Karel
Ik werk in de thuiszorg. En sinds kort hebben we een nieuwe client die ook een amazonepapegaai heeft (een geelvoorhoofd) van 44 jaar.
En ik lig elke keer krom om dat rare beest. Zodra je binnenkomt begint hij al te reoepen: hallo , ik ben karel!!
natuurlijk wordt ook hij teruggegroet. maar als je dan met het bazinnetje bezig ben vind hij het maar niks en probeert aandacht te krijgen; hallo, hier! joehoe!! karel is lief!! karel wil lekkerr!!
Als het hem dan wat te lang duurt(tenslotte gaat het baasje even voor) wordt hij nijdig: foeii!! Noujaa!!!
en uiteindelijk begint hij het echt zat te worden: het is klaar!! dahaaag!!
pas als baasjje klaar is en hij weer aandacht krijgt is het weer van: lieffff!!!!
Ik kom er graag zal ik je zeggen: Heb al voorgesteld dat gijsje er eens gaat logeren, misschien steekt ze er wat van op want die komt niet verder dan een fluitje en iets onverstaanbaars
Wat lollig is dat, kan me heel goed voorstellen dat je daar elke keer krom gaat met die gaai. Super joh, genieten is dat, blijkbaar gebruikt ie toch ook zijn woorden heel toepasselijk.
Maandag 25 Augustus 2008 1:22 pm
Sue Moderator
Hahaha wat een schitterende vogel, en zo lekker beledigd. Geweldig dat ze hun woorden soms zo passend kunnen gebruiken he?
Geweldig is dat ja. Kan me voorstellen dat je daar graag komt!
Schrale troost...Karel is al 44 jaar...dan heeft Gijsje nog even om zijn woordenscala uit te breiden!
Woensdag 27 Augustus 2008 7:30 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:38 am