|
|
|
| Ik zou zelf óók een papegaai adopteren als ik de kans kreeg... |
| Ja |
|
83% |
[ 5 ] |
| Nee |
|
16% |
[ 1 ] |
| Weet ik niet/Geen mening |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 6 |
Ziggy
Net uit het ei
| Geadopteerd! |
|
|
Vandaag gekomen,de papegaai van onze dromen!
http://i37.tinypic.com/vema2c.jpg |
Zaterdag 7 November 2009 6:46 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Gefeliciteerd Helena, John én Ziggy natuurlijk, wens jullie een lang, gezellig en gelukkig (en harmonieus) leven met elkaar!!  |
Zaterdag 7 November 2009 8:53 pm |
|
|
|
|
Ziggy
Net uit het ei
quote:
Originally posted by jamy_nl
Jami_nl...
Jazeker!We gaan er inderdaad vanuit dat Ziggy blijft tot de dood ons scheiden zal!Enkele fotootjes (ze staan iets groter op website van Ziggy):
01) "Vol verwachting klopte mijn baasje haar hart....omdat ik vandaag bij haar kwam wonen".
http://i37.tinypic.com/9a332v.jpg
02) "Net aangekomen (en niet in kiloos hoor...)".
http://i35.tinypic.com/2h5ih6b.jpg
03) "Lekker plekje voor het woonkamerraam".
http://i37.tinypic.com/vo7xci.jpg
04) "Jullie horen zeker nog wat van mij"!.
http://i33.tinypic.com/14npjck.jpg
Zo,en nu maar lekker slapen...  |
Zaterdag 7 November 2009 9:15 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Gefeliciteers met Ziggy Wat een schatje, en zo te zien kan Ziggy bij jullie helemaal ontplooien.
Ben je ook van plan om Ziggy los te leren "wonen", als je thuis bent ?
En hoe is het afgelopen nacht gegaan ? |
Zondag 8 November 2009 10:14 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Gefeliciteerd met Ziggy. Hopelijk gaan jullie samen een zeer leuk leven tegemoet. Een amazone kan een moeilijke gaai zijn, maar zeker ook een zeer waardevolle toevoeging aan je leven.
Ik heb Gogo geadopteerd toen hij 2 jaar was en nu woont hij gemiddeld 1,5 jaar bij ons. Ik heb momenten gehad dat ik met mijn handen in het haar zat wat ik met hem aan moest, maar ik heb geen moment spijt gehad dat ik hem geadopteerd heb en ik heb geen moment gedacht hem weer weg te willen doen ondanks zijn moeilijke periodes.
Amazones zijn echt geweldig. Ik hoop nog heel veel over Ziggy hier te lezen en te zien. Het uitwisselen van ervaringen vind ik erg leuk en leerzaam en ik ben dan ook blij dat er steeds meer mensen op fluffies actief zijn met een amazone.
En inderdaad, wat Spetter ook al vroeg: hoe is Ziggy de nacht door gekomen? Was hij nog wat onrustig of al heerlijk op zijn gemakkie en heeft hij lekker kunnen slapen? |
Zondag 8 November 2009 10:19 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Gefeliciteerd met Ziggy!
Ik heb eventjes links van je foto's gemaakt. Foto's kan je hier in je
dagboek
, op je
gebruikerspagina
of in je
foto-album
zetten. |
Zondag 8 November 2009 10:35 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Van harte gefeliciteerd met jullie Ziggy. Van harte gefeliciteerd ook Ziggy met je nieuwe huisje. Je gaat het er volgens mij superleuk krijgen en zo te zien was er iemand best zenuwachtig
Leuke foto's, hopelijk een goede nacht gehad en vandaag een leuke dag, de eerste van de zoveel in je nieuwe leven bij je gezin.  |
Zondag 8 November 2009 1:03 pm |
|
|
Ziggy
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Sue
Gefeliciteerd met Ziggy!
Ik heb eventjes links van je foto's gemaakt. Foto's kan je hier in je
dagboek
, op je
gebruikerspagina
of in je
foto-album
zetten.
is prima hoor,maar ik kan geen fotoalbum aanmaken want die onderdelen heb ik niet in deze pc zitten en weet niet hoe ik ze installeren moet snap je?
Thnks voor je omzetten in links...  |
Zondag 8 November 2009 1:55 pm |
|
|
|
|
Ziggy
Net uit het ei
|
|
|
quote:
Originally posted by Sarah
Van harte gefeliciteerd met jullie Ziggy. Van harte gefeliciteerd ook Ziggy met je nieuwe huisje. Je gaat het er volgens mij superleuk krijgen en zo te zien was er iemand best zenuwachtig
Leuke foto's, hopelijk een goede nacht gehad en vandaag een leuke dag, de eerste van de zoveel in je nieuwe leven bij je gezin.
Ha ha,het was net of ik een kind adopteerde...of examen doen moest voorschool....maar dat is al 20 jaar geleden...Ik was ECHT wel zenuwachtig...poehé..
Maar alle zenuwen viellen van me af toen ze arriveerde.
Ik ben ZO gek van Ziggy (nu al!....) dat ik een website heb aangemaakt voor hem..Hyves.Daar staan ook foto's die ik hier (nog niet) plaatsen kan helaas.. .
De eerste nacht is prima verlopen...Ziggy was erg rustig...heeft nog geen krijs geven...(is dit wel goed??)...Ziggy reageert wel als ik "Ziggy is lief" zeg...en;"mooie vogel" en als ik eten geef zeg ik:"Eten" en als ik water geef zeg ik:"water"...dit zodat ik Ziggy woordjes leren kan...
Volgens mij gebruikt Ziggy haar belletje wat in de kooi hangt als een soort van knaagsteen terwijl er een knaagsteen in de kooi hangt... .
Wat voor knaagstokjes mag ik wel en niet geven?Graag antwoord want ik heb het gevoel dat Ziggy graag en veel knaagt....(maar dat kan ik ook mis hebben,maar denk zelf van niet).
Groeten!
 |
Zondag 8 November 2009 2:07 pm |
|
|
esjo
Moderator

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Ziggy.
Takken die je mag gebruiken zijn wilgentakken (behalve de treurwilg) takken van fruitbomen, behalve van de prunus soorten, berkenboom |
Zondag 8 November 2009 2:48 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:27 am
|
|
|
|
|
|