|
|
|
Sue
Moderator

|
| Hebben jullie amazones een typisch 'amazonekarakter'? |
|
|
Vroeg me af of jullie amazones 'stereotype' zijn, of dat ze helemaal niet voldoen aan de omschrijving van hun karakter die je vaak leest. |
Maandag 11 Juni 2007 11:21 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
volgens zeggen hebben venuzuelas een nogal luide stem nou met coco merk ik dat eigenlijk niet tja als ie zn gekke 5 minuten heeft wel maar dat is maar twee keer per dag dus een heel rustige en zachtaardige schat dus op zich wel het stereotype buiten zn luide stem om |
Dinsdag 12 Juni 2007 11:50 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ja die van ons hebben echt typisch zo'n karakter. ze hangen de clown uit, zijn vaak eenkennig, en kunnen me toch een keel opzetten. en dan alledrie tegelijk. |
Dinsdag 12 Juni 2007 1:06 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by alexandraatje
ja die van ons hebben echt typisch zo'n karakter. ze hangen de clown uit, zijn vaak eenkennig, en kunnen me toch een keel opzetten. en dan alledrie tegelijk.
Oh dat is fijn, met z'n allen tegelijk. Dan is het voor jou zeker tijd om even wat anders te gaan doen?  |
Dinsdag 12 Juni 2007 7:08 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by coco&gompie
volgens zeggen hebben venuzuelas een nogal luide stem nou met coco merk ik dat eigenlijk niet tja als ie zn gekke 5 minuten heeft wel maar dat is maar twee keer per dag dus een heel rustige en zachtaardige schat dus op zich wel het stereotype buiten zn luide stem om
Ah dat is wel fijn dat hij niet zo heel erg veel lawaai maakt. Alhoewel, als ze soms tegen hun speeltjes tekeer gaan kan ook leuk zijn! |
Dinsdag 12 Juni 2007 7:08 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hm Mac is oud en stram in zn bewegingen en dus vrij relaxt...maar kwa geluiden is t een echte amazone Hoe drukker t is, hoe meer hij mee gaat joelen Hij is trouwens geen groot liefhebber van vreemden die de handen uitsteken  |
Donderdag 14 Juni 2007 11:56 am |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
wat voor soort is mac volgens mij heb je geen foto van hm in je dagboek staan of heb ik die niet gezien |
Zaterdag 16 Juni 2007 3:16 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Volgens mij is Max een blauwvoorhoofd amazone maar zeker weten doe ik het niet. |
Zaterdag 16 Juni 2007 5:26 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
ah oke dank je wel |
Zaterdag 16 Juni 2007 8:37 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
| terrible 3 |
|
|
Ooit heb je dat eens gezegd Flufke..... amazones en de terrible 3, en gelijk had je!
Maar Daantje (in mijn geval dus) heeft heel veel geleerd (en ik nog veeeeeel meer de afgelopen maanden!)
We hadden ´even´ tijd nodig, maar nu..... na veel vallen en bijten... (fig. + let.) geloof ik dat we zachtjes aan wel kunnen spreken van een soort "team" geest, Daantje is en blijft een amazone, maar ik ben en blijf de baas!
Tsjonge wat heeft dàt lang geduurd zeg! Kapotte vingers, lekke nek, gillen, ..... zo lief als op de foto's ...... vergeet het maar! Typisch amazone gedrag?? YES!!!! Volop en teveel!! Soms echt gewanhoopt!!
Zag ik de foto's en las ik de verhalen van anderen met een TAMME amazone, ik twijfelde zó erg!
Maar nu.... Daantje is géén schatje, maar wél veel hanteerbaarder geworden!
Op-en-af stappen is geen probleem, wandelen OP DE HAND (YES!!!!!) in bijv, Gorinchem... geen probleem.
Het is hard ´werken´ geworden, ik doe mijn best en hoop maar dat ik het goed doe
Daantje, och, ze is en blijft mijn meiske..... maar wel een lastpak hoor!! |
Zondag 17 Juni 2007 1:41 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
So,hey,Jamy.
Je hebt de ware amazone dus leren kennen?? |
Zondag 17 Juni 2007 10:27 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: terrible 3 |
|
|
Hey Jamy, wat fijn om te lezen dat Daantje een stuk beter te hanteren is! En dat je met haar durft te lopen door Gorinchem: Wie had dat gedacht. (Je gaat dan zeker stiekem wat speeltjes voor haar halen?!)
Volgens mij doe je het prima hoor, als je al zó ver bent dat je met haar door Gorinchem kan dan doe je toch iets heeeel goeds!  |
Zondag 17 Juni 2007 10:40 am |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
quote:
Originally posted by Sue
(Je gaat dan zeker stiekem wat speeltjes voor haar halen?!
Wat dacht jij dan Ze moest vorige week een beetje bijgewiekt worden en dat red ik echt niet alleen!! vandaar het tripje naar Gorinchem!
Super braaf in haar reiskooitje en toen los op de hand naar de knipmeneer Alles even interessant en leuk bevonden door onze Lady Bijtgraag! |
Zondag 17 Juni 2007 1:40 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
|
|
Hahaha, en wat vond ze van de knipmeneer? Ze was zeker 'not amused'? Of viel dat wel mee? |
Zondag 17 Juni 2007 1:54 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Ook dát viel dit keer reuze mee! Vorig jaar heeft ze de knipmeneer akelig in zijn hand gebeten, maar nu....
Sjaak was aangenaam verrast over de veranderingen en Daantje (en ik) kreeg enkele zeer dikke pluimen zodat we trots als een amazone weer op pad konden  |
Zondag 17 Juni 2007 2:54 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:33 am
|
|
|
|
|