|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
| Gogo |
|
|
Naast de topics van Joris, Sterre, Sunny en ik dacht ook Otto dan nu ook een topic van Gogo, maar een positief topic! Dus niet een schreeuw en bijt topic, maar met positieve en leuke dingen van Gogo.
Zo zit ik hier de hele middag al achter de pc te typen en te typen...behandelplannen, reflecties...ppppffff
En toen begon Gogo: "Gogo?" dus ik terug gepraat. Hij kan ook een hele slechte versie van "Hallo" wat voor hem wel echt hallo is. Dus ik hallo terug zeggen, hij weer zijn slechte versie...en dit hield hij ongeveer 5 minuten zo met mij vol! Toen kwamen de "Gogo" versies weer langs. Ik nog geprobeerd om em 'Joehoe!!" te laten zeggen, maar dat lukte hem ook nog niet. We zijn bij mekaar wel 10 minuten aan het oefenen geweest zonder dat hij zijn stemmetje verheft heeft en ook nu blijft hij rustig wat praten en geluidjes van normaal volume maken. Echt schattig!!  |
Maandag 2 Maart 2009 4:47 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
En...nu net meteen vers van de pers nieuws! Ik stond bij zijn kooi.
"Gogo kusje"' gevolgd door natuurlijk een kusgeluidje en dat kusgeluidje deed hij na! Dat heb ik hem nog nooit horen doen! |
Maandag 2 Maart 2009 4:50 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Gogo |
|
|
Ach wat lief zeg! En dat kusgeluidje.. Je zal wel een beetje gesmolten zijn.  |
Maandag 2 Maart 2009 7:33 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Een overduidelijk smelt moment  |
Maandag 2 Maart 2009 8:31 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
he wat goed zeg!!!
leuk he die kusgeluidjes!!!! |
Maandag 2 Maart 2009 8:35 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik vertelde het gisterenavond tegen mijn moeder. DIe dacht het ook al een keer gehoord te hebben, maar kon zich niet voorstellen toen dat Gogo het was. Ze hoorde het wel uit die hoek komen, maar omdat hij het nooit heeft laten horen, heb je toch eerst zo'n moment van "hoorde ik dat nou goed?" |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:17 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Oooo, wat lief joh. Schattig hé.  |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:19 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Jah...Gogo is ook wel een schatje....
Hij bijt ook helemaal niet meer. EN begint dus ook steeds meer te 'kletsen' en geluidjes uit te proberen. Wie weet wordt het nog een echte kletskous, zeker als Joris begint te praten. Dan wil hij vast niet achter blijven, want het is wel echt een showertje! |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:22 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ja, dat zou wel eens goed kunnen dat Gogo dan zeker niet na wil blijven; Volgens mij heb je Joris er op een goed moment bij gehaald.
Strakt gaat die zijn kletspartijen bovenhalen en zal Gogo niet weten wat er gebeurd en hard gaan oefenen, hahahaha, leg de dopjes maar klaar want je zal nog blij zijn als het eens een minuutje stil is, alhoewel, je hebt altijd iemand om mee te praten en ze genieten er nog zo van ook.  |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:25 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ja, ik denk niet dat ik moeite zal hebben met hun geklets. 's Avonds zitten ze soms allemaal al te dutten en dan is het stil. Dat vind ik dan zo stil dat ik bijna ze allemaal wakker wil schudden zodat ze weer geluid maken! (Doe ik natuurlijk niet!) |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:27 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahhaa, rammel rammel, wakker worden (arme gaaitjes) hahahha.
Hier is het Jos die blijft gaan met zijn geklets en geluiden tot wijzelf ook gaan slapen of echt alles donker maken en dan wil Fluf ondertussen wel al slapen maar dan hoort hij Jos nog en gaat dan ineens met een geïrriteerde stem roepen naar Jos, precies of hij wil zeggen dat hij moet zwijgen want hij kan niet slapen. Mams moet haar kleine jongen dan ff troosten door ff voor de kooi te gaan zitten en kopje te aaien en ondertussen valt hij toch in slaap, lieve Fluf  |
Dinsdag 3 Maart 2009 8:31 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Afgelopen zondag heb ik met Gogo geoefend. En wat is meneertje slim zeg! Veel slimmer als ik elke keer denk.
"Gogo, draai je om" eerst met hulp door aan de andere kant te gaan staan. Na 2 keer proberen zonder aan de andere kant te gaan staan en meneertje draaide zich netjes om. Knap hè?! |
Dinsdag 10 Maart 2009 8:17 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wow dat is knap zeg!!! Had meneertje wel een voorbeeld? In de vorm van één van je andere vogels gehad? |
Dinsdag 10 Maart 2009 8:19 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Nee dat had hij niet. Ik oefen altijd beneden waar de anderen niet bij zijn, omdat ze elkaar anders erg afleiden. Daarbij was ik wel met Joris ermee bezig. Hij voert het meestal drie keer uit met de hulp van dat ik aan de andere kant ga staan en een enkele keer zonder hulp, maar daarna heeft hij zoiets van "bekijk het maar met je draaien!"
Gogo geniet volgens mij erg van de aandacht en het met mij samen iets doen en daarmee werkt het zo bij hem.
Ik vind het jammer dat Gogo erg moeilijk is met oefenen met bijvoorbeeld de teach box. Dit lijkt hij niet boeiend te vinden. Op de grond werken vindt hij eng en kan er maar niet aan wennen. DUs nu ga ik de tafel weer proberen net als vorige zomer.... wie weet werkt dat beter. |
Dinsdag 10 Maart 2009 11:18 am |
|
|
Jolanda
Vlieger
Wat praten betreft kan Gogo misschien wel inde leer bij Karel (die kletst alleen niet als hij slaapt ). Dan karel het pstappen enzo weer van gogo leren  |
Dinsdag 10 Maart 2009 6:10 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:29 am
|
|
|
|
|