|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Jammer Jamy van die dalen, zal af en toe wel ff slikken zijn lijkt me.
Wie weet 'ligt het aan het weer', TT hier is ook een tikkie wisselvallig momenteel hoewel ik 'r niet zou durven vergelijken met jouw Lady Lastpak. Is ook meer als hart onder de riem bedoeld, wat onbeholpen hart dan...
Met de wel alles goed? |
Vrijdag 6 Januari 2006 11:35 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Het weer, de rui, een amazone karakter ...... tuurlijk Misschien is "ze" wel ongesteld..... ja sorry hoor, weet ik veel!! kan toch??
Dan ben ik ook niet te genieten (soms)
O&T zijn op het moment ook veel "baldadiger" dus laten we het maar op het "weer" houden Marjet Want O&T zullen toch ook niet ...... nehhhh zijn mannetjes hè
Hoe merk jij aan Teun dat ze "wisselvallig" is, wat doet ze dan?? |
Zaterdag 7 Januari 2006 12:13 am |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Wat doet ze dan? Dan is ze stout! Dan is ze wat bijteriger en opeens in paniek of bang voor m'n handen (nou jaaaaah...). Raar beest. Uitermate opgewonden speelbuien waarbij de ballen door de kamer vliegen (goed, balle-tjés).
Ja dat menstruele ken ik maar al te goed dus laten we het er met LL ook maar op houden. Bonnie Talsma heeft wel es gezegd dat Amazones enorm hormoongevoelig zijn en daardoor ook vaak onberekenbaar.
Strekt dat tot troost? (vraag ik hoopvol?) |
Zaterdag 7 Januari 2006 12:28 am |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Jaaaaaaaaaa Marjet, enorm Ik heb dus (als ik je goed begrijp )
een blauwvoorhoofd hormoon in huis hahahaha
Tsjonge, wéér wat geleerd  |
Zaterdag 7 Januari 2006 12:53 am |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
Goed om te weten want hier hebben we er ook een in huis  |
Zaterdag 7 Januari 2006 9:44 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Ik las weer eens te snel en dacht dat je een blauwvoorhoofd mormoon in huis had gehaald Jamy.
Hulptroepen voor wisselvallig Daantje dacht ik nog maar nee, Daantje zélf wordt bedoelt
oftewel Lady Tottebel heeft last van hormoontjes en dan ook nog twee baldadige broertjes in huis, tssss hoe zou je zelf zijn dan? Tuurlijk reageert ze dat weer af op haar allerliefste mam, zoooo meisjes eigen het moét bijna wel een Lady zijn!.
Mo'tje nog steeds erg lief dus helaas geen advies maar wel veel steun van ons hoor!! Laat de verhalen maar komen  |
Zaterdag 7 Januari 2006 5:10 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
ook heel veel sterkte van ons hier hoor. |
Zaterdag 7 Januari 2006 6:40 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Jamy heeeel veel sterkte!!
Moet wel lachen om de uitspraak van Patricia:
BLAUWVOORHOOFD MORMOON  |
Zaterdag 7 Januari 2006 10:13 pm |
|
|
Tommy
Moderator

quote:
Originally posted by jamy_nl
Het weer, de rui, een amazone karakter ...... tuurlijk Misschien is "ze" wel ongesteld..... ja sorry hoor, weet ik veel!! kan toch??
Dan ben ik ook niet te genieten (soms)
Dat is echt t grote nadeel van vrouwen |
Zondag 8 Januari 2006 3:12 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
Daantje is in de rui, is ongesteld én is een amazone.... da's een "lady-probleem-geval-in-triplo"
Toch maken we vorderingen hoor!
Toen ik vorig weekend mijn kerstspulletjes opgeruimd had vond ik het
nodig Daan óók een plekje voor het raam te gunnen.... héle kamer weer ver"bouwd" en ja hoor .... "Lady-gelukzalig" voor het raam!
Maandagavond, ik kom thuis: Daan op de kooi van Boomertje (=nijn=op de grond!) Okkie in de boom van Daantje .... euhhhhh???!! Er wás iets gebeurd maar ik weet nog steeds niet wàt!
Vanaf die dag is Daantje beduidend minder bang voor de groene , deze week hebben we al 2 avonden met zijn 4-tjes op één stoel gezeten!! Okkie & Daantje ieder op een schouder, Troy op een knie, ik ergens er tussen in
Toch blijft het "scheidsrechteren" geblazen.... als ik er niet tussen zit is het hommeles zeg maar.... dus.... kooien en bomen volkomen vrijstaand en inklim"proof" gemaakt!!
Míjn (zit)plaats is nu niet áán, maar bijna OP het aanrecht ...... hahaha
Stelletje slavendrijvers ..... die  |
Vrijdag 13 Januari 2006 1:25 am |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
ha ha ha, wat het verschuiven van een kooi wel niet teweeg kan brengen |
Vrijdag 13 Januari 2006 8:47 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Het duurt even maar dan heb je ook wat..een plaats óp het aanrecht i.p.v. achter het aanrecht oftewel Jamy klimt omhoog in de wereld
Leuk weer wat van het stel te horen hoor! Zo te zien hebben ze het goed voor elkaar daar! |
Vrijdag 13 Januari 2006 4:14 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Heb je O en T nu ook 'gescheiden' Jamy? Ik bedoel met 'indringer-safe' kooien en bomen?
Leuk om weer wat te lezen, is een van m'n favoriete topics dus ons niet meer zo lang laten wachten graag
Niet griezelig met Lady-3-problemen-in-1 op je schouder? Die snaveltjes van de zijn nog soort van schattig als ze niet voor het 'echie' worden ingezet maar de snavel van een Amazone... Wel een hele geschikte naam hè, voor jouw strijdbare vrouw: Amazone! Eigenlijk niks meer aan toe te voegen  |
Vrijdag 13 Januari 2006 6:10 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
Er waren wat probleempjes met verbindingen enzo (ik heb adsl aangevraagd en werd vervolgens van én tel.verbinding én adsl gefloept....) over die ervaringen kan ik inmiddels 27 dagboekpagina's volschrijven maar da's NIET interessant..... en dat doe ik dus lekker niet
Ik ben er weer, vraag me niet hoe (da's illegaal nl ).
En NEE Marjet..... tuurlijk zijn O&T niet gescheiden!! Die kibbelen een beetje, maar da's broertjes eigen (beetje veel af en toe, da's óók broertjes eigen ) die gaan verder prima samen! Ze hebben ook best veel ruimte voor een eigen plekje hoor, de kooi is verbonden met hun klimboom = mijn nieuwste creatie = een vogelhuisje op paal (zo eentje voor buiten bedoel ik) waar ik een soort van wijnranktakken aan vast geschroefd heb, met heel veel verstopplekjes!
Daantje heeft trouwens óók zo'n klimboom .... ik zal dit weekend wel wat fotootjes in hun dagboekjes zetten
Ik zit dus sinds kort met 2 kooien én twee vogelhuis/klimbomen in de kamer..... vandaar mijn beperkte zitruimte...... de bank heb ik er maandag noodgedwongen uit moeten floepen en daarvoor in de plaats heb ik 2 aparte stoeltjes gekocht zodat ik iets meer met de ruimte kan "spelen".
Daantje bijt nog wel zo'n keer of tig per dag (niet meer hard!!), da's om haar ongenoegen ergens over te laten blijken, ik beantwoord dat steevast met een ferm NEE of Zachtjes Daan... en dan is het over..... de oorzaak van dat ongenoegen is dat ze iets niet leuk vindt of niet wil .... haar reactie op alles wat haar niet zint is die snavel! Mijn reactie is stug doorgaan waar ik mee bezig was en corrigeren!
Toch werkt dat redelijk, eerst beet ze altijd in mijn arm/nek als ik ging lopen (ik dacht nog ...soort houvast zoeken??!!) nu blijft ze braaf zitten, zonder bijten!!
Dus .... we gaan écht vooruit (letterlijk haha) met kleine stapjes weliswaar, maar toch! |
Zaterdag 14 Januari 2006 12:09 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Gaat goed. Beter met kleine stapjes vooruit
dan achteruit  |
Zaterdag 14 Januari 2006 1:11 am |
|
|
|