ik gebruik een transportbox voor kleine honden. gaat goed om zo de vogel mee te nemen. ga er niet van uit dat je daar een kooi meekrijgt.
Dinsdag 24 Augustus 2010 12:47 pm
M3LL00W Eitje
heey ja dat is ook slim hoeveel kost zo iets eigenlijk?
by the way hoef er niet van uit te gaan maar is ik het wil krijg ik een kooi want het is familie van me:P
dus dat is wel handig!
Dinsdag 24 Augustus 2010 12:54 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ok a;s het familie is kan het zijn dat je er een kooitje bij krijgt.
ik weet niet hoeveel zo'n transportkistje kosten kan. ik heb dat toen hier in tsjechie gekocht.
kijk maar eens bij de dierenwinkel of bij baumax daar hebben ze die ook. je hoeft maar een kleintje te hebben. is neit zo heel erg duur.
Dinsdag 24 Augustus 2010 1:22 pm
wat je ook kunt doen (heb ik wel eens gedaan) is een grote weekendtas gebruiken. die je dicht kunt ritsen. een handdoek er in voor de poepjes en dan dicht ritsen. was ook geen probleem.
Dinsdag 24 Augustus 2010 1:29 pm
hier zie je transportkisten staan met prijzen er achter. zo krijg je een beetje een idee
Dinsdag 24 Augustus 2010 1:31 pm
M3LL00W Eitje
bedankt!!!
ooh de prijs valt reuze mee! handig!
maar als de tas diervriendelijk is dan doe ik voor die ene keer daar naartoe beter een tas dieik al het liggen toch? en d ie ene keer dat je mischein toch nog naar de dierenarts moet.. toch?
GreetZ
Ps. alexandraatje zegt:
"die heb ik hier gekocht in tjechië"
Ikzelf ben niet voor zo'n boodschappen tas maar dat is je eigen mening. Ik vind het zielig dat de gaai niet lekker kan buitenkijken en kan genieten van de indrukken die buiten te beleven zijn. Onze vinden het zalig om lekker te kunnen kijken als we weg gaan met ze.
Zijn ze doodmoe van plezier als we thuiskomen.
Dinsdag 24 Augustus 2010 8:38 pm
ik woon in Tsjechie ja, erg ver weg he. hahaha. maar ik ben wel een echte nederlandse hoor
ik heb jaren lang in spanje gewoond. daar had ik ook een grijsje. die is op een gegeven mometn ziek geworden omdat zij alleen selectief haar voer at. daardoor zwol het huidje onder de snavel op tot een ballonnetje. ik wist toen nog heel weinig van gaaien.
ik moest naar een arts en bij gebrek aan een transport kooi heb ik toen een grote weekend tas gepakt. daardoor was ook de vogel rustiger omdat zij nogal snel in paniek raakte.
dit was eenmalig. ik wil daar niet mee zeggen dat je altijd jhe vogel in zo'n tas moet vervoeren. maar voor een noodsituatie is het wel eens goed te doen.
transportkistjes of een kooitje zijn natuurlijk beter. maar nogmaals, als je er geen hebt en je zit even omhoog, dan is dit een goede noodoplossing.
sinds ik mijn transportkistje heb voor een yorkshire, heeft mijn gaai helemaal geen probleem meer, kan lekker naar buiten kijken etc. is veel beter ook.
Woensdag 25 Augustus 2010 7:54 am
M3LL00W Eitje
heey ja ik bedoel het niet voor altijd maar een keertje maar voor dierenarts enzo je weet wel
Woensdag 25 Augustus 2010 4:29 pm
is een prima oplossing hoor.
Donderdag 26 Augustus 2010 6:41 am
M3LL00W Eitje
dacht ik al[/b]
Donderdag 26 Augustus 2010 4:06 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:09 am