|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
| Gompie gaat waarschijnlijk een weekje weg |
|
|
zal het even zo goed mogelijk uitleggen
vanwege zn gekrijs naar mij toe zijn we ondertussen achter wil de vrouw van mn vriend zn broer een weekje voor hm zorgen zodat we kunnen kijken hoe die dan reageert
hij zou dan vrijdag gaan tot volgende week vrijdag en ik weet zeker dat ie daar goed zit hoor maar ik ben er wel verdrietig van omdat ik het als valen van mijn kant uit zie
maar mn vriend zegt dat het wel even goed zou zijn voor me zodat ik op adem kan komen en me dan ff 100% op coco kan richten ook vanwege mn gezondheid mh zal wel als hij het zegt
gedeeltelijk klopt het wel wat ie zegt het gaat ook wat slechter de laatste tijd met me loop rond als een streskip
en nou wonen ze gelukkig recht achter ons maar toch
ben ook bang dat ie het daar wel heel goed doet zonder geschreeuw enzo
dan ligt het dus echt aan mij  |
Woensdag 23 Mei 2007 8:32 pm |
|
|
piepje
Beginnende vlieger
het zal best goed gaan, have trust!!  |
Woensdag 23 Mei 2007 8:45 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: gompie gaat waarschijnelijk een weekje weg |
|
|
He? Gaat Gompie een weekje weg?
Krijst hij echt naar jou toe? Als je in de buurt komt? Of als je iets gaat doen bij z'n kooi?
Ik hoop dat jullie iets kunnen halen uit z'n logeerpartij.
Je moet het niet zien als falen hoor. Het is immers voor een weekje?
En zo kan je inderdaad een beetje tot rust komen. Wie weet sta je er relaxter tegenover als hij eventjes is weggeweest? Wie weet besef je dan ook hoe erg je hem mist, ondanks dat hij af en toe zo'n keel op zet. -> Zo'n houding kan helpen, ook voor zijn gedrag!
Sterkte..  |
Woensdag 23 Mei 2007 9:48 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
| Re: gompie gaat waarschijnelijk een weekje weg |
|
|
quote:
Originally posted by Sue
He? Gaat Gompie een weekje weg?
Krijst hij echt naar jou toe? Als je in de buurt komt? Of als je iets gaat doen bij z'n kooi?
Ik hoop dat jullie iets kunnen halen uit z'n logeerpartij.
Je moet het niet zien als falen hoor. Het is immers voor een weekje?
En zo kan je inderdaad een beetje tot rust komen. Wie weet sta je er relaxter tegenover als hij eventjes is weggeweest? Wie weet besef je dan ook hoe erg je hem mist, ondanks dat hij af en toe zo'n keel op zet. -> Zo'n houding kan helpen, ook voor zijn gedrag!
Sterkte..
als mn vriend thuis is hoor je hm bijna niet maar kom ik alleen binnen en hij heeft dat door begint ie of als ik gewoon achter de pc zit of op de bank en dit kan ie gerust een paar uur volhouden maar het gekke is als ik bij de kooi sta dan hoor je hm niet hij vertoont dan geen bang gedrag zie aan hm als ie bang of gesterst is maar dat is ie dan niet
en het is een logeerweekje voor hm hij komt terug
als ik er nu aan denk dat ie een week weg gaat dan breekt mn hart ik hoop dat ik het een weekje vol hou zonder hm zo niet haal ik hm terug of als ik zie of hoor dat ie niet meer eet want als gompie niet eet is het niet goed dat is zon vreetzakje |
Woensdag 23 Mei 2007 9:55 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Pfff,wat een zware beslissing,Joyce.
Hopelijk gaat et helpen.
heel veel sterkte!!
Maar bedenk ook dat er mss. nog meer dingen zijn om uit te proberen.  |
Woensdag 23 Mei 2007 10:34 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Danny
Pfff,wat een zware beslissing,Joyce.
Hopelijk gaat et helpen.
heel veel sterkte!!
Maar bedenk ook dat er mss. nog meer dingen zijn om uit te proberen.
tja weet alleen op het momment niks meer tips zijn altijd welkom natuurlijk
het enigste waar ik hm nog een beetje stil mee krijg is de deur open van de kooi en dan ervoor gaan zitten en gaan voorlezen iets met veel plaatjes maar dat kan ik ook niet de hele tijd gaan doen ik denk ook weleens dat ie zich misschien verveelt maar hij heeft veel speelgoed en hij heeft coco dus weet niet of dit kan |
Donderdag 24 Mei 2007 9:02 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Nu,waar ik eiegnlijk op doel,is mss. toch dan eens en gedrags deskundige inschakelen.
Zoals eerder al eens gezegd,komt Bonny talsma meen ik ook bij demensen thuis.
Mss. kan zij ontdekken wat er scheelt. |
Donderdag 24 Mei 2007 9:05 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Danny
Nu,waar ik eiegnlijk op doel,is mss. toch dan eens en gedrags deskundige inschakelen.
Zoals eerder al eens gezegd,komt Bonny talsma meen ik ook bij demensen thuis.
Mss. kan zij ontdekken wat er scheelt.
dar hebben we het ook over gehad en
dat is ook hierna het plan want zo kan het niet doorgaan
wordt zo onder hand echt gek van hm |
Donderdag 24 Mei 2007 11:19 am |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Och Joyce wat naar voor je dat Gompie zo schreeuwt, daar word je op een gegeven moment ook gestressed van want je staat er mee op en gaat ermee slapen. Herken het gelijk van mezelf hoor wat Charu betreft....je gaat echt aan jezelf twijfelen als niets helpt en je bent ergens ook 'bang' dat je vogel zich ongelukkig voelt...heb jij dat ook??
Heb je enig idee waardoor Gompie echt is gaan schreeuwen, zijn er bij jullie ook veranderingen geweest?
Mss ziet hij jouw teveel als partner? |
Donderdag 24 Mei 2007 12:20 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
|
|
|
quote:
Originally posted by Wil
Och Joyce wat naar voor je dat Gompie zo schreeuwt, daar word je op een gegeven moment ook gestressed van want je staat er mee op en gaat ermee slapen. Herken het gelijk van mezelf hoor wat Charu betreft....je gaat echt aan jezelf twijfelen als niets helpt en je bent ergens ook 'bang' dat je vogel zich ongelukkig voelt...heb jij dat ook??
Heb je enig idee waardoor Gompie echt is gaan schreeuwen, zijn er bij jullie ook veranderingen geweest?
Mss ziet hij jouw teveel als partner?
ben ook bang ja dat ie zich niet zo thuis voelt bij mij vandar dat weekje logeren eigenlijk om te kijken hoe ie het dan doet
en waarom gompie zo schreeuwt ik weet het echt niet het enigste wat ik weet over hem is dat ie veel verschillende eigenaren heeft gehad en ook bij de dierenbescherming heeft gezeten
en bij ons zijn er geen veranderingen geweest ofzo
en je vraag over mij als partner zijn dat is volgens mij niet zo want dan zou die juist zo moeten schreeuwen als mn vriend thuis is lijkt me maar dan hoor je hm eigenlijk niet en hij bijt me ook als ie de kans krijgt lijkt wel of ie een bloedhekel aan me heeft  |
Donderdag 24 Mei 2007 12:25 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Aha dus het is al een gaai met een 'verleden' , ik weet niet hoe lang jij hem al had voordat hij begon te schreeuwen? Oeps bijten is ook heel naar ja En je weet verder ook niet waarom andere eigenaren hem weg deden? Heel vaak verwisselen gaaien ook van eigenaar door schreeuw en bijt problemen, maar dat zal jijzelf ook allang weten als vogel liefhebber.
Ik ben hier nog maar pas dus ken al jullie vogels etc nog niet zo, vandaar de vragen
Maar ik vind het heel rot voor je en hoop dat het weekje uit logeren wat verbetering zal brengen, sterkte ermee hoor. |
Donderdag 24 Mei 2007 3:18 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Ow ja om nog even terug te komen op dat partner (claimen) zijn...ik vroeg dat ook meer ivm dat schreeuwen omdat ik dat ook merk aan Charu als Shandor gaat babbelen of even zijn aandacht krijgt etc.
Zij gaat dan ook schreeuwen puur dat ze het vervelend vind dat Shandor de aandacht van mij krijgt en zij dan even niet.
Omdat jij zei als ik voor de kooi ga zitten met een plaatjesboek is het wel goed, dus als je aandacht geeft??
Wat doet hij als je aandacht aan Coco geeft dan? |
Donderdag 24 Mei 2007 3:23 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
|
|
|
quote:
Originally posted by Wil
Aha dus het is al een gaai met een 'verleden' , ik weet niet hoe lang jij hem al had voordat hij begon te schreeuwen? Oeps bijten is ook heel naar ja En je weet verder ook niet waarom andere eigenaren hem weg deden? Heel vaak verwisselen gaaien ook van eigenaar door schreeuw en bijt problemen, maar dat zal jijzelf ook allang weten als vogel liefhebber.
Ik ben hier nog maar pas dus ken al jullie vogels etc nog niet zo, vandaar de vragen
Maar ik vind het heel rot voor je en hoop dat het weekje uit logeren wat verbetering zal brengen, sterkte ermee hoor.
in het begin was ie vrij rustig maar na een week of twee is ie begonnen met schreeuwen en bijten ik heb hm nou vanaf februari
en ik weet indedaad niks over zn verleden het vrouwtje waar ik hm vandan heb die wou graag op de hoogte gehouden worden hoe die het deed maar ik heb nou een paar keer fotos en verhaaltje gestuurt van gompie en krijg geen reactie meer ook voor vragen kan ik niet terecht
ik heb zn eerste eigenaar op kunnen sporen via zn sexcetificaat en heb hem een brief gestuurt maar daar heb ik ook niks meer van gehoort dus loop overal tegen een dichte deur aan als ik nou wist waar ie bij de dierenbescherming heeft gezeten had ik daar misschien wat info kunen vragen maar dat weet ik dus niet |
Donderdag 24 Mei 2007 3:25 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Wil
Ow ja om nog even terug te komen op dat partner (claimen) zijn...ik vroeg dat ook meer ivm dat schreeuwen omdat ik dat ook merk aan Charu als Shandor gaat babbelen of even zijn aandacht krijgt etc.
Zij gaat dan ook schreeuwen puur dat ze het vervelend vind dat Shandor de aandacht van mij krijgt en zij dan even niet.
Omdat jij zei als ik voor de kooi ga zitten met een plaatjesboek is het wel goed, dus als je aandacht geeft??
Wat doet hij als je aandacht aan Coco geeft dan?
dan gaat ie over op de aanval maar als ik hm wil aaien dat wil ie niet |
Donderdag 24 Mei 2007 3:26 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Ah dat is heel jammer Joyce en wat irri dat die mensen niet meer thuis geven pfff. Ik hoop echt dat het allemaal nog weer oke komt, sorry maar ik moet nu stoppen want moet naar mijn werk.
Hou je taai Joyce en tot laters  |
Donderdag 24 Mei 2007 3:28 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:29 am
|
|
|
|