Nieuwe aanwinst: Joris!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
Rocco
Vlieger

Nieuwe aanwinst: Joris!  Reageer met quote  

Zoals beloofd in een ander topic zou ik nog even wat over Joris vertellen Very Happy

oor de nieuwsgierigen heb ik ook meteen een pagina aangemaakt in mn dagboek, vooral het filmpje is geweldig... (aub niet op mn zangkunsten letten, maar op die van Joris Embarassed )

Joris is hier nu zo'n 3 weken en heb ik gekregen van een klant (ik werk oa in een dierenwinkel) die wist hoe gek ik was van papegaaien Very Happy

Hij was van de oma an haar ex geweest en sinds dat ze uit elkaar zijn had ze nog maar weinig tijd voor Joris, andaar dat ze uiteindelijk de moeilijke beslissing heeft genomen om hem (haar! van de week uitslag van Gendika gekregen Cool ) af te staan.

Ze kan ontzettend goed praten en is altijd vrolijk, al beperkt haar vocabulaire zich voornamelijk tot : PAPAAAAAAA.... MAMAAAAAAAA.... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH Shocked

er is ons nog niemand komen feliciteren, maar volgens mij denken ze ook dat we hier kinderen mishandelen Laughing

het klinkt echt precies al een krijsen en gillend kind, ook huilen kan ze erg goed, vooral als je de deur dicht doet Laughing

Maar ze kan ook hele onverstaanbare zinnen brabbelen en vragen stellen waar je automatisch op antwoord...

Maar als ze dan weer: hallo joris, hallo papegaai! Kom maar! hahahaha dan vergeef je het gekrijs ook weer direct Hartje

ik ben dus helemaal verliefd op mn nieuwe kleine krijsbaby Hartje ....
Bericht Zondag 22 November 2009 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Re: Nieuwe aanwinst: Joris!  Reageer met quote  

ha ha.. leuk hoor, van harte met Joris! leuke foto's ook!
Bericht Zondag 22 November 2009 2:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, van harte hoor. Ik ga zo naar je pagina kijken, kan natuurlijk niet wachten. Embarassed Laughing Laughing
Bericht Zondag 22 November 2009 3:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ze is echt super Very Happy

alleen het is wel een boer hoor.... wat ie niet kent dat vreet ie niet Evil or Very Mad

hij gooit alles wat ik aangeef zonder te proeven op de grond, en als ik het naast haar op de stok leg schopt ze het uit de kooi Laughing klein voetballertje is het Cool
Bericht Zondag 22 November 2009 4:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahhaa, zo is mijn grijsje ook maar vaak helpt het met nieuwe dingen bij hem te gaan malen en zo aan te bieden. Misschien een idee?
Bericht Zondag 22 November 2009 5:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb idd de harrisons fijn gestampt zodat ze ze niet hoeft vast te houden met haar poot, maar het helpt nog niet Evil or Very Mad

de nutribird eet ze nu ook zonder vast te houden, vandaar...
Bericht Zondag 22 November 2009 6:56 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met je gezins uitbreiding. Klinkt helemaal geweldig Veertje Ik ga snel even je foto's opzoeken Wink
Bericht Zondag 22 November 2009 7:16 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Zoals ik al beloofd had, heb ik vandaag met Gogo naar het filmpje van de zingende Joris gekeken. Dat was een succes! Gogo heeft nog nooit zonder gillen naar een filmpje van een amazone gekeken en geluisterd. Alleen als er een grijsje te horen was, was het leuk. Maar zo gauw het een amazone was, was het huis te klein!
Hier heeft hij heerlijk zitten luisteren naar Joris. Daarna begon hij "hallo" te zeggen, maar ja, dat zei Joris niet terug en daar snapte hij helemaal niks van. (Dat was dan wel weer een beetje sneu...hihi) Normaal zegt hij alleen tegen mij "hallo" en dan zeg ik "hallo" terug, maar ja, nu kwam dat dus niet.
Dus het filmpje aangezet waarin Joris "hallo" zei en toen was het goed en hield hij ook op met "hallo" te zeggen.

Was echt droopig om te zien hoe Gogo reageerde... Hartje
Bericht Dinsdag 24 November 2009 1:32 pm
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

wat leuk Very Happy

heb jij ook een filmpje van Gogo voor Joris? Is Gogo toevallig een mannetje?

anders moeten we ze misschien eens aan elkaar voorstellen Fluiten haha
Bericht Dinsdag 24 November 2009 2:50 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Filmpjes van Gogo staan in mijn dagboek in redelijk grote aantallen.
Ik heb echt geen idee wat Gogo is. Ik heb hem geadopteerd toen hij 2 jaar was en hij is door de vorige eigenaar niet getest (geslachtsbepaling dan dus he...). Ik heb dit ook niet laten doen.

Maare...kijk maar eens in mijn dagboek. Ben wel benieuwd hoe Joris op Gogo reageert... Cool
Bericht Dinsdag 24 November 2009 3:08 pm
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ben je niet ontzettend nieuwsgierig dan?? Shocked

haha ik had met kyra een tijdje gewacht omdat ze op proef was en weer terug zou gaan, toen had ik voor het gemak aangenomen dat het een vrouwtje was maar het blijkt dus een man... heel verwarrrend Razz

gewoon ff paar veertjes opsturen naar Gendika Wink

als ik eens vrij ben zal ik ze samen eens gaan bekijken... ben nu door stage pas elke dag na kwart voor 8 thuis en dan heb ik al de hele dag achter de pc gezeten.... Sad
Bericht Dinsdag 24 November 2009 4:00 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik weet het van maar 2 van de 4 gaaitjes. Van Gogo en van Weekamp niet. Maar veertjes trekken is niet mijn sterkste kant...
Soms ben ik wel nieuwsgierig en soms denk ik ook, ach, wat maakt het ook eigenlijk uit..

Ben benieuwd wat Joris van Gogo gaat vinden... Smile
Bericht Dinsdag 24 November 2009 8:32 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:44 am
  Berichten van afgelopen: