Gogo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik kan je zo goed begrijpen Egwene (ook wij hebben om bovenstaande redenen een paar jaar terug cobus weg gedaan, weg moeten doen) Sad - en hoe moeilijk het ook voor je is, ik vind dat je een heel dappere goede keus gemaakt hebt.
Sommige papegaaien zijn gewoon inderdaad niet geschikt voor de huiskamer.
Soms werkt het even, maar vaak vallen ze weer terug in bepaald gedrag wat gewoon niet te houden is in de huiskamer.

Fijn dat hij niet zo heel ver van jullie vandaan zit zodat je hem kan opzoeken. En de kweker waar je hem heen hebt gebracht, dat klinkt helemaal super.
Sterkte Troosten
Bericht Donderdag 8 April 2010 1:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je hebt een hartverscheurende keuze moeten maken en wat jij gedaan hebt, dan kan niemand zomaar zeggen dat je niet alles geprobeerd hebt. Het verschil zit hem in het proberen van alle mogelijkheden en het niets doen en zomaar wegdoen, jij hebt werkelijk alles uit de kast gehaald en hebt jezelf ook niets te verwijten. Gogo ook niet, het ging gewoon niet in de huiskamer dus dan zou het pas fout zijn Gogo daar te laten zitten, verkommeren omdat je geen afstand wil doen, dat zou fout zijn. Nu kan Gogo hopelijk een vriendje vinden, misschien een koppeltje vormen en een nieuw leven beginnen in een grote voliere. In elk geval Egwene, je bent een supermams want je hebt zoveel verdriet gehad en er alles aan gedaan dit gedrag om te zetten maar het heeft niet mogen zijn.

Veel sterkte alsnog en wees niet bang je gevoelens te uiten. Troosten
Bericht Vrijdag 9 April 2010 8:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Gevonden Crying or Very sad
Ik heb de afgelopen weeeeeeeeeeeeken weing bewust kunnen lezen hier, en niet gereageerd op je trieste keuze vanuit niet anders meer kunnen doen voor Gogo. Je hebt alles gedaan wat mogelijk is. Ik weet hoe het voelt om zo'n diep ingrijpende keuze te maken, vanuit mijn eigen situatie.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.
Lieve groet Eline.
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 9:11 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hoi Eline,

Ik heb de afgelopen weken ook weinig op fluffies gezeten, omdat ik het gewoon bere druk heb en de tijd die ik dan over heb liever aan mijn gaaitjes besteed dan dat ik dat niet doe om hier te posten. Logisch dat je het even gemist hebt. Geeft niets hoor!
Bericht Zondag 2 Mei 2010 4:15 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Bedankt voor je reactie Smile
Bericht Zondag 2 Mei 2010 6:38 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:28 am
  Berichten van afgelopen: