vraagje over kattenkrabplankje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Moderator
Moderator

vraagje over kattenkrabplankje  Reageer met quote  

hoi zoals jullie weten heeft gompie maar 1 pootje en een stompjedaardoor kan ie niet goed op ronde stokken zitten nou heb ik twee kattenkrabplankjes in zn kooi hangen en een slijtstok en nog 1 ronde stok maar nou is eigenlijk mijn vraag is dit niet slecht voor zn goede pootje qwa vergroeien hij is ook elke midag uit zn kooi in de klimboom dat zijn alleen maar takken dus krijgt ie genoeg afwisseling of moet ik toch iets anders verzinnen voor hm het breedste plankje gebruikt ie om te slapen dan zit ie op zn buikje met zn bovenkant van zn koppie rust ie dan op het plankje en zo slaapt meneer Hartje
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 5:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: vraagje over kattenkrabplankje  Reageer met quote  

Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, maar een expert ben ik ook niet. Vraag het anders eens aan de dierenarts als hij contact opneemt over de uitslag!
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk niet dat het echt een probleem is.
Maar zoals Sue ook al aan geeft,vraag het ff aan een VA. Wink
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 3:51 pm
  Berichten van afgelopen: