April 2008 12:36 am
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

De nacht is helaas ook voorbij gekropen, had iets teveel zenuwen.
Vanochtend om kwart over 11 zijn we vertrokken en rond 1 uur waren we bij onze Micah. Hij wilde eerst niet het kooitje uit maar toen die eruit was, kwam die graag knuffelen bij iedereen. Ik heb hem ook pap mogen geven, dit omdat hij de komende paar weken 's-avonds nog pap moet/mag. Hierna zijn we nog even bij familie in Utrecht binnengestapt en terwijl wij lunchten, zat Micah lief op een stoel. HIerna doorgereden naar huis waar MIcah zijn kooitje heeft verkend. Dit ging gelijk goed en hij ging spelen en brabbelen. Ook heeft hij net witlof op en dat ging goed naar binnen.
Na het avondeten hebben we hem laten kennismaken met Apollo maar samen op schoot dan is Apollo iets te vijandig en valt aan. Als je Apollo vasthoudt dan gaat het goed want dan kan hij geen kant op en Micah blijft wel rustig zitten. Nu zit Micah bij mij op schoot en Apollo bij mijn vriend en we zitten aan het zelfde bureau en dan kijken ze niet op of om naar elkaar. Maar te dicht bij elkaar levert dus irritaties op maar dat komt hopelijk ook nog goed Very Happy Het is voor allebei natuurlijk flink wennen.

Foto's van ons super lief schatje staan in het album.
Bericht Zaterdag 19 April 2008 7:14 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die fotokes heb ik gezien, kon niet meer wachten en ben ineens op onderzoek gegaan. Wat een schatje is ie zeg Hartje
Komt vast wel in orde tussen de 2 bengeltjes, wat tijd geven. Ook voor Apollo is alles nog nieuw. Wat zal je deze nacht goed slapen nu Micah thuis is.
Geniet met volle teugen van jullie schatjes, het is jullie gegund. Wink Laughing
Bericht Zaterdag 19 April 2008 7:35 pm
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Apollo was/is de baas thuis, moet dat nu delen, dus krijg je een "spel" om de rangorde in huis. Micah is nieuw en weet nog niet wat die mag, kan en is bovenal onwennig. Maar je zal zien dat Micah zich daar snel aan aanpast.

Voor de rest blijft het afwachten hoe twee verschillende soorten op elkaar reageren en of ze wel of niet samen willen spelen. Maar het zal mij niet verbazen als ze binnenkort al een soort van vredespact sluiten en elkaar hun eigen plaats gunnen.

Goed dat het geen problemen geeft als ieder bij een van jullie zit. Dan kunnen jullie van je "eigen" gaai genieten.
Bericht Zaterdag 19 April 2008 10:46 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Micah! Veertje
Wat een leuke foto's zeg, wat een schatje is Micah. Ik vond die ene foto echt super. Perfecte timing, het lijkt net alsof hij heel gek aan het doen is. Laughing

Ik meen dat hier wat tips staan over het introduceren van gaaitjes. Het kan best wachten totdat Micah wat weerbaarder is.. Very Happy
Bericht Zondag 20 April 2008 7:49 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 7:42 am
  Berichten van afgelopen: