|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha! Inderdaad.. Vogels schijnen ook dol te zijn op 'extra vlees'.. Gisteren ging Zazu achter een spin aan!!  |
Dinsdag 7 Augustus 2007 6:45 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Hoe kan ik ervoor zorgen bijvoorbeeld dat de woonkamer mugvrij is zonder van die gevaarlijke producten te gebruiken. Onze Jos is wat gaan plukken en na zijn we er zeker van, het zijn de muggen. Zolang er geen bij hem zit gaat het prima, gaat er ene zijn kooi in dan schiet hij in de stress en gaat dat stomme beest op onze Jos zijn vleugel of zo zitten dan hapt hij er in één keer een hoop veertjes uit
Heb vanalles gezocht en was de moed een beetje aan het opgeven maar 2 dagen hebben we nu elke mug gemept dat we zagen en Jos was terug rustig en heeft niet aan zijn veertjes geprutst. Volgens mij is hij gewoon gek geworden van die rotbeesten, kan hem wel begrijpen. Nu, ik heb ook hordeuren en van die dingen dus dat is helaas geen tip voor me. Ik jaag er ook op maar ik wil graag iets proberen met meer zekerheid. Is zo'n ding met lamp in iets waar ze dan op afkomen en als ze daar tegen vliegen dat het knetter de knetter is? Dat zou ik makkelijk anders kunnen plaatsen, licht uit en net voor we gaan slapen uitzetten. Normaal komt een mug op licht af dus ... |
Maandag 3 Oktober 2011 5:39 am |
|
|
Laura B
Moderator

Ecostyle heeft een product tegen vliegende insecten, misschien is dat wat voor je? Bij ons komen de muggen alleen naar mij, maar de vogels laten ze wel met rust....  |
Maandag 3 Oktober 2011 7:22 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb ze een mailtje gestuurd, wie weet of dat ook iets voor ons is...
Misschien een citroengeranium bij zn kooi??? |
Maandag 3 Oktober 2011 7:37 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb gisteren zo'n ding gehaald met van die fluo lampen en als een mug daar in vliegt (ze gaan toch op licht af) dan is het knetter de knetter. Sorry mug maar mijn gaaien gaan voor. En jawel, heb al wat slachtoffers maar niet genoeg. Ik wil geen mug meer vinden als ik ga slapen zodat ook Jos zijn veertjes weer mooi met rust gaat laten. Op de duur ben je gewoon radeloos aan het worden, de zoektocht naar de reden waarom was al slopend, nu nog oplossen, dat zal ook niet makkelijk zijn. Ik las ook dat van die vleesetende planten er soorten zijn die heel goed zouden werken bij het lokken van fruitvliegjes en muggen dus die ga ik me ook nog aanschaffen. Straks moet ik nog een bordje aan mijn deur hangen met "anti mug huis" op  |
Dinsdag 4 Oktober 2011 10:38 am |
|
|
|
|
jeroen234
Fladderaar
van muggen hebben de mijnen geen last
wel heeft popeye buiten de vervelende gewoonte naar wespen te happen als die langs vliegen blijkbaar vind ze het geluid vervelend
ze heeft er al eens 1 van kop en romp gescheiden maar ben bang dat als de wesp ontkomt die wraak gaat nemen of met versterking terug komt
ik probeer het haar afteleren maar dat is niet zo makenlijk |
Woensdag 12 Oktober 2011 6:47 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:57 am
|
|
|
|