Hallo fluffy sue
bedankt voor deze site om te zien hoe je ze zelf kan knippen
ik weet niet of ik het zelf ga doen maar toch een leuke tip was nog niet verder op de andere forums wezen kijken maar ja verzorging hoort er ook bij
bedankt Betske
Dinsdag 30 Oktober 2007 7:37 pm
Fluffy Sue Site Admin
Hoi Betske.. Je hoeft ook niet meteen zelf te knippen hoor. Laat het eerst iemand voordoen. Daarna kan je het vast zelf. (Evt met behulp van foto's en plaatjes)
ik laat het knippen ook nog maar even over aan een expert goed kijken en dan durf ik het ook wel
ik hoorde van mijn zoon die wil een agaponis kopen dat ze de vleugels ongelijk knippen zo een met ronde kringen om zijn ogen de vorige die hij had was binnen 3 dagen dood had een epileptishe aanval
ik heb hem jullie forum maar gegeven zodat hij eerst informatie kon bekijken
Zondag 4 November 2007 11:26 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat bedoel je met ongelijk? Dat ze de ene vleugel wel knippen en de andere niet en dan in de dekveren knippen?
Wat sneu dat het aga'tje overleden is..
ik bedoel dat ze de ene vleugel veren korter doen dan de andere ,want dan is ie instabiel met vliegen ze hadden daar gezegd als je ze allebei gelijk knipt hebben sommige kracht genoeg om te vliegen dus ik vraag het hier even voordat hij hem ophaalt en dat zoiets helemaal niet moet
Maandag 5 November 2007 9:49 am
Fluffy Sue Site Admin
Korter dan de ander? Of helemaal niet? Da's inderdaad niet zo goed.
Mijn zoon zal zich nog inschrijven zo gauw als hij foto's heeft zal hij die er bij plaatsen ik ben gisteren ff naar zwolle geweest was ook benieuwd hij/zij is heeel lief