Zoals velen al weten heb ik bij Jacob M een nest aan de kooi gehangen. geweldig idee. hij is nu helemaal geconcentreerd op het NEST. de ingang werd verbouwd en breder gemaakt etc en toen was ineens de lol er vanaf.
tot gisteren. het nest heeft een luikje om te kijken naar de eitjes. we hebben dat open gezet en waarempel, Jacob had het in de gaten. klom uit de kooi naar de opening, en daar moest eerst goed door naar binnen gekeken worden. misschien beet het wel toch? Na veel kijken en draaien wilde hij wel op het randje gaan zitten. we hebben er hooi in gelegd en niet veel later sprong hij in zijn nest om daar lekker luid te gaan gillen en te spelen met het hooi. hij wilde er niet meer uit komen. als je op de zijkant klopte stak hij zijn kopje naar buiten om te kijken wie daar klopte.
de anderen wilden ook wel even kijken en toen was het dringen geblazen. Jacob M wilde niemand er bij hebben en duwde iedereen met zijn pootje weg. Mijn arme Jacob en Oliver mochten er niet in. Jacob duwde Oliver ook nog eens extra weg want mijn Jacob wil wel met jACOB M samen in het nest.
Ik weet niet of er ooit eitjes van zullen komen maar het is heel leuk om te zien. Ik hoop morgen mijn camera niet te vergeten om de foto's er op te zetten. ze zijn echt leuk om te zien.