Warmmmmm

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Is het mogelijk om de kooi met vogel in de douche te plaatsen en dan de sproeier aan te zetten ?

Ik denk dat de luchtvochtigheid DE rol speelt.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 1:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb hem gesproeit, het gaat nu wat beter. elke 4 uur geef ik ze schoon water en het is echt lekker koel in mijn kamer.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 1:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik heb in een flatje gewoond tot 4 jaar geleden en had Jojo en Keko toen ook al. Alles dichthouden en einde van de middag lekker het park in met het gaaies

Verder hadden we een gezamelijke tuin waar we konden zitten. dus dan deden we dat nog wel 's avonds.

Nu een rijtjes huis met tuin op het zuiden. pffffffffffffffffffffffff 26 graden in de woonkamer en 33 graden in de tuin. Ook nu ga ik niet naar buiten. gaaitjes zitten gewoon binnen op de speelboom.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 1:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier gaan ze ook niet buiten, zeker weten niet. Het verschil is te groot plus zoals het nu is is het goed om ze direct iets te laten krijgen met die hitte. Ik wil al niet buiten als het niet moet, ook de honden gaan enkel om hun behoefte te doen terwijl ze anders zo graag buiten zijn, dieren liegen niet natuurlijk.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 3:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Vandaag is goed weer om buiten op de stoeptegels te gaan BB, wedden dat een ei wordt gebakken Ja

De katten liggen hier al dagen voor pampus. Ik geef ze elke dag verse rosbief en hou het drinken in de gaten. Ze hebben een drinkfontein in de huiskamer.

Voor Spetter heb ik fruit in het water gedaan met een druppeltje appelazijn, een verse wilgentak gescoord en alle grodijnen dicht.

Ik ben een parapluutje wezen halen bij de kringloop voor baby's, kan die mooi aan de gaaienrollator.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 4:33 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, zeker weten dat het ei gebakken zou zijn, dat kan haast niet anders. Heb het toch maar niet gedaan maar ik twijfel er niet aan dat het gelukt zou zijn. In de vooravond is het onweer begonnen hier, bakken en bakken regen stroomden uit de lucht. ben ff buiten gaan staan, die regen kwam als een Godsgeschenk. Alleen het onweer vind ik niet prettig, de dieren weten er niets van, moet zelfs onze Berner binnen houden want die zou zich ook een douche genomen hebben en ik had schrik van het onweer om haar dat toe te staan.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 10:26 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Puffff,pufff - hier nog steeds geen afkoeling geweest. Binnen is het 26 graden en buiten loopt het daar ook alweer heen. Nu nog 25 graden. Gisteren tijdens voetbal kijken was het 28 graden in huis. Sad

Het is vannacht volgens mij hier ook niet kouder geweest dan 25 graden.
Nou ja, gewoon maar heel rustig doorgaan. Vaka water verversen bij de vogels, lekker sproeien en lekker fris en sappig fruit .
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 8:45 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Hier was het gisterenavond 30 graden in huis, toen ik ging slapen 29. Spetter is maar heel even buiten geweest gisteren, wou ze zelf. En al snel vond ze het te heet en was binnen tevreden.

In haar drinkwater (met een druppel appelazijn), doe ik fruit en blaadjes basilicum. Vandaag krijgt ze er een ijsklontje in om te spelen en rustig houden..................zeker weten.

Hier is het droog gebleven en nu is het zeer aangenaam buiten. Zo dadelijk effe wandelen met haar en de rest van de dag binnen.
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 9:13 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier is het nu buiten beter als binnen. Veel onweer gehad gisteren avond en ook tot over een halfuurtje de hele dag regen gehad al. Nu is het terug droog en je voelt dat het frisser is dan het was.
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 4:16 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Hier is het pas in de late namiddag gaan regenen, en behoorlijk afgekoeld. Lekker windje en zeer aangenaam.
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 5:12 pm
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Gisteren van het hier 32 graden!
Dus was puffen, maar we hebben het overleefd Veertje
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 5:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

En onze vogels ook Veertje
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 9:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:08 am
  Berichten van afgelopen: