|
|
|
renz
Eitje
|
| voliere grijze roodstaarten |
|
|
hallo,
is dit een leuk verblijf voor een koppel grijze roodstaarten?
een buitenvoliere van 4x3x1 meter LxHXB met 2 grote oude appelbomen (ca 20 jaar onbespoten) klim/speelnet, schommel en 15 meter dik touw hennep 6cm dik.
de helft van de voliere is overdekt.
binnenverblijf/nachthok van 1,50x2x0.60 LxHxB , het binnenverblijf blijft een beetje zakenlijk, met alleen een aantal slijtstokken en een van slijtstokken gemaakte touwladder/bruggetje, en een nestkast in eerste instantie voor het slapen, mochten ze ooit gaan broeden zou dat leuk zijn.
het binnenverblijf is altijd vorstvrij, tochtvrij en vochtvrij (behalve na het schoonmaken)
het binnenverblijf zit in een goed geisoleerde schuur waar de verwarming swinters altijd aan staat, snachts zakt de temperatuur naar zon 8-10 graden, overdag ronde de 13-15 graden.
ik zou heel graag een grijse binnen in huis houden, maar helaas gaat dit niet omdat mijn dochtertje allergisch is voor vogel stofdeeltjes etc.
ik ben vaak in de schuur aanwezig/klussen en de radio staat vaak aan, dus ik zal zeker veel tegen ze gaan praten.
ik hoop dat ze dan ook wat leuke geluidjes na gaan doen want dat vind ik altijd erg leuk klinken als ik het bij anderen hoor.
iemand ervaring mee?
alvast bedankt. |
Vrijdag 16 December 2011 4:32 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
klinkt niet slecht, alleen vind ik persoonlijk 1 m breed erg smal. ik zou het breder maken, maar ik weet niet heoveel ruimte je daar voor hebt.
het is een geweldig project wat je daar hebt, zeker weten dat het mooi word.
foto's  |
Maandag 19 December 2011 8:59 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:02 am
|
|
|
|
|