Zijn jullie papegaaien stiller als ze nat zijn?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

Kaya word juist heel luidruchtig na het douchen. Die gaat fluiten en fladderen. Maar die geniet ook van het douchen!

Coco is ontzettend boos op de hele wereld als hij nat word.
Daarna gaat hij uit frustratie zijn zittouw slopen. Totdat hij blijkbaar weer wat kalmeert en dan gaat hij stil zitten zielig zijn! Rolling Eyes Rolling Eyes

En dan kan het zelfs nog wel zijn dat hij een uurtje later zelf gaat badderen in zijn waterbakje! Confused Confused
Bericht Zondag 9 September 2007 12:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Leia is heel stil tijdens het douchen maar als ze er eenmal uit is gaat ze de hele tijd zitten fluiten.
Dan komen alle geluidjes eruit Very Happy
Bericht Woensdag 12 September 2007 4:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Ik denk het Smile. Solace vindt zichzelf vast zo gracieus en elegant dat hij zijn evenwicht niet kan verliezen, ergo iemand moet hem geduwd hebben Laughing.

Hahaha die Solace.. Het is me er een he? Hoe is het met hem?
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by hilli
kokkie wordt minder nat dan guus heb ik et idee van en toch zo moeilijk doen he haha Laughing

Hilli, zijn ze bij jou stiller?
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
Kaya word juist heel luidruchtig na het douchen. Die gaat fluiten en fladderen. Maar die geniet ook van het douchen!

Coco is ontzettend boos op de hele wereld als hij nat word.
Daarna gaat hij uit frustratie zijn zittouw slopen. Totdat hij blijkbaar weer wat kalmeert en dan gaat hij stil zitten zielig zijn! Rolling Eyes Rolling Eyes

En dan kan het zelfs nog wel zijn dat hij een uurtje later zelf gaat badderen in zijn waterbakje! Confused Confused

Wat heerlijk, die Kaya! Dat vind ik zo mooi als ze zo uit hun dak kunnen gaan. En daarna, gaat hij daarna stil zitten? Wat vindt hij van de regen?

En Coco klinkt een beetje als Iago en soms Zazu.. Laughing Dat touw slopen is iets vreemds.. Wacht ik open er even een ander topic over!
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:33 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Remco
Leia is heel stil tijdens het douchen maar als ze er eenmal uit is gaat ze de hele tijd zitten fluiten.
Dan komen alle geluidjes eruit Very Happy

Wat leuk zeg! Vindt ze het douchen verder wel oké?
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:35 am
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue

Wat heerlijk, die Kaya! Dat vind ik zo mooi als ze zo uit hun dak kunnen gaan. En daarna, gaat hij daarna stil zitten? Wat vindt hij van de regen?

Kaya is sowieso een hele rustige vogel. Dus ik ben altijd blij als hij zo lekker uit zijn dak gaat. Meestal douche ik eerst de gaaien en daarna ga ik zelf als ik ze weer op hun kooi heb gezet.
En dan gaat Kaya meestal fluiten enzo en dan antwoord ik en dan hij ook weer. Dan heb ik echt contact met em dmv geluid.
Dus ook op zijn kooi gaat hij nog ff uit z'n dak!

Regen vind hij nog een beetje eng. Hij zit dan omhoog te kijken. Zovan: waar komen die druppels vandaan?
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een heerlijke gaai zeg, die Kaya.. Smile Echt superleuk dat hij ook nog lekker antwoord. Zazu kan vaak alleen maar antwoorden door te gillen, dus dat doe ik maar niet hahaha!
Jammer dat hij regen niets vindt.. Sad Misschien moet hij het een keertje zien van een andere vogel?
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:47 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 1:46 pm
  Berichten van afgelopen: