quote:Originally posted by Mees
Ik maakte me ook al zorgen om de combinatie honden/vogels. Vooral mijn lab wil nog wel eens heel trots met een gevonden dode eend o.i.d. aan komen zetten (het blijft natuurlijk een retriever he ) en de teckel gaat erin liggen rollen als ze de kans krijgt.
Maar begrijp ik het nou goed dat het (nog) niet besmettelijk is voor gaaitjes?
Voor de zekerheid kijk ik trouwens wel goed uit hoor. Ik laat de honden niet meer uit op de plek waar ook veel water- en trekvogels komen, was mijn handen goed na het uitlaten en ga niet direct naar de vogels toe als ik terugkom.
Mees, hier hetzelfde! Fijn om te horen (sorry) dat ik niet de enige ben die hier 'beren' op de weg ziet. Ik laat Nen niet meer los. Ik ga nu met haar fietsen. Ik wil niet dat ze een dode vogel ziet en er een hap uitneemt ofzo!
heb wiske gisteren nog een keer meegenomen naar mijn ouders, maar ik denk dat het nu de laatste keer is geweest dan zal ik haar hier thuis maar wat extra vertroetelen, en veeeeel bezoek laten langskomen dat ze veel aandacht krijgt en dus rap moe is, en goed slaapt hahahaa
xxx
Woensdag 22 Februari 2006 7:58 am
Marjet Ervaren vlieger
De ophokplicht is alleen voor pluimvee aldus de kranten. Lees ook allemaal ff (nou ff, het is nogal een bericht ) het artikel van Hooi wat Sue gplaatst heeft.
Persoonlijk ga ik wel heel voorzichtig zijn met takken van buiten -vogelpoep- maar Teun gaat wel gewoon mee onkruid wieden als het zo weer tuinweer wordt. Momenteel gaat ze niet veel mee naar buiten als het zo koud is.
Woensdag 22 Februari 2006 4:01 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 7:22 am