haha charlie word erg stil als hij gedouched word en na die tijd ook. hij vind het badderen ook niet heel geweldig. wil wel graag onder de straal zitten maar laat het daar ook bij.
hier kan hij ook af en toe best hard fluiten!!! heb het gevoel dat hij een huilende baby na doet. omdat hij op zondag wel hiermee in contact komt. namelijk mn nichtje. baal hier dus wel een beetje van.
Vrijdag 1 Juni 2007 10:35 am
Fluffy Sue Site Admin
Eventjes omhoog halen: Ik vroeg me af of jullie papegaaien stil(ler) zijn als ze net gebadderd hebben.
Solace wordt juist extra lawaaierig als hij gebadderd heeft. Hij maakt een soort opgewonden, licht verontwaardigde geluidjes alsof hij wilt zeggen "ack, ik ben helemaal doorweekt! hoe kan dat!".
Donderdag 30 Augustus 2007 11:13 am
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Daantjuh
ik heb gemerkt dat luna en vico ook heel stil zijn naar het douche maarzij gaan zich dan meteen poetsen
Leuk is dat he.. Ik vind dat bonte boertjes trouwens heel snel drogen!
Donderdag 30 Augustus 2007 10:25 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Whisper
Solace wordt juist extra lawaaierig als hij gebadderd heeft. Hij maakt een soort opgewonden, licht verontwaardigde geluidjes alsof hij wilt zeggen "ack, ik ben helemaal doorweekt! hoe kan dat!".
Hahaha! Solace is een aparte kip. Verontwaardigde geluidjes?
Hmhm. Solace geeft graag anderen de schuld. Ik bood hem laatst een snoepje aan. Hij leunde te ver naar voren om het te pakken en kukelde zo van z'n zitstok af. En hij was me toch boos. Hij was echt chagerijnig en loerde rond op zoek naar wie hem zo gemeen geduwd had. . Inderdaad een rare kip.
kokkie elmo en guus zijn ook erg stil na het douchen en kobus die vaak ook niet kan ontlopen aan de sproeier is daarna ook een heel stuk rustiger
Zaterdag 1 September 2007 7:58 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Whisper
Hmhm. Solace geeft graag anderen de schuld. Ik bood hem laatst een snoepje aan. Hij leunde te ver naar voren om het te pakken en kukelde zo van z'n zitstok af. En hij was me toch boos. Hij was echt chagerijnig en loerde rond op zoek naar wie hem zo gemeen geduwd had. . Inderdaad een rare kip.
Hahaha wat een gekkerd. Vond hij het idee dat hij zelf niet goed had opgelet té moeilijk om onder ogen te zien?
Dinsdag 4 September 2007 11:13 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by hilli
kokkie elmo en guus zijn ook erg stil na het douchen en kobus die vaak ook niet kan ontlopen aan de sproeier is daarna ook een heel stuk rustiger
Ahhh, jouw gaaitjes zijn dus ook stiller als ze nat zijn. Worden je grijze kippetjes wel nat? (Grijsjes worden vaak slecht nat)