|
|
|
Rocco
Vlieger
| Nieuwe aanwinst: Joris! |
|
|
Zoals beloofd in een ander topic zou ik nog even wat over Joris vertellen
oor de nieuwsgierigen heb ik ook meteen een pagina aangemaakt in mn dagboek, vooral het filmpje is geweldig... (aub niet op mn zangkunsten letten, maar op die van Joris )
Joris is hier nu zo'n 3 weken en heb ik gekregen van een klant (ik werk oa in een dierenwinkel) die wist hoe gek ik was van papegaaien
Hij was van de oma an haar ex geweest en sinds dat ze uit elkaar zijn had ze nog maar weinig tijd voor Joris, andaar dat ze uiteindelijk de moeilijke beslissing heeft genomen om hem (haar! van de week uitslag van Gendika gekregen ) af te staan.
Ze kan ontzettend goed praten en is altijd vrolijk, al beperkt haar vocabulaire zich voornamelijk tot : PAPAAAAAAA.... MAMAAAAAAAA.... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
er is ons nog niemand komen feliciteren, maar volgens mij denken ze ook dat we hier kinderen mishandelen
het klinkt echt precies al een krijsen en gillend kind, ook huilen kan ze erg goed, vooral als je de deur dicht doet
Maar ze kan ook hele onverstaanbare zinnen brabbelen en vragen stellen waar je automatisch op antwoord...
Maar als ze dan weer: hallo joris, hallo papegaai! Kom maar! hahahaha dan vergeef je het gekrijs ook weer direct
ik ben dus helemaal verliefd op mn nieuwe kleine krijsbaby .... |
Zondag 22 November 2009 9:42 am |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
| Re: Nieuwe aanwinst: Joris! |
|
|
ha ha.. leuk hoor, van harte met Joris! leuke foto's ook! |
Zondag 22 November 2009 2:15 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ow, van harte hoor. Ik ga zo naar je pagina kijken, kan natuurlijk niet wachten.  |
Zondag 22 November 2009 3:50 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
ze is echt super
alleen het is wel een boer hoor.... wat ie niet kent dat vreet ie niet
hij gooit alles wat ik aangeef zonder te proeven op de grond, en als ik het naast haar op de stok leg schopt ze het uit de kooi klein voetballertje is het  |
Zondag 22 November 2009 4:16 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahhaa, zo is mijn grijsje ook maar vaak helpt het met nieuwe dingen bij hem te gaan malen en zo aan te bieden. Misschien een idee? |
Zondag 22 November 2009 5:37 pm |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ik heb idd de harrisons fijn gestampt zodat ze ze niet hoeft vast te houden met haar poot, maar het helpt nog niet
de nutribird eet ze nu ook zonder vast te houden, vandaar... |
Zondag 22 November 2009 6:56 pm |
|
|
esjo
Moderator

Gefeliciteerd met je gezins uitbreiding. Klinkt helemaal geweldig Ik ga snel even je foto's opzoeken  |
Zondag 22 November 2009 7:16 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Zoals ik al beloofd had, heb ik vandaag met Gogo naar het filmpje van de zingende Joris gekeken. Dat was een succes! Gogo heeft nog nooit zonder gillen naar een filmpje van een amazone gekeken en geluisterd. Alleen als er een grijsje te horen was, was het leuk. Maar zo gauw het een amazone was, was het huis te klein!
Hier heeft hij heerlijk zitten luisteren naar Joris. Daarna begon hij "hallo" te zeggen, maar ja, dat zei Joris niet terug en daar snapte hij helemaal niks van. (Dat was dan wel weer een beetje sneu...hihi) Normaal zegt hij alleen tegen mij "hallo" en dan zeg ik "hallo" terug, maar ja, nu kwam dat dus niet.
Dus het filmpje aangezet waarin Joris "hallo" zei en toen was het goed en hield hij ook op met "hallo" te zeggen.
Was echt droopig om te zien hoe Gogo reageerde...  |
Dinsdag 24 November 2009 1:32 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
wat leuk
heb jij ook een filmpje van Gogo voor Joris? Is Gogo toevallig een mannetje?
anders moeten we ze misschien eens aan elkaar voorstellen haha |
Dinsdag 24 November 2009 2:50 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Filmpjes van Gogo staan in mijn dagboek in redelijk grote aantallen.
Ik heb echt geen idee wat Gogo is. Ik heb hem geadopteerd toen hij 2 jaar was en hij is door de vorige eigenaar niet getest (geslachtsbepaling dan dus he...). Ik heb dit ook niet laten doen.
Maare...kijk maar eens in mijn dagboek. Ben wel benieuwd hoe Joris op Gogo reageert...  |
Dinsdag 24 November 2009 3:08 pm |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ben je niet ontzettend nieuwsgierig dan??
haha ik had met kyra een tijdje gewacht omdat ze op proef was en weer terug zou gaan, toen had ik voor het gemak aangenomen dat het een vrouwtje was maar het blijkt dus een man... heel verwarrrend
gewoon ff paar veertjes opsturen naar Gendika
als ik eens vrij ben zal ik ze samen eens gaan bekijken... ben nu door stage pas elke dag na kwart voor 8 thuis en dan heb ik al de hele dag achter de pc gezeten....  |
Dinsdag 24 November 2009 4:00 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik weet het van maar 2 van de 4 gaaitjes. Van Gogo en van Weekamp niet. Maar veertjes trekken is niet mijn sterkste kant...
Soms ben ik wel nieuwsgierig en soms denk ik ook, ach, wat maakt het ook eigenlijk uit..
Ben benieuwd wat Joris van Gogo gaat vinden...  |
Dinsdag 24 November 2009 8:32 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:44 am
|
|
|
|
|