mijn amazones, die ik had.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Een moeilijke beslissing waarin je eigenlijk geen andere keuze had dan een ander huisje zoeken voor je schatjes. Fijn dat je ze nog ziet en dat het goed met jullie gaat Veertje

Bedankt voor het delen van je liefde voor je gaaitjes Hartje
Bericht Zaterdag 17 April 2010 7:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Roca
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hallo Spetter,

Ik wil jou hartelijk danken voor je ondersteunende woorden, het doet mij goed, en geeft mij kracht om zonder hen verder te moeten gaan, gelukkig kan ik Rocky en Cara regelmatig bezoeken, wat mij heel goed doet en ik het daardoor makkelijker kan accepteren dat zij niet meer bij ons wonen. Gelukkig zie ik met eigen ogen dat Rocky en Cara het heel goed naar hun zin hebben, aan de ene kant doet het mij een beetje pijn, klinkt gek natuurlijk, maar een beetje jaloers ben ik wel om te zien dat zij zonder ons ook gelukkig zijn, maar eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel blij ben dat zij er zo gelukkig uitzien, beter zo, dan dat zij zouden zitten treuren, dan had het mij nog veel meer pijn en leed gedaan, nu ben ik toch eigenlijk wel blij dat zij er zo gelukkig en ontspannen uitzien,

Nogmaals dankejwel voor je ondersteuning.

Groetjes,

Roca
Bericht Maandag 19 April 2010 7:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi Roca,

Het blijft een dubbel gevoel, snap ik (en weet ik uit ervaring). Jij gaat verder, en zij gaan verder...............samen op een andere manier. Je hebt je schatjes een gelukkige volgende kans gegeven, voor jullie alledrie een hele zorg minder.

Het verliesgevoel verandert door de tijd, het heelt en vormt je. Het maakt een stukje ander mens van je. Met een emotioneel snappend deel. Verstand en emotie groeien naar elkaar toe. En in je hart groeit de liefde en de aanvaarding stap voor stap.

Je bent een kanjer Veertje
Bericht Woensdag 28 April 2010 9:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Roca
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hallo Spetter,

Inderdaad veranderde het verliesgevoel door de tijd. Geleidelijk aan heb ik geleerd, en vaak hebben anderen mij door hun moed en volharding hierbij geholpen, dat verdriet om verlies dat ik geleden heb, er mag zijn, want zo kon ik het verlies verwerken. Op een gegeven moment kreeg ik er vrede mee en is het mij gelukt om dat oude verlies te doorleven zodat mijn gevoel hierover veranderde. Ik ben nu zover dat ik dankbaar ben voor wat ik nog wel heb, voor wat het leven mij in het heden schenkt en het feit dat ik Rocky en Cara kan bezoeken en kan zien dat het hen goed maakt dat ik er nu anders tegen aan kan kijken.

Hartelijke groetjes,

Roca Vogeltjes
Bericht Donderdag 29 April 2010 5:26 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Goed om je berichtje te lezen Veertje Zo'n diepe levenservaring maakt je een ander mens. Een emotionele doorleving maakt dat inzicht ook op emotioneel gebied i.s.m. verstand een diepgang doormaakt en uiteindelijk na een rouwproces een heling geeft. Vanuit die heling (die je beschrijft) zul je zeker een andere liefde voor je schatjes ervaren in je hart................en aanvaarding.

Zo'n situatie maakt dat er vluchtwegen worden afgesloten om te ontkomen aan.....................wat je niet mee wil maken. Dan volgt een heel scala aan emoties die net zoveel weerswisselingen hebben als in Holland (zeer vermoeiend overigens), op weg naar wat je schrijft..............dankbaarheid.

Bedankt voor het delen.
Lieve groet Eline.
Bericht Vrijdag 30 April 2010 7:08 pm
Roca
Net uit het ei

Reageer met quote  

Lieve Eline,

Dankjewel weer voor je ondersteunende woorden en eveneens bedankt dat jij jouw naam wilt laten zien. Jij net zo goed bedankt voor het delen. Ikzelf vind veel steun aan jouw woorden en heb er heel veel aan.

Eveneens lieve groeten van mij,

Berry
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 1:43 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik wens je een inhoudvol weekend met een goed gevoel op weg naar......................... Wink
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 1:48 pm
Roca
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dankjewel, het is wel bijna om het weekend, maar alsnsog een fijne middag en avond gewenst.
Bericht Zondag 2 Mei 2010 2:45 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:41 am
  Berichten van afgelopen: