|
|
|
Lorreke67
Net uit het ei
|
|
|
Bedankt voor alle toffe reactie's...
Helaas is Lorre weer in het dierenziekenhuis...
Zaterdag ging het erg goed... Zondag moest hij weer braken, maar het bleef die dag bij één keer... Maandagmorgen braakte hij weer en later nog een keer... Dus ik belde weer naar de dierenarts en gelijk weer richting dierenziekenhuis gereden... Er zijn direct rontgenfoto's gemaakt...
In iedergeval lagen de steentjes in de maag die het voedsel vermalen te ver uit elkaar, waardoor hij af en toe eten onverteerd uit poepte... Lever was wat groter dan normaal en even denken, er was nog iets... Ooh ja, iets met voor in de maag ofzo wat erg vol leek...
Wat leek dat maf, toen Lorre weer wakker werd, hij leek wel dronken, hij neigde steeds naar voren of naar achteren te vallen...
Morgen worden weer foto's gemaakt met bariumpap... Daarna word ik weer gebeld... Ik hoop dat er niet iets al te engs gevonden wordt...
Hij eet en drinkt gelukkig wel goed, tenminste zaterdag en zondag heeft hij lekker gegeten en ik heb hem wat lekkers gegeven... Hij heeft zondag een poosje in de tuin gestaan bij de vijver waar hij de vissen en de kikkers nakeek... Op dat moment leek hij helemaal beter... Hij floot met andere vogels mee en lachte mijn familie na die ook in de tuin zaten... Maar helaas beter is hij niet en het is weer dat ellendige wachten op de telefoon... Brr stel je voor dat er iets engs gevonden wordt, waardoor hij moet inslapen ofzo... Nou ja hopen dat het allemaal goed afloopt...
Ik wist nog niet wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen hehehe nu wel Beetje jammer, ik had ideeën zat, maar ja dit gaat voor alles...
Mijn gereserveerde geld voor dierenarts kosten was niet zo hoog meer, omdat 3 maanden geleden mijn kat haar rug en staart gebroken had... |
Dinsdag 12 Juni 2007 12:35 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Kl*te,dat Lorre weer terug moest.
Laten we niet meteen van het ergste uit gaan,en hopen dat het een makkelik te behandelen iets is.
Heel veel sterkte.  |
Dinsdag 12 Juni 2007 7:35 am |
|
|
joze
Ervaren vlieger
heel veel beterschap voor Lorre gewenst
laten we hopen dat hij snel herstelt |
Dinsdag 12 Juni 2007 7:59 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

He bah!!!!!!!!!We duimen hier hoor...hopelijk komt er snel verbetering!! |
Dinsdag 12 Juni 2007 12:55 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
He bah wat naar dat hij weer achteruitging en terug moest. Ik hoop dat het niet is wat zij (waarschijnlijk) vermoeden, en dat het een gemakkelijk te behandelen iets is..
Sterkte!!
PS Wat had je kat gedaan dat ze zo gebroken was?! |
Dinsdag 12 Juni 2007 2:09 pm |
|
|
Lorreke67
Net uit het ei
Mijn kat had een hoge sprong verkeerd berekend en achterover gevallen, tussen kast en tafeltje... |
Dinsdag 12 Juni 2007 2:20 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
AU! Jeetje zeg, wat klinkt dat pijnlijk.. Is ze nu weer helemaal genezen? |
Dinsdag 12 Juni 2007 2:27 pm |
|
|
Lorreke67
Net uit het ei
Ja ze schreeuwde behoorlijk en verstopte zich... Haar staart kan niet meer helemaal omhoog, maar verder is alles weer goed... Gelukkig geen verlamming ofzo... |
Dinsdag 12 Juni 2007 2:52 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh ben blij dat verder alles weer goed is. Heeft ze er geen last van, van die staart? |
Dinsdag 12 Juni 2007 6:53 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Hé bah, Lorreke. Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee en is ie goed te behandelen.
Je kat is dus duidelijk met z'n tweede leven bezig en heeft het gezegde "een kat komt altijd op zijn pootjes terecht"ontkracht. |
Dinsdag 12 Juni 2007 6:55 pm |
|
|
Lorreke67
Net uit het ei
|
|
|
Nadat ik Lorre maandag weer naar het dierenziekenhuis hebt gebracht, hebben ze rontgenfoto's gemaakt en de dag erop weer foto's gemaakt...
Even werd gedacht aan KDS syndroom, maar dat blijkt uit de foto's niet zo te zijn... pfff gelukkig niet... Er kan verder niks gevonden worden wat de oorzaak van het braken kan zijn... Ook is er gedacht aan baltsgedrag, maar Lorre wordt zondag 40 en is nooit eerder zo ziek geweest... Ze hebben hem nog een tijd gehouden om in de gaten te houden, maar Lorre braakt daar niet... Slaapt wel veel...
Donderdagmorgen heb ik Lorre weer opgehaald en moet hem elke dag medicijnen geven door het water... Gelukkig doet Lorre niet moeilijk en drinkt hij netjes het water... vandaag heb ik hem wat eivoer gegeven met wat maagkiezels er door... Hij heeft er lekker van gegeten, dus dat is gelukkig ook weer goed... Hij eet en drinkt goed en gister en vandaag nog niet weer gebraakt... Wel slaapt hij bijna de hele dag...
Één van mijn katten is ontzettend jaloers op de aandacht die Lorre extra krijgt en gaat steeds voor Lorre zitten kijken hoe hij eet en drinkt... En mauwt klaaglijk... Dus heb haar water nog eens extra erverst en echinaforce drupjes door gedaan, ze drinkt nu gretig van het water en heb haar voor een keer wat natvlees gegeven uit een zakje van whiskas... Jaloers krengetje hehehe... |
Vrijdag 15 Juni 2007 4:53 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Pfff,hopelijk is het gewoon iets onschuldigs en blijft het nu goed gaan.
Raar dat ze niks kunnen vinden. |
Vrijdag 15 Juni 2007 4:58 pm |
|
|
|
|
Lorreke67
Net uit het ei
Hoe doet een papegaai als hij baltsgedrag vertoont? |
Vrijdag 15 Juni 2007 5:15 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Lorreke, wat ben ik blij te horen dat ze niet meer aan KDS denken, alleen raar dat ze verder niets kunnen vinden?
Als hij baltsgedrag zou vertonen denk ik dat hij verder redelijk levendig zou zijn? En goed zou eten..
Wat een heerlijk jaloers krengetje is je kat zeg.. Wil ook graag vertroeteld worden.  |
Vrijdag 15 Juni 2007 6:12 pm |
|
|
esjo
Moderator

Fijn dat ie weer thuis is. Wel heel vervelend dat je nu eigenlijk niet weet wat er nu aan de hand is. Gelukkig inderdaad geen KDS.
Hoop dat ie snel weer de oude wordt. |
Vrijdag 15 Juni 2007 6:57 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:39 am
|
|
|
|