|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
| Daantje eindelijk thuis! |
|
|
Even een up-dateje.... Daantje, nu bijna 16 weken hier in huis, eerst bangig, bijtend, éénkennig, niet geïnteresseerd in haar "broertjes" (zachtjes uitgedrukt, ze is er super bang voor!).... alle katten uit álle bomen kijkend ... (en er zijn hier helemaal geen katten, alleen een wandelend vloerkleedje )
We lijken het pleit gewonnen te hebben! Ze speelt, klimt en valt van de boom en kijkt dan hééél verbaasd achterom wié haar dat geflikt heeft hahaha, ze fluit, kletst (de woorden die ze in de winkel geleerd heeft.... nieuwe bleven uit ....tot vandaag)
Sinds twee dagen hebben Troy en ik een nieuw spelletje, Troy zit op mijn vinger en met begeleiding van mijn andere hand, duikt hij naar beneden en zet ik hem weer rechtop.... soort koppeltje duiken onder begeleiding zeg maar.... daarbij maak ik een soort pieuwwwwww geluid gevolgd door: goedzooooo. Troy vindt het geweldig en blijft maar aan de gang....
Vanmiddag, mijn 3-tal aan de tuk (dacht ik...) hoor ik ineens:
PIEUWWWWWWWWWWWWW , Goedzooooooooooo
Precies zoals ik dat zeg!!!
Daarna volgden ineens véél meer woordjes die ze toch echt híer thuis moet hebben opgepikt.... Okkie, kom maar Daan, lampjes uit, Boemie, snoepjesssssssssss (tuurlijk )
Ik was blij, gewoon blij..... prees haar uitbundig en weer volgde het Pieuwwwwwwwwwwww ... goedzoooooooooooo
Ze is eindelijk echt thuis..... mijn Lady Tuttebol  |
Maandag 20 Februari 2006 12:26 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
wat geweldig jaimy.
helemaaaal geweldig.
het kan ook niet anders met zo'n super mam dat ze zich thuis gaat voelen. |
Maandag 20 Februari 2006 5:31 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Van goed he!
quote:
klimt en valt van de boom en kijkt dan hééél verbaasd achterom wié haar dat geflikt heeft
Hahahaa
Gefeliciteerd! |
Maandag 20 Februari 2006 9:12 am |
|
|
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Oeps ben nog niet echt wakker, van moet natuurlijk Wat zijn  |
Maandag 20 Februari 2006 9:13 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Ik ben zo blij voor jullie allemaal, wat zeg ik...ik vind het super ontroerend!
Ik heb ook net je nieuwe dagboekpagina´s. GEWELDIG gewoon om Daantje zo te zien spelen en ohhhhh die Okkie en Troy met dat balletje en met dat wortelbrood wat een geweldige grappige taltentvolle Bontje B(r)oe(r)tjes. (Ronald en Erwin de boer mogen wel oppassen voor Okkie en Troy (de) Boer ) |
Maandag 20 Februari 2006 4:08 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
At last! Je hebt 't 'gewonnen' Jamy The taming of the shrew => da's hier heeel toepasselijk
16 weken klinkt naar niks maar er hebben wel es momenten tussengezeten van / / / , of niet? Maar nu is het allemaal / /  |
Maandag 20 Februari 2006 4:53 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
weet je....typen met pubers om je heen wérkt gewoon niet ....
Met een groentje om je heen, op je, over je, over het toetsenbord..dát gaat nog! maar pubers? nee dat gaat niet...
het woord wat er dit keer niet uitkwam is: talentvolle....
 |
Maandag 20 Februari 2006 4:56 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Daantje eindelijk thuis! |
|
|
Wat geweldig om dit te lezen zeg! Maarre, had met eigen ogen gezien hoe ze relaxed bij je zat.. En 't is een mooie meid!  |
Maandag 20 Februari 2006 6:57 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Dat is heerlijk om te merken he Jamy!!!?  |
Maandag 20 Februari 2006 11:11 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Patricia
weet je....typen met pubers om je heen wérkt gewoon niet ....
Met een groentje om je heen, op je, over je, over het toetsenbord..dát gaat nog! maar pubers? nee dat gaat niet...
het woord wat er dit keer niet uitkwam is: talentvolle....
Wij noemen dat gewoon haastig typen.... niks pubers, niks groentje..... smoesjes Patricia Je enige échte verontschuldiging is dat Hans vandaag jarig is en je daardoor met je gedachten héél ergens anders bent  |
Maandag 20 Februari 2006 11:39 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Marjet
At last! Je hebt 't 'gewonnen' Jamy The taming of the shrew => da's hier heeel toepasselijk
16 weken klinkt naar niks maar er hebben wel es momenten tussengezeten van / / / , of niet? Maar nu is het allemaal / /
ABSOLUUT mee eens Marjet maar ook nu is nog niet alles helemaal "peace&love" zal ik maar zeggen, we zijn wél op de goede weg!
En dat voor eentje uit the terrible three lijst..... |
Maandag 20 Februari 2006 11:44 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat geweldig om dit te lezen zeg! Maarre, had met eigen ogen gezien hoe ze relaxed bij je zat.. En 't is een mooie meid!
Jij weet beter dan wie dan ook hoe moeilijk het is eigenzinnige karaktertjes "in te binden", op dit moment heb ik haar vertrouwen (denk ik) de autoriteit zal nog moeten groeien, pas daarna kan ik haar gaan "trainen" , nú doet ze dat mij nog .... dagelijks hoor
maar ik leer snel
Ik vind het wel een uitdaging.... nú vertrouw ik Daantje aan geen vreemde toe....(jij was verstandiger dan ik!!!) dát zal moeten gaan veranderen, voor haar eigen bestwil denk je niet ?! óóit zal je wel je arm uitsteken en zal Daantje er probleemloos opstappen.... dát is mijn streven
Dus.... véél blijven komen (en me goede raad geven) please ....  |
Maandag 20 Februari 2006 11:58 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Tommy
Dat is heerlijk om te merken he Jamy!!!?
Best wel Tommy, het is een lastige tante hoor  |
Maandag 20 Februari 2006 11:59 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
|
|
Ha ha ha de autoriteit, volgens mij komt die echt nooit Jamy! Ha ha ha! Echt, ze blíjven loopjes met ons nemen. En da's misschien maar goed ook: Je zou sommige dingen toch niet willen missen? Zoals het commentaar van de Lady?!
Ha ha ik was inderdaad nogal voorzichtig he met Daan? Als ik haar benader, dan gaat dat echt volgens het boekje. Heb geen zin in een aanvaring met één van de terrible three. (Al zou je dat niet zeggen als je naar haar kijkt hoor!)
Ennuh, kom graag nog een keertje. (En néé, dan ga ik Daantje nog niet op laten stappen! )
Maarre, advies is niet gratis he?! Voor niets gaat de zon op! De kosten: Eén prakkie andijviestamppot!  |
Dinsdag 21 Februari 2006 11:34 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Neehhhhh je hebt gelijk, da's de charme ook weer hè.... die eigen karaktertjes.... zo'n Amazone die op lage toon "halloooo" zegt alsof ze een potloodvenster is hahaha wie doet dat haar na!
Wel of niet opstappen is jouw beslissing... zie je wel dat ik autoriteit (h)erken ... maar oooooooit .....
Enneuh jongedame, chantage daar doen we niet aan hè! Die stamp is voor Iago, jij mag een hapje meeëten... als Iago het goed vindt  |
Woensdag 22 Februari 2006 12:54 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 5:44 pm
|
|
|
|
|