Gompie gaat waarschijnlijk een weekje weg

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha wat leuk dat hij verder was gegaan in z'n bakje. Dat had ik hier ook een keer met Wheezy. Echt grappig is dat. (Ik deed het blijkbaar niet goed genoeg)

Wat goed dat hij niets deed toen je met je hand bij 'm kwam. Is het niet mogelijk om daar met hem aan de slag te gaan? Dat is nl een vreemde omgeving? ('t Is maar een idee)

't Is geen falen van jou hoor. Dat mag je zo niet zien.. Exclamation
Bericht Maandag 28 Mei 2007 9:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat lief joh. Kussende Coco Hartje
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hahaha wat leuk dat hij verder was gegaan in z'n bakje. Dat had ik hier ook een keer met Wheezy. Echt grappig is dat. (Ik deed het blijkbaar niet goed genoeg)

Wat goed dat hij niets deed toen je met je hand bij 'm kwam. Is het niet mogelijk om daar met hem aan de slag te gaan? Dat is nl een vreemde omgeving? ('t Is maar een idee)

't Is geen falen van jou hoor. Dat mag je zo niet zien.. Exclamation

gisteravond was ik nog ff geweest en toen opende ie de aanval weer op me en toen zat ik toch een eindje van hm vandaan Sad
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:48 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Alle vooruitgang gaat met terug slag. 2 stapjes vooruit...1 achteruit Wink
Laten we hopen dat dat hier ook het geval is.
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:50 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heb het kunstje van coco op film staat bij het forum papegaaien en parkieten filmpjes
Bericht Maandag 28 Mei 2007 11:30 am
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ahh jammer dat het zo loopt voor je hoop dat de relatie tussen jullie snel beter gaat worden!!! Troosten
Bericht Woensdag 30 Mei 2007 8:34 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dank je hoop het ook
zo nog ff weltrusten gaan zeggen Embarassed Laughing
Bericht Woensdag 30 Mei 2007 8:35 pm
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ahh kan ik begrijpen hoor niets om je voor te schamen maar je mist je kleine gewoon en begrijpelijk is dat Wink
Bericht Woensdag 30 Mei 2007 8:36 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:29 am
  Berichten van afgelopen: