de amazone

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

manupileren ja of nee
nooit
0%
 0%  [ 0 ]
soms
33%
 33%  [ 2 ]
regelmatig
33%
 33%  [ 2 ]
vaak
33%
 33%  [ 2 ]
altijd
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 6

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha Jamy gunt zich geen tijd, begrijp ik hieruit? Nee! Nee! Hoop dat je echt een keer tijd vindt, want met jouw schrijfstijl in mijn achterhoofd kijk ik al reikhalzend uit naar een profiel/dagboekpagina. (Heb stiekem al binnenpret)

Fijn dat Roos wat minder bijterig wordt. Very Happy Ze was toch zo bang/wild?? geworden na haar vorige avontuur?
Je kan Roos ook hier zetten trouwens: http://www.fluffies.org/nl/aus.....t4917.html
Naam, geslacht, geboortedatum. Very Happy

Pffft, ik kan me niet indenken hoe het is om een continu krijsende amazone te hebben geloof ik! OMG! Ken je de vijf stapjes nog? Smile Ben ik gisteren ook maar weer mee begonnen omdat Iago mij een beetje begon uit te testen met ehmm lawaai maken (niet zo erg als Daan!) omdat ik de laatste tijd lichtelijk gestressed was. Sad Gisteren werkte het best goed! Hopen dat het vandaag weer zal werken.
Hoe ver is Daantje's klimboom verwijderd van de hemel? 1 meter? Laughing Misschien is het een idee om een soort 'ceiling protectors' te maken en daar de hangende klimdingen aan op te hangen? Zo kan ze niet omhoog, maar hangt het wel aan het plafond! Very Happy http://www.thelaughingparrot.c.....ectors.jpg
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 7:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hoe ver is Daantje's klimboom verwijderd van de hemel? 1 meter? Laughing

Zie foto's Smile
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 11:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heb ze inmiddels gezien! Laughing
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 8:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 8:56 am
  Berichten van afgelopen: