Wie heeft veel ervaring met de Grote Alexanderparkiet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Haha, dat deden we toch al? Misschien het topic even veranderen in 'email/...'? Very Happy

Woowoo, eerst even aan jouw gaaitjes vragen hoe jij dat doet, dat aaien. Haha, zeggen ze dalijk:"Ach, we laten het maar toe, omdat ze het zo leuk vindt." Laughing Laughing
Bericht Maandag 31 December 2007 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh misschien maar doen? Als we verder gaan zal ik dat wel doen. Embarassed We gaan wel vaak offtopic. Laughing
Scut houdt niet zo van aaien. Laughing Die stoeit liever. Embarassed
Bericht Maandag 31 December 2007 9:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Zo! We gaan zeker vaak off topic <--- leuk bedacht, misschien een goeie voor de volgende lijst met nieuwe nederlandse woorden. Maar we zijn niet echt de enigen die dat doen. Daarom is het best jammer dat zo'n chat optie niet handig was op fluffies, althans, niet praktisch, aangezien er later niet teruggelezen kan worden. Zou natuurlijk wel kunnen, maar dan wordt het helemaal een zooitje. Haha.

Ah, kijk, die Scuttle. Dan kan hij Raja d'r pootje schudden. Wat me op het volgende brengt. Als Raja op m'n (of iemands) vinger zit, kan ik haar gewoon aaien met m'n hele hand en kan ik gewoon haar staart aanraken en pakken enzo. Maar als ze ergens anders zit, wil ze nooit geaaid worden. Gek he? Als ze op de bankleuning zit of loopt kan ik haar ook gewoon met twee handen van achter oppakken. Dan blijft ze zo lomp in m'n handen hangen, haha.
Bericht Donderdag 3 Januari 2008 4:28 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Offtopic is volgens mij wel een veelgebruikt woord op forums. Wel jammer dat hier geen chatbox is ja..is altijd wel leuk Very Happy
Bericht Donderdag 3 Januari 2008 5:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nou mooi! Dan hebben we dus inderdaad een nieuw nederlands woord. Hopelijk komt die volgende keer op de lijst. Ook veel leuker dan boquitoproof.
Bericht Donderdag 3 Januari 2008 6:01 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Laughing
Bericht Donderdag 3 Januari 2008 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Diiana
Offtopic is volgens mij wel een veelgebruikt woord op forums. Wel jammer dat hier geen chatbox is ja..is altijd wel leuk Very Happy

Hoi Diiana.. Aan de ene kant zou een chatbox wel leuk zijn maar aan de andere kant: Zo kunnen we op alles reageren en kan iedereen z'n advies geven. (Zonder dat je telkens online moet zijn)
En al die topics afsplitsen houdt me van de straat. Laughing
Bericht Zondag 6 Januari 2008 8:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esc_f_ny
Zo! We gaan zeker vaak off topic <--- leuk bedacht, misschien een goeie voor de volgende lijst met nieuwe nederlandse woorden. Maar we zijn niet echt de enigen die dat doen. Daarom is het best jammer dat zo'n chat optie niet handig was op fluffies, althans, niet praktisch, aangezien er later niet teruggelezen kan worden. Zou natuurlijk wel kunnen, maar dan wordt het helemaal een zooitje. Haha.

Ah, kijk, die Scuttle. Dan kan hij Raja d'r pootje schudden. Wat me op het volgende brengt. Als Raja op m'n (of iemands) vinger zit, kan ik haar gewoon aaien met m'n hele hand en kan ik gewoon haar staart aanraken en pakken enzo. Maar als ze ergens anders zit, wil ze nooit geaaid worden. Gek he? Als ze op de bankleuning zit of loopt kan ik haar ook gewoon met twee handen van achter oppakken. Dan blijft ze zo lomp in m'n handen hangen, haha.

Misschien is dat wel een goed idee. Een lijstje maken met woorden en hun betekenis.
Voel jij je geroepen? Twisted Evil Laughing

Ik zie Raja en Scut al pootjes schudden. Laughing Wheezy wil dan ook meedoen, jaloerse kip! Laughing
Ik ken dat wel hoor, dat ze op één plek liever geaaid willen worden dan ergens anders. Beetje vreemd maar het geeft ze wel iets extra's.
Doet het zeer als ze in je handen hangt?
Bericht Zondag 6 Januari 2008 9:05 am
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue

Misschien is dat wel een goed idee. Een lijstje maken met woorden en hun betekenis.
Voel jij je geroepen? Twisted Evil Laughing

Ik zie Raja en Scut al pootjes schudden. Laughing Wheezy wil dan ook meedoen, jaloerse kip! Laughing
Ik ken dat wel hoor, dat ze op één plek liever geaaid willen worden dan ergens anders. Beetje vreemd maar het geeft ze wel iets extra's.
Doet het zeer als ze in je handen hangt?

Uuuh.... wie riep mij??? Laughing Laughing

Nou, neem dan iig Wheezy en Scuttle mee op onze minigaaiendag (woord voor op het lijstje Laughing ). Ben benieuwd of hij echt jaloers wordt.

Hahahaha, je begrijpt me verkeerd. Ze hangt niet met haar pootjes in m'n handen. Ik pak haar dan van achter met twee handen. M'n handen sla ik om haar rug en haar buikje heen en dan til ik haar op. En dan hangt ze er een beetje lomp bij.
Of uuuh...... was het een grap van jou? Rolling Eyes
Bericht Zondag 6 Januari 2008 11:08 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

IK RIEP JOU! Laughing

Ik vrees dat Wheezy echt jaloers wordt hoor. Het is echt een jaloers klein ding. Hij moet er altijd bij zitten. Rolling Eyes

Ik geloof dat ik het eerst niet zo goed begreep. SOrry! Laughing
Bericht Dinsdag 8 Januari 2008 9:12 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Waarom riep jij mij dan Sue?? Wink Wink Laughing Laughing

Hmm, misschien dan beter om Wheezy niet naar onze mini gaaiendag mee te nemen... ?? Rolling Eyes

Begrijp je het nu wel?
Bericht Donderdag 10 Januari 2008 6:25 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha nou, misschien is dat ook maar beter.. Laughing
Ik riep jou omdat.. Ach dat weet je zelf ook wel! Laughing
Bericht Zondag 13 Januari 2008 1:44 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nee, ik wil het van jou horen. Nou? Waarom? Waarom riep je me dan?
Hahaha, ik weet het nog wel, weet jij het nog? Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 18 Januari 2008 7:15 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Om zo'n mooi lijstje te maken, toch? Slim hoor, net zolang rekken, in de hoop dat ik het vergeten ben! Twisted Evil
Bericht Zondag 20 Januari 2008 11:52 am
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

YESSS!!!! Ze weet het nog.
Haha, ik dacht inderdaad dat je het vergeten was. Ben je slimmer dan ik dacht. Laughing Laughing Grapje. Wink
Bericht Zaterdag 26 Januari 2008 1:32 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 25 Juli 2008 1:40 pm
  Berichten van afgelopen: