|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
| Lady "Valentijn" |
|
|
Daantje is leergierig, ik riep ooit al zoiets..... afgelopen weekend heb ik haar geleerd een kusje te geven.
Dat ík me daarbij een soort dompteur voelde die zijn hoofd in de bek van een woeste leeuw moest steken... bijzaak natuurlijk Een Amazone heeft een schattig, poezelig snaveltje en een wangpiercing is érgggg modern (hield ik mezelf voor)
Daantje had het héél snel door, mijn aanmoediging "GOEDZOOOOOOOOOOOOOO"schalt nu om de 5 minuten door de kamer helaas had ze het iets te goed door!
Één kusje vindt Daantje niet voldoende..... mams verdient wel duizend kusjes en die zal ze krijgen ook.... pffffffffffff en kan ze niet bij mijn lippen omdat ik het zat ben en mijn hoofd omdraai: vindingrijke Daan weet wel een oplossing hoor: je nibbelt gewoon lekker in het nekvelletje tot dat aanvoelt en eruit ziet als een modern maanlandschap...... draait ze vanzelf wel weer terug!
Lekkere Lady "Valentijn" is het toch ook  |
Maandag 30 Januari 2006 11:37 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Lady "Valentijn" |
|
|
Jamy!!! Ik zit me hier rot te lachen.. Leedvermaak natuurlijk, ik zie jou al met zo'n mega-Daantje die woest op zo'n soort krukje (Waar zo'n woeste leeuw op zit tijdens zijn optreden) zit..
Schitterend dat ze nu telkens 'goedzooo' roept. (Ze kan immers zelf wel bepalen of ze iets goed doet of niet )
En haar vindingrijkheid: Wat een superslimme amazone is het toch.. Elegant (what's in a name?) maar toch met ehm, dat beetje pit extra!  |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:00 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
hahahahahaha
nou ik moet om alle twee de verhalen van jullie lachen hoor.
hahahahaha russell kwam al kijken wat er was.
ik zie het gewoon voor mijn ogen gebeuren hahahahaha. |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:11 am |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
Beetje pit?? Cayennepeperstruiken vól in dat lijfje van d'r
Enneuh dat beeld van dat krukje... haha zie het voor me, maar ze zit gewoon op mijn schouder hoor (mag niet, ik weet het ) ik heb dat "denkbeeldige" krukje in mijn handen ... spaart vingertjes
Kortom, het gaat best wel lekker met mijn groene duiveltje.... uiteindelijk is ze hier pas 12 weekjes .... Ze stapt probleemloos op; is gek op de plantenspuit en gootsteen; zit iedere avond bij me (ieder op zijn beurt natuurlijk, halfuurtje O&T halfuurtje Daantje) ze heeft nog steeds een (ongegronde) angst voor O&T en daar doe ik even niets mee (geforceerd dan bedoel ik, wel ga ik steeds met D naar O&T en omgekeerd, maar dan op afstand) Ze eet af en toe een pellet om mij een plezier te doen; heeft eindelijk een woordje van mij overgenomen ..... jawel: GOEDZOOOOOO dus ; ik roep dat héél vaak om haar te prijzen natuurlijk..... en daar geeft ze ook aanleiding toe, ze is veel relaxter en kalmer dan eerst!
Lady "Valentijn" is op de goede weg..... en die kusjes .... zó schattig (en ongelofelijk ZACHT!!), ze verdient deze naam nu echt! |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:24 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
geweldig voor je dat het zo goed gaat nu.
en natuurlijk ook voor daantje.
ga zo door jullie |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:28 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Gniffffellll kadoes, ik had dat beeld van Donald Duck voor ogen....
En inderdaad..... in plaats van die woeste leeuw.... Daantje hahaha
Lekker beeldend vermogen hebben wij dames Jullie zien het ook voor je.... hahahah |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:30 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Kadoes: Was je zo hard aan het lachen dan? Dat hij kwam kijken? Ik zat hier ook te gieren om Jamy's verhaal. Schitterend!
Ik wilde vandaag gaan vragen hoe het was met de dame.. Gelukkig las ik het verhaaltje..  |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:39 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha ha ha, cayennapeperstruiken vol, dat geloof ik! Hele plantages! En geen cayennes, maar madame jeannettes..
Dat ze op je schouder zit, laat haar lekker zitten als het goed gaat.. Stapt ze goed op van je schouder?
Groen duiveltje? Net was het nog lady valentijn? Jij verandert haar naam ook om de minuut he?! Geen wonder dat madame daar humeurig van wordt en ehm, wat pit toont?
Jamy, ik zat gisteren al jouw pagina's te bekijken, en wéér zat ik te gieren van het lachen.. Dus nu voel je 'm vast aankomen.. Wanneer komt die vlg pagina eraan? Over een half jaar zeg je?!
Ik ben woensdag jarig dame!
Mooi verjaardagscadeautje toch?
(Alle andere leden, houd jullie vooral niet in met pagina's ha ha ha) |
Dinsdag 31 Januari 2006 12:43 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Daantje is en blijft Daantje (ook dat kan ze al zeggen, zei zij trots!) maar de bijnamen geven aan hoe ik haar stemmingen peil..... vaak Lady "poepebroek", meestal Lady "Gepeperd" (Madame Jeanette hahaha), soms Lady "Valentijn" , Lady "ik-mag-jou-wel-geloof-ik" en af en toe duiveltje.
En goh joh.... ben jij woensdag jarig??!! en vier je dat niet.... en ben je al ZOOOOO oud ??
Heb pas een tig paar verjaardagswensen voorbij zien komen hoor .... de mijne volgen..... evenals de gevraagde nieuwe pagina's (en NIET over een half jaar! Mutsefluts ) |
Dinsdag 31 Januari 2006 1:01 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
Ha ha ha die Daantje. Dus zij heeft ook al geleerd hoe je wangpiercings moet maken? Gaat vooruit. Jaboc maakt geen piercings meer, nee, die hakt er lustig op los totdat er echt grote kuilen over mijn hele wang zijn zodat zij toch maar weer in mijn mond kan graaien. Lukt het niet goed genoeg stopt ze haar pootje er ook nog eens bij zodat het lekker krast overal. Heel vindingrijk. Mocht wang niet voldoende zijn, knijpt ze gewoon tussen mijn ogen even mijn neus samen. |
Dinsdag 31 Januari 2006 8:11 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Whahahahahaha Leuk om deze verhalen
te lezen over jullie gaaitjes!  |
Dinsdag 31 Januari 2006 8:29 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Zegt ze Daantje? Of zegt ze dat hele zinnetje?
Lijdt Daantje niet aan een mps?
En ach, die paar wensjes, dat zijn maar hele kleine wensjes.. Daar kan er best nog één bij.. (Even verzinnen wat hihi)
Ik zie dat jij pas in juli jarig bent.. Dan heb ik nog máánden om aan die wensen gehoor te geven..  |
Dinsdag 31 Januari 2006 11:43 am |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
mps en Daantje..... neuh hoor!
en ze zegt "halve" zinnentjes.... Kom maar Daantje ..... GOEDZOOOO Daantje....
Kleine wensjes noemt ze dat..... begint met het woordje "Kraag"... toch
Alvast een heel klein beetje gefeliciteerd met je verjaardag  |
Dinsdag 31 Januari 2006 2:38 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Hahaaa jij en Daantje zijn wel een geweldig duo hoor Jamy  |
Dinsdag 31 Januari 2006 3:41 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Eindelijk!!!!!!!!!!! Eindelijk weer verhalen over de Groentjes van Jamy en met name nu even over de Green Lady. Heerlijk verhaal weer over Jamy die met gevaar voor lip en leden het toch aandurft om Daantje haar met kussen te laten overladen en geheel verdiend natuurlijk. Gelukkig denkt Daantje daar net zo over met als leuke bijkomstigheid dat Daantje daar ook nog nadrukkelijk bij vermeld hóe goed dit wel van haarzelf is
ik sluit me aan bij de anderen hoor, ik had het ook al in je dagboek gezet...pagina's vol willen we zien van de Green Lady én de Greenboys!!  |
Dinsdag 31 Januari 2006 3:50 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:12 am
|
|
|
|
|