gompie is weg

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

gompie is weg  Reageer met quote  

gompie is nu echt weg Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
we hebben hm aan het eind van de midag weer gehaald en meteen toen ie binnen kwam begon ie met schreeuwen eerst had ik zo iets van het is ook weer ff wenen voor hm maar hij ging steeds harder tekeer en werd helemaal gestrest zo erg om tezien was echt bang dat ie onder de stres zou bezwijken zn snavel stond helemaal open en zn tong hing er uit we hebben dit een uur aan gekeken en ze zijn zelf ook nog even gekomen om te kijken of hun hm rustig kregen maar niks hielp meer dus ik heb hm terug gebracht met een gebroken hart maar voor hem en coco lijkt me dit het beste zit hier alweer een potje te janken dus ga stoppen met schrijven legt het morgen nog wel ff beter uit Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 10:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Och meid, bah. Wat erg dat het zo moest gaan.
Heeeel veel sterkte en een dikke knuffel. Hé bah, de tranen springen mij nu ook al in de ogen.
STERKTE Troosten

Wil nog wel even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je in het belang van Gompie hebt gehandeld, hoe moeilijk ook.
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 10:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat vind ik dit enorm rot voor jullie Sad en echt heel jammer dat het toch niet ging!!
Maar wat Esjo net ook al zei jullie hebben het beste met Gompie voor en verwijt je zelf nu niets hoor, soms loopt het nu ff net iets anders als dat je gehoopt had....heel veel sterkte ermee!!
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: gompie is weg  Reageer met quote  

Ohhh wat erg voor je meid.. Sad Echt verschrikkelijk dat het meteen weer zo mis ging.
Sterkte!! Troosten
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:17 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zit hier met tranen in mijn ogen het verhaal an Lin te vertellen.
Maar 1 ding,neem jezelf niks kwalijk. Wat niet gaat,gaat niet,maar dat wil niet zeggen,dat het jou schuld is.

Heel veel sterkte met deze dappere beslissing. Je hebt gekozen voor de gaaitjes hun best wil en dat is een vette pluim waard. Hulde!

We leven met je mee. Troosten
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dank je wel voor jullie lieve reacties Very Happy
gister echt een k*tavond gehad nou zie ik het al wel weer wat helderder hij is daar gewoon op zn plek mis wel ontzetend ondanks zn geteroriseer van de afgelopen tijd was ie ook op zijn manier heel lief en de afgelopen week toen ie daar zat was ie ook heel lief naar mij toe dus dat gaf me weer hoop maar ja het heeft niet zo mogen zijn ik kan hm gelukkig nog dagelijks zien als ik dat wil dus dat is ook een fijne wetenschap
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 9:50 am
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Jammer dat het zo ging Sad
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 10:17 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ben net nog ff wezen kijken en het ging weer goed met hm was ook weer lief naar mij toe echt heel raar en dubbel toen we hm gisteravond terug gebracht hadden was ie vrij snel weer rustig
ze hadden het er over dat we het misschien over een tijdje weer konden proberen bij ons maar dat wil ik liever niet omdat ik dan hoop blijf houden en als het dan weer niet gaat weer helemaal over de rooien ben en hun hebben kinderen die het gister al moeilijk vonde toen ie weer naar huis ging dus lijkt me beter om hm daar tehouden dan kan ik hm toch zien als ik daar zin in heb en is niet echt weg zeg maar
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 2:19 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat ontzettend naar!! maar een moedige beslissing! Waarschijnlijk is het beter zo...
Heel veel sterkte hoor!!! Gelukkig kun je m wel opzoeken...
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 2:24 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zoals in de vorige mail ook al.
Echt een dappere beslissing. Veertje
En wel heel fijn dat jullie Gompie gewoon kunnen blijven zien.
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 2:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
piepje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

bah, wat vervelend voor je.... Sad maar heel dapper dat je gaat voor de beste keuze.....en inderdaad fijn dat je nog kunt gaan kijken. Wink
Voor nu heel veel sterkte Troosten
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 6:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wel heel fijn dat je hem gewoon kunt bezoeken en dat ie dna ook lief is. Zo is ie dan wel uit jullie huis maar nooit uit jullie hart en kun je hem ook af en toe nog lekker verwennen door een kadootje mee te nemen.
Veel sterkte en nogmaals een heel moedige beslissing van jullie. Petje af
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 8:07 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hey dat is fijn dat hij daar nu mag blijven, dat is toch fam van je als ik het goed heb onthouden? Voor hetzelfde geld hadden hun er ook geen zin in om nog een vogel erbij te hebben, fijne oplossing zo dan!!
Bericht Zondag 3 Juni 2007 10:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jep is familie dus daar ben ik wel blij mee en net wat je zegt ze hadden ook kunnen zeggen nou voor een weekje is geen probleem maar voor altijd hebben we geen zin in dus ben er echt blij mee nou is ie tenminste niet echt weg
Bericht Zondag 3 Juni 2007 10:53 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja precies, ook heel fijn voor Gompie!! Echt super van hun, fijne familie heb je Very Happy
Ik ben ook heel blij voor jou!!
Bericht Zondag 3 Juni 2007 10:55 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:31 am
  Berichten van afgelopen: