De advertentie van de Huisdiersuper

eindelijk!!!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
jaantje
Net uit het ei

eindelijk!!!!!  Reageer met quote  

jullie hebben vast wel gelezen dat mijn coco niet zo lief voor mij is en mij ook heel vaak wil bijten het is een echte vrouwen haatster,maar nu eindelijk na zon lange tijd kan ik heel af en toe coco een kopje geven.
als ie in zijn kooi zit en ik vraag een kopje doet ie soms zijn hoofdje naar beneden zodat ik hem lekker kan kroelen in zijn nekje.
het gaat heel langzaam maar het gaat wel steeds beter.
af en toe moet ik wel oppassen want dan haal ik me vinger weer weg en dan probeert ie alsnog te bijten hahahahaha het is echt een doerak.
tot nu toe kan ik alleen maar kopje geven als ie in zijn kooi zit maar dat geeft niet want is voor mij ook een wat veiliger gevoel.
xxx jaantje
Bericht Dinsdag 29 November 2005 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Jaantje wat fijn om te lezen! ik hoop dat je nog heel veel goede adviezen krijgt hier en dat het langzaam maar zeker steeds een stukje beter gaat. Er zitten hier mensen met zoveel ervaring, die je vast kunnen helpen want zo te zien is er echt hoop hoor! knap van je dat je ervoor gaat en het niet opgeeft! Veel succes
Bericht Dinsdag 29 November 2005 11:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
weneri
Vlieger

Reageer met quote  

Nou dat vindt ik heel fijn om te horen. Het gaat vooruit. Zoiets heeft nu eenmaal tijd nodig, maar jullie zijn al wat beter aan het worden samen. Heel fijn zeg. Dus ga vooral zo door en geef niet op!!

Wendy
Bericht Dinsdag 29 November 2005 2:47 pm
Sander
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Echt super!
Zo zie je maar: De aanhouder wint! Wink
Bericht Dinsdag 29 November 2005 4:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

mooi zeg.Er zit vooruitgang in en dat is geweldig.
Bericht Dinsdag 29 November 2005 8:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat goed zeg! Gefeliciteerd hoor! Met geduld kom je heel ver...en ieder stapje vooruit is zoooo heerlijk Very Happy
Bericht Dinsdag 29 November 2005 9:55 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hoi Jaantje,
Veel verstand van Amazones heb ik nog niet, zoals je hebt kunnen lezen, wat ik wel geleerd heb de laatste weken sinds Daantje haar intrede deed; is dat volhouden maar vooral consequent zijn erg belangrijk is.
NEE is NEE en niet misschien!!!!!
Wat Joke doet, haar vinger NIET terugtrekken als Django bijt ....., geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt! Als Daantje bijt krijgt ze eerst een NEE te horen, vervolgens een tikje op haar poot of voor mijn part op haar koppie en helpt dat niet.... dan wegzetten en negeren!

Maar geweldig dat je al zo veel vooruitgang boekt hoor! Juist ín de kooi zijn ze zo str*nt eigenwijs..... heel knap!! Ga zo door hè!!! Razz
Bericht Zondag 11 December 2005 1:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: eindelijk!!!!!  Reageer met quote  

Fijn om te lezen dat het beter gaat! Smile Hoe gaat het deze dagen? Nog vooruitgang? Smile
Bericht Zaterdag 31 December 2005 1:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jaantje
Net uit het ei

Reageer met quote  

nee nog geen vooruitgang helaas ik heb hem een tijdje geen koppie meer kunnen geven maar vandaag is het me wel weer gelukt.
raar he het mag alleen in de ochtend want dan is ie nog een beetje suf en dan mag het soms.
sochtends geeft ie zichzelf ook een kopje hahaha met een houtsnipper van de grond

xxxx jaantje
Bericht Zaterdag 31 December 2005 2:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jammer, geen vooruitgang meer..
Bericht Zaterdag 31 December 2005 2:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Jaantje, hoe oud is jouw vogel? Het komt echt wel goed maar je moet heel veel geduld hebben en het heel langzaam opbouwen. Met Jacobn hadden wij hetzelfde in het begin. Hou wat lekkers voor hem, prijs hem veel, praat met hem en heb heel veel geduld. Het komt wel. Mss is hij aan het puberen, kan ook, dan reageren ze ineens heel anders. Niet de moed opgeven hoor.
Bericht Maandag 2 Januari 2006 9:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 2:46 pm
  Berichten van afgelopen: