|
|
|
joke
Vlieger
|
Je kan eucaliptus reiniger gebruiken , die word ook gebruikt bij met olie besmeurde vogels in de opvang, een half dopje op een sprayflacon met lauw water  |
Dinsdag 17 Oktober 2006 8:33 am |
|
|
madammikmak
Net uit het ei
hahahahaha, aaaccchhh arme Kuif, dan krijgt hij het zo koud, ik heb wel es gehoord om kauwgom te verwijderen, moet je het insmeren met pindakaas, in de pindakaas zit een stof die de kauwgom oplost, maar om dat nou op Kuif te smeren, vind ik nou ook weer niet zo'n goed idee, maar het gaat gelukkig steeds beter met Kuif, hij vliegt alweer aargid de kamer rond, groetjes Elly  |
Dinsdag 17 Oktober 2006 10:28 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ah ben blij te horen dat het weer beter gaat!
Joke, dat met die eucalyptus reiniging.. Is dat niet slecht voor de oogjes?
Ik hoorde van Astrid dat er verschillende eucalyptusreinigers in de handel zijn. Zo was er een vogel overleden nadat iemand deze had gesproeid met een eucalyptusreiniger. Niet de originele zo bleek later.
Ook ik heb een beetje rare eucalyptusreiniger, hij ruikt gewoon naar schoonmaakmiddel??? |
Dinsdag 17 Oktober 2006 9:00 pm |
|
|
|
|
joke
Vlieger
|
Op die ik heb staat dat je je vogels ermee kan sproeien en in de oogjes nou als die plaktroep daar niet zit zou ik het er gewoon niet opspuiten toch maar deze die ik heb kan dus wel!! |
Dinsdag 17 Oktober 2006 9:42 pm |
|
|
joke
Vlieger
|
zal ff opnoemen wat er op mijn fles staat merk is koudijs
toepassing:
Voor het reinigen van wanden in vollieres en dier verblijven ( trespa kunstof en hout)
Houd muggen op afstand
Houd muizen op afstand
Weert luis en mijt
Geeft aangename geur in vogel- duiven en dierverblijven
Alle dieren kunnen met dosering gesprayt worden
Niet schadelijk voor mens en dier
Toe te passen in badwater
Verwijderd olie delen van besmeurde vogels en dieren
Verwijderd uitwerpselen enandere hardnekkige vervuiling
gebruiks aanwijzing:
Voor het besproeien van dieren halve dop op spray flacon
Voor verwijdering van vuil 1 dop op sprayflacon
bij hardnekkig vuil dosering naar wens aanpassen |
Dinsdag 17 Oktober 2006 9:51 pm |
|
|
madammikmak
Net uit het ei
gelukkig wel, en eucalyptus reiniging lijkt mij een beetje te scherp, groetjes Elly  |
Dinsdag 17 Oktober 2006 10:57 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by madammikmak
Hoi Marleen, ja ik ben heel blij dat hij weer kan bliegen, het had anders af kunnen lopen, ik ga vandaag op zoek naar Biobad, want dat lijkt me ook wel wat voor de kanaries, weet jij misschien van welk merk het is? groetjes Elly
Als je wilt kan ik je wel een potje opsturen
Moet je ff PM sturen met je adres  |
Woensdag 18 Oktober 2006 12:45 am |
|
|
madammikmak
Net uit het ei
Hoi Marleen, ik heb je net mijn adres opgestuurd, alvast bedankt, groetjes Elly  |
Woensdag 18 Oktober 2006 10:57 am |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Elly......ik heb je pm niet ontvangen  |
Woensdag 18 Oktober 2006 6:44 pm |
|
|
madammikmak
Net uit het ei
Hoi Marleen, wat raar, ik heb op PM geklikt, en daar stond boven: stuur een privèbericht, ik ga het nu nog een keer proberen, in de hoop dat het wel lukt, anders moet je me maar ff een mailtje sturen op jpa.kersten.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.hetnet.nl, groetjes Elly  |
Woensdag 18 Oktober 2006 7:57 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Kan helaas niet je e-mailadres verwijderen of splitsen.
Mss. dat de admin of 1 van de andere moderators dit kan doen.
Dit ivm. met spambots!!! |
Woensdag 18 Oktober 2006 9:28 pm |
|
|
|
|
madammikmak
Net uit het ei
oh, had ik geen erg in, ik zal er voortaan rekening mee jouden, groetjjes Elly  |
Woensdag 18 Oktober 2006 11:36 pm |
|
|
roosendaaler
Eitje
| Re: vraag over plaksel van vliegenvanger |
|
|
Hoe is het afgelopen met de vogel is al weer lang geleden zie ik maar wij hebben dit ook net meegemaakt met onze tamme vogel
wij hebben hem met water afgespoeld met babyschampoo hoe is het bij jullie vogel afgelopen
quote:
Originally posted by madammikmak
we zijn ons net rot geschrokken, ik heb hier zo'n vliegenvanger hangen, en ik haal hem iedere keer weg als Kuif vliegt, maar vanmorgen vergeten, en nu is Kuif er dus tegenaan gevlogen, ineens een hoop gekrijs achter me, wij samen Kuif los gemaakt, die hing nu natuurlijk gelijk in onze vingers, maar het is gelukkig goed afgelopen, hij zit nu met èèn plakvleugel in de kooi, maar zou ik hem ergens mee kunnen besproeien, dat die plakzooi er sneller uitgaat, want ik denk dat hij nu niet zo goed kan vliegen, want die veertjes zitten aan elkaar geplakt, en wachten tot het eruit gegroeid is, duurt te lang, ik wens jullie een prettig weekend, groetjes Elly
Hoe is het afgelopen met de vogel is al weer lang geleden zie ik maar wij hebben dit ook net meegemaakt met onze tamme vogel
wij hebben hem met water afgespoeld met babyschampoo hoe is het bij jullie vogel afgelopen |
Zaterdag 26 November 2011 9:53 pm |
|
|
madammikmak
Net uit het ei
| vraag over plaksel van vliegenvanger |
|
|
Hallo Roosendaaler, het is toen gelukkig goed afgelopen, we hebben haar met veel moeite los gekregen, en ook een beetje zo goed als het kon onder de lauwe kraan met een klein beetje dreft afgespoeld (ik had geen babyshampoo), en toen verder met rust gelaten, want niet alleen wij maar zij ook was heel erg geschrokken, nadie zijn die rot dingen ook nooit meer in huis gekomen, ik heb ze gelijk weggegooid, ook die nog nieuw in de verpakking zaten, weg ermee, dan maar vliegen vangen met de stofzuiger, en die plakzooi is er vanzelf uitgegroeid, ik hoop dat het met jullie vogel ook goed gaat, groetjes Elly  |
Zaterdag 26 November 2011 10:26 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:03 am
|
|
|
|
|