De advertentie van de Huisdiersuper

Daantje eindelijk thuis!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
jamy_nl
Ervaren vlieger

Daantje eindelijk thuis!  Reageer met quote  

Even een up-dateje.... Daantje, nu bijna 16 weken hier in huis, eerst bangig, bijtend, éénkennig, niet geïnteresseerd in haar "broertjes" (zachtjes uitgedrukt, ze is er super bang voor!).... alle katten uit álle bomen kijkend ... (en er zijn hier helemaal geen katten, alleen een wandelend vloerkleedje Wink )

We lijken het pleit gewonnen te hebben! Ze speelt, klimt en valt van de boom en kijkt dan hééél verbaasd achterom wié haar dat geflikt heeft hahaha, ze fluit, kletst (de woorden die ze in de winkel geleerd heeft.... nieuwe bleven uit ....tot vandaag)

Sinds twee dagen hebben Troy en ik een nieuw spelletje, Troy zit op mijn vinger en met begeleiding van mijn andere hand, duikt hij naar beneden en zet ik hem weer rechtop.... soort koppeltje duiken onder begeleiding zeg maar.... daarbij maak ik een soort pieuwwwwww geluid gevolgd door: goedzooooo. Troy vindt het geweldig en blijft maar aan de gang....

Vanmiddag, mijn 3-tal aan de tuk (dacht ik...) hoor ik ineens:
PIEUWWWWWWWWWWWWW , Goedzooooooooooo
Precies zoals ik dat zeg!!!
Daarna volgden ineens véél meer woordjes die ze toch echt híer thuis moet hebben opgepikt.... Okkie, kom maar Daan, lampjes uit, Boemie, snoepjesssssssssss (tuurlijk Wink )

Ik was blij, gewoon blij..... prees haar uitbundig en weer volgde het Pieuwwwwwwwwwwww ... goedzoooooooooooo
Ze is eindelijk echt thuis..... mijn Lady Tuttebol Wink
Bericht Maandag 20 Februari 2006 12:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing wat geweldig jaimy.
helemaaaal geweldig.
het kan ook niet anders met zo'n super mam dat ze zich thuis gaat voelen.
Bericht Maandag 20 Februari 2006 5:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Van goed he! Very Happy

quote:
klimt en valt van de boom en kijkt dan hééél verbaasd achterom wié haar dat geflikt heeft
Hahahaa Laughing

Gefeliciteerd!
Bericht Maandag 20 Februari 2006 9:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Oeps ben nog niet echt wakker, van moet natuurlijk Wat zijn Embarassed
Bericht Maandag 20 Februari 2006 9:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik ben zo blij voor jullie allemaal, wat zeg ik...ik vind het super ontroerend! Very Happy
Ik heb ook net je nieuwe dagboekpagina´s. GEWELDIG gewoon om Daantje zo te zien spelen en ohhhhh die Okkie en Troy met dat balletje en met dat wortelbrood wat een geweldige grappige taltentvolle Bontje B(r)oe(r)tjes. (Ronald en Erwin de boer mogen wel oppassen voor Okkie en Troy (de) Boer Laughing )
Bericht Maandag 20 Februari 2006 4:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

At last! Je hebt 't 'gewonnen' Jamy Very Happy The taming of the shrew => da's hier heeel toepasselijk Cool
16 weken klinkt naar niks maar er hebben wel es momenten tussengezeten van Shocked / Evil or Very Mad / Rolling Eyes / Crying or Very sad , of niet? Maar nu is het allemaal Very Happy / Laughing / Razz Exclamation
Bericht Maandag 20 Februari 2006 4:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

weet je....typen met pubers om je heen wérkt gewoon niet .... Sad
Met een groentje om je heen, op je, over je, over het toetsenbord..dát gaat nog! maar pubers? nee dat gaat niet...
het woord wat er dit keer niet uitkwam is: talentvolle....
Wink
Bericht Maandag 20 Februari 2006 4:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Daantje eindelijk thuis!  Reageer met quote  

Wat geweldig om dit te lezen zeg! Smile Maarre, had met eigen ogen gezien hoe ze relaxed bij je zat.. En 't is een mooie meid! Shocked
Bericht Maandag 20 Februari 2006 6:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is heerlijk om te merken he Jamy!!!? Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 20 Februari 2006 11:11 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
weet je....typen met pubers om je heen wérkt gewoon niet .... Sad
Met een groentje om je heen, op je, over je, over het toetsenbord..dát gaat nog! maar pubers? nee dat gaat niet...
het woord wat er dit keer niet uitkwam is: talentvolle....
Wink

Wij noemen dat gewoon haastig typen.... niks pubers, niks groentje..... smoesjes Patricia Laughing Laughing Je enige échte verontschuldiging is dat Hans vandaag jarig is en je daardoor met je gedachten héél ergens anders bent Wink
Bericht Maandag 20 Februari 2006 11:39 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
At last! Je hebt 't 'gewonnen' Jamy Very Happy The taming of the shrew => da's hier heeel toepasselijk Cool
16 weken klinkt naar niks maar er hebben wel es momenten tussengezeten van Shocked / Evil or Very Mad / Rolling Eyes / Crying or Very sad , of niet? Maar nu is het allemaal Very Happy / Laughing / Razz Exclamation

ABSOLUUT mee eens Marjet Razz maar ook nu is nog niet alles helemaal "peace&love" zal ik maar zeggen, we zijn wél op de goede weg!
En dat voor eentje uit the terrible three lijst.....
Bericht Maandag 20 Februari 2006 11:44 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat geweldig om dit te lezen zeg! Smile Maarre, had met eigen ogen gezien hoe ze relaxed bij je zat.. En 't is een mooie meid! Shocked

Jij weet beter dan wie dan ook hoe moeilijk het is eigenzinnige karaktertjes "in te binden", op dit moment heb ik haar vertrouwen (denk ik) de autoriteit zal nog moeten groeien, pas daarna kan ik haar gaan "trainen" , nú doet ze dat mij nog .... dagelijks hoor Twisted Evil
maar ik leer snel Wink

Ik vind het wel een uitdaging.... nú vertrouw ik Daantje aan geen vreemde toe....(jij was verstandiger dan ik!!!) dát zal moeten gaan veranderen, voor haar eigen bestwil denk je niet ?! óóit zal je wel je arm uitsteken en zal Daantje er probleemloos opstappen.... dát is mijn streven Wink
Dus.... véél blijven komen (en me goede raad geven) Exclamation please .... Wink
Bericht Maandag 20 Februari 2006 11:58 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Dat is heerlijk om te merken he Jamy!!!? Very Happy Very Happy Very Happy

Best wel Tommy, het is een lastige tante hoor Twisted Evil
Bericht Maandag 20 Februari 2006 11:59 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Ha ha ha de autoriteit, volgens mij komt die echt nooit Jamy! Ha ha ha! Echt, ze blíjven loopjes met ons nemen. En da's misschien maar goed ook: Je zou sommige dingen toch niet willen missen? Zoals het commentaar van de Lady?!

Ha ha ik was inderdaad nogal voorzichtig he met Daan? Als ik haar benader, dan gaat dat echt volgens het boekje. Heb geen zin in een aanvaring met één van de terrible three. (Al zou je dat niet zeggen als je naar haar kijkt hoor!)

Ennuh, kom graag nog een keertje. (En néé, dan ga ik Daantje nog niet op laten stappen! Twisted Evil )
Maarre, advies is niet gratis he?! Voor niets gaat de zon op! De kosten: Eén prakkie andijviestamppot! Twisted Evil
Bericht Dinsdag 21 Februari 2006 11:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Neehhhhh je hebt gelijk, da's de charme ook weer hè.... die eigen karaktertjes.... zo'n Amazone die op lage toon "halloooo" zegt alsof ze een potloodvenster is hahaha wie doet dat haar na!

Wel of niet opstappen is jouw beslissing... zie je wel dat ik autoriteit (h)erken Wink ... maar oooooooit .....
Enneuh jongedame, chantage daar doen we niet aan hè! Die stamp is voor Iago, jij mag een hapje meeëten... als Iago het goed vindt Laughing Laughing
Bericht Woensdag 22 Februari 2006 12:54 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 5:44 pm
  Berichten van afgelopen: