|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
| Jacob M |
|
|
we hebben voor onze Tommy de kaketoe een speelgoedmuisje gekocht. zo'n pluche ding. nu gaat hij daar heerlijk mee spelen en alles eruit halen wat er in zit. Jacob M ziet dit echter en tot mijn grote verbazing gaat hij boven Tom zitten en begint te huilen en te janken. zo klinkt het in elk geval. net het geluid dat een huilende hond maakt. dan wordt er eten opgekokt en wil hij tom of dat muisje eten geven. hij gaat wel een kwartier daar mee door.
dus een muisje voor jacob gehaald maar dat wordt meteen gedood. een paar fikse beten erin en hup op de grond gesmeten. maar dan kijkt hij weer naar tom en begint het weer.
typisch instinct? misschien toch een vrouwtje? ik weet het niet maar het is heel aandoenlijk om te zien. |
Donderdag 2 Augustus 2007 2:02 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat een gekke vogel zeg. Kun je dat niet op filmpje of foto's vast leggen.
Arme muis...zijn dat van die muisjes met van dat spul voor katten erin? |
Donderdag 2 Augustus 2007 2:53 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
nee, het zijn eigenlijk sleutelhangers. tom is er helemaal weg van. gewoon een klein knuffeltje meer niet. na 2 dagen vind je de "ingewanden" in de kooi liggen en een leeg omhulsel dat een muisje moet zijn op de bodem van de kooi. ik denk dat ik dat nu ga gebruiken omzaadjes in te stoppen zodat hij wat meer te doen heeft dan alleen maar slopen. |
Donderdag 2 Augustus 2007 3:04 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ja, dat is wel een leuk idee. Dan is ie er waarschijnlijk ook wat langer mee bezig  |
Donderdag 2 Augustus 2007 3:47 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hahaha,hoe je het verteld.
Heeft ie soms voor chirurg gespeeld???  |
Donderdag 2 Augustus 2007 4:36 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een gekke vogel zeg.. Heb dit nog nooit gehoord. Misschien kan je het eens op film vastleggen? |
Donderdag 2 Augustus 2007 11:25 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wij hebben geen videocamera helaas. hij doet het telkens weer, alleen als tommy iets heeft. heel schattig.
gisteren mocht hij in de tuin op de terrastafel zitten. we hadden meleon en watermeloen gehaald en daar hebben ze met z'n allen van zitten smullen en doen.
jacob was niet eens agressief. heeft lekker zitten doezelen in de schaduw en ook van de meloen zitten eten.
eenmaal laat in de middag werd hij goed wakker en toen kreeg hij mij in de gaten. hij moest toen weggezet worden omdat hij me anders weert zou bespringen. blijf om de een of andere reden toch zijn vijand. |
Maandag 6 Augustus 2007 7:48 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Wat jammer Alexandra.
Echt een rare actie.  |
Maandag 6 Augustus 2007 2:46 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik heb me er bij neergelegd. ik kan niet anders. ik accepteer het en laat het zo. hij is hier gelukkig heeft nieuwe vriendjes en mag uit de kooi. iets wat hij jaren lang niet mocht. dus als dit dan het enige is, dan laat het zo zijn. ieder zijn meug. ik let gewoon goed op dat hij me niks doet en verder kan hij doen wat hij wil.
hij is veel tekort gekomen in de jaren dus moet dat allemaal ingehaald worden. |
Maandag 6 Augustus 2007 2:50 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ja,dat is ook wel weer zo.
Nu heeft ie tenminste een lekker leventje.
Zo denken we hier ook,alhoewel nu op dit moment,we beide door alle gaaien worden gemogen. |
Maandag 6 Augustus 2007 2:52 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Jammer, jammer! Ook geen webcam ofzo? Nu kunnen we niet meegenieten, het klinkt zó grappig!  |
Maandag 6 Augustus 2007 10:07 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
nee, helemaal niks en dat is ook heel jammer. moet er iets op gaan verzinnen. |
Dinsdag 7 Augustus 2007 11:16 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:34 am