vanmorgen kwam ik beneden en haalde ik charlie uit zijn kooi. in zijn kooi zag ik 3 staartveren en 3 vliegpennen. gisteren had ik 1 staartveer gevonden. maar vanmorgen zag ik dat hij net boven zijn snavel en klein plekje heeft. waarschijnlijk heeft hij zich dus gestoten.
maar waar ik me zorgen over maak is dat 1 van de vliegpennen iets wat bloed aan de uiteinde zit. alle andere veren niet. je kunt ook zien dat deze is afgebroken. kan dit kwaad?? groeit deze gewoon nog door dan??
ik denk dat het komt omdat ik een konijntje heb en die maakt snacht echt rare bokkesprongen door zijn kooi. deze staat tegenover charlie en charlie zal zich dan wezenloos schrikken. waardoor hij door zijn kooi heen stuitert.vannacht ga ik het konijn boven zetten omdat ik het heeeel zielig vind voor charlie. en dan kijk ik hoe het morgen is.
moet wel zeggen dat charlie nog steeds wel iets in de rui is en af en toe wat veertjes verliest.
op het moment is charlie in opperste stemming. haha lekker aan de brabbel.
Donderdag 13 September 2007 11:10 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: veren afgebroken??
Hmmm wat een brokkenpiloot zeg..
Soms zit er nog wat bloed in de uiteinden van de pennen. (Als ze nog niet zijn uitgegroeid)
Kan je het konijntje niet ergens anders laten slapen?
vannacht heeft mn konijn boven geslapen. toen ik vanmorgen bij charlie kwam was er geen veer te vinden. ik denk dat hij rustig heeft geslapen.
gelukkig.