|
|
|
sandy21
Net uit het ei
Nee zij is op dat filmpje juist ouder op de foto is ze pas 2 jaar het lijkt alsof ze ieder jaar meer kleuren krijgt .
Ik ga ook naar de filmpjes van jou mooie vogels kijken.
Ik zag dat je geen foto had van gogo ga je die nog plaatsen >???? |
Donderdag 16 Oktober 2008 3:37 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Er staan wel foto´s in mijn foto-filmalbum en in mijn dagboek. Op mysterieuze wijze heb ik vaak problemen me de foto's plaatsen bij papegaaien... Ik weet ook niet waarom... |
Donderdag 16 Oktober 2008 3:42 pm |
|
|
|
|
sandy21
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Egwene
Er staan wel foto´s in mijn foto-filmalbum en in mijn dagboek. Op mysterieuze wijze heb ik vaak problemen me de foto's plaatsen bij papegaaien... Ik weet ook niet waarom...
ik heb gogo gezien en het is inderdaad en hele mooie vogel.
wat voor soort is luna  |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:37 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Dank je!
Luna is een meyerpapegaai. |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:43 pm |
|
|
|
|
sandy21
Net uit het ei
naarmate ik verder keek zag ik dat het een BB was  |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:44 pm |
|
|
sandy21
Net uit het ei
hahah zat ik er toch naast |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:45 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Luna is geen BB, Otto, Weekamp en Sterre wel. |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:45 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ja, Luna is een beetje het buitenbeentje van het stel. Allemaal hebben ze groen met een soort geel of geeloranje...Alleen Luna is zwart met groen en maar een beetje geel. |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:47 pm |
|
|
sandy21
Net uit het ei
Ik zie dat veel mensen op deze forum veel met hun gaatjes doen zoals jij dat inspireert mij ook om dat soort dingen met mijn gaatjes te gaan doen .
Ik lees veel over opstappen wat bedoelen jullie daar eigenlijk mee
En ik lees ook over een leerdoos of iets in die richting wat kun je ze daarmee leren  |
Vrijdag 17 Oktober 2008 1:55 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
|
|
|
Wat leuk dat je die dingen ook wil doen en nog leuker natuurlijk dat ik je inspireer! Altijd leuk om te horen!
Opstappen is eigenlijk gewoon dat hij als jij dat wil op je hand stapt. Voor afstappen precies hetzelfde, maar dan andersom.
De leerdoos is denk ik de Teach Box die je bedoelt. DIe heb ik nu voor Otto en is erg leuk. Remco hier op het forum heeft een filmpje erop staan dat hij met Leia (grijze roodstaart) bezig is met de teach box. Ook bij Sue in haar dagboek, meende een beetje in het begin van de 9000 pagina's ( ) dat ze met Iago (BB) ermee bezig is. Dat soort leerspeeltjes zijn te vinden bij Parrot Avenue.
Ik heb die stapelbekers waar je me mee bezig ziet met Gogo (maar Otto kan het zelfs) gewoon in de winkel gehaald, volgens mij zelfs bij de Zeeman. Verder kan Gogo bijvoorbeeld ook naar mij toe komen als ik hem roep, een pootje geven en high five.
Ik merk bij mijn gaaitjes dat ze het gewoon geweldig leuk vinden om te doen. Ik had eerst simpele blokjes (kleine, volgens mij ook wel ergens te vinden op mijn pagina's) en was Otto proberen de kleuren aan te leren. Dit ging moeizaam. Gogo heb ik nog maar een half jaar. Deze zomer ermee begonnen en binnen een week kende hij al 5 kleuren. Vindt het geweldig om te doen! Ook Otto wordt helemaal blij als we met de teach box gaan werken. Het gaat mij er minder om dat ze echt wat gaan kunnen, alhoewel dat natuurlijk wel leuk is, maar meer de tijd die je 1 op 1 echt aan ze besteed is erg leuk! |
Zaterdag 18 Oktober 2008 7:18 am |
|
|
sandy21
Net uit het ei
prachtig ik ga het ook allemaal uitproberen.
bedankt voor de tips |
Zondag 19 Oktober 2008 10:18 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:22 am
|
|
|
|