Gogo en kleurtjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bananenmilkshake, heb ik eergisteren nog gemaakt trouwens toen het zo warm was, lekker joh, maareuh... teveel banaan is teveel hoor. Confused Shocked
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 8:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lekker hoor, zo'n verse milkshake! Razz Dat maak ik hier ook wel eens. Eerst het fruit (voor de kippetjes) en daarna pas het ijs enzo. Mr. Green
Bericht Zaterdag 9 Augustus 2008 10:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jos die krijgt eerlijk gezegd de lekkerste bananen uit de fruitmand, ik gebruik de bananen met al wat meer bruine vlekjes voor ons om een shake te maken. Is niks slecht aan maar ik eet niet graag zo'n slappe banaan en op die manier hoef ik ze niet weg te gooien en hebben we toch onze portie fruit binnen. Ik doe er ook een zakje vanillesuiker bij, HEERLIJK
Bericht Zondag 10 Augustus 2008 12:45 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:27 am
  Berichten van afgelopen: