heb een amazone

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
mimi
Vlieger

heb een amazone  Reageer met quote  

ik heb een amazone Very Happy
een blauwvoorhoofd amazone Very Happy
6 jaar oud wordt dit jaar 7 ..
is tam Very Happy
moet haar nog op halen dus fotos komen nog Very Happy
Hartje
Bericht Woensdag 9 April 2008 6:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Van harte!! wat weet je al van haar?? Naam??
Bericht Woensdag 9 April 2008 8:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ik ken de papegaai zelf al byna 1 jaar
was meteen verliefd op der toen ik haar voor het eerst zag ..
ze heet lola..
ik weet hoe ze is en dat ze best een kennig kan worden
ze kan heel lief fluiten voor je
ze moet je eerst wel kennen anders is ze best wel bang en kan ze het op chrijzen zette
Bericht Woensdag 9 April 2008 8:20 pm
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ik hoop dat je haar snel thuis kan bewonderen en verwennen. Belangrijkste is dat ze lief is en jou ook vertrouwd, dan zal het best goedkomen volgens mij. Veel plezier alvast.
Bericht Woensdag 9 April 2008 9:22 pm
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

Smile hoop ook dat ie snel by me is Very Happy
Bericht Woensdag 9 April 2008 9:56 pm
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

gefeliciteerd met lola
Bericht Donderdag 10 April 2008 6:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi mimi, wat leuk zeg. Weet wel waar je aan begint hoor, amazones zijn niet de gemakkelijksten. Maar dat zal je zelf wel gemerkt hebben.. Wink
Had je haar in een winkel gezien?
Ben erg benieuwd naar foto's!
Bericht Donderdag 10 April 2008 7:26 am
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Het gaat dus door Very Happy
Gefeliciteerd en heel veel plezier met haar Very Happy
Bericht Donderdag 10 April 2008 10:12 am
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb aan lola gekomen omdat zy was normaal van de eigennaar van de dierenwinkel hier maar toen die dierenwinkel hier net zat en open was zat ze ook in de winkel.. was meteen verliefd op der zo lief en mooi Very Happy
hy wou der eerst nooit weg doen omdat ze zo lief beesje is ..
maar ze merkte al wel dat veel kinderen even lekker flauw wouden doen en even lola peste in de kooi..
toen is lola naar een goeie vriend van hem gegaan ..
zo dat ze alle aandacht kreeg wat het beesje verdiende lola had het daar heel erg naar haar zin ..
maar de eigennaa van lola .. had toch zo iets van ja .. ik wil der toch weg doen en die man wou der wel en niet hebben toen bedacht ie zich toch en wou lola niet hebben .. dus ik mocht lola kopen voor weinig geld en een grote kooi zat er bij ..
toen ik lola ging op halen vondt ze het wel raar .. maar nu is ze hier sins donderdag en begind al wat haar zelf teworden.. Smile
is probeerde vanavond toen ik lekker ships aan het eten was al de ships dief uit tehange Wink
hellaas ben ik haar 3 baasje al
dat is ook de reden dat ze by my is omdat de eigennaar weet dat ik met heel veel liefde voor me vogels zorg en eigelijk hoe moeilijk het beesje ook is niet weg doe en dat ze hier zo lang blijft tot ze een jaar of 70 .. Smile
zou der nooit weg doen Smile

lola is 6 jaar en het is een vrouwtje .. Smile
en ze is tam Smile
Bericht Vrijdag 11 April 2008 10:28 pm
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Leuk dat je Lola al thuis hebt. Zal wel genieten zijn, zeker nu blijkt dat Lola zich al redelijk thuis lijkt te voelen.
Bericht Zaterdag 12 April 2008 12:18 am
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ja Very Happy
ben der ook blij om
Bericht Zaterdag 12 April 2008 9:58 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoe is het met Lola? Very Happy
Fijn dat ze bij jou een 'forever home' heeft gevonden.
Bericht Woensdag 23 April 2008 8:25 am
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

met lola gaat alles goed gaat steed beter ,
ze moet alleen nog wat aankomen/dikker worden en aan de pellets wenne die ik haar geef en binne kort koop ik die dure ook en dan krijgt ze twee soorten maar ze moet eerst wat dikker worden voor dat ik haar helemaal over zet Smile
jaa ze gaat hier echt niet meer weg alleen als ik verhuis gaat ze wel mee Razz
ze wordt een deze dagen ook gekortwiekt of begin volgende week dus dan kan ze ook mee naar buiten als ze dan teminste al dikker is geworden
Bericht Woensdag 23 April 2008 12:35 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk dat die lola bij jou is komen wonen Very Happy Welke dierenwinkel zat ze ?
Maar...Is ze echt te dun? Hoe zwaar isze? Amazones zijn nml vaak eerder te dik Smile
Bericht Woensdag 23 April 2008 9:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ze zat in een dierenwinkel bij mij in de buurt Smile
waar ik heel veel kom Smile
ze is toen ziek geweest
door een raam wat er uit is gerijden toen die net open was ..
en toen is er een nieuw raam er in gezet
maar is nooit goed gebuerd waar door ze op de tocht kwam testaan en toen is ze heel veel af gevallen hoeveel ze nu weeg weet ik zo niet toen ik haar net had weegde ze ongveer 370 vogels mij maar duur ik niet met zeker heid tezegge
want ze wil niet op de weeg schaal
dus kan niet pries zien heo zwaar ze is
maar ze is al wel wat dikker geworden
Bericht Zondag 27 April 2008 11:17 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 7:06 pm
  Berichten van afgelopen: