Rico wil zich niet wassen ?? of wast zich niet meer

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
pieterenrico
Eitje

Rico wil zich niet wassen ?? of wast zich niet meer  Reageer met quote  

Rico heeft zich mintstens een week niet meer gewassen en hij stinkt naar zweet ofzo Onzeker ?? ik heb geen badje en hij staat ook niet onder de kraan ( ik ben het hem nog aan het leren ) dus waste hij zich in zijn drinkwater
Misschien komt het doodat ik op vakantie was maar ik weet het echt niet ??
Bericht Woensdag 2 September 2009 4:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hij stinkt naar zweet?? Shocked Laughing

Wel raar dat hij zich nu op geen enkele manier meer wil wassen. Misschien is hij je gewoon aan het testen?
Bericht Woensdag 2 September 2009 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik denk niet dat hij naar zweet ruikt of stinkt. hij zal misschien wat sterker ruiken maar ik betwijfel of dat zweet is. waarom koop je geen plantenspuit en met de verneveler kan je hem zelf douchen. zal misschien even wennen zijn maar daarna gaat hij het zeker lekker vinden. probeer maar eens. en misschien badderd hij toch wel wanneer jij er niet bent. en is hij weer droog eer jij terug bent.
Bericht Donderdag 3 September 2009 6:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Jojo waste zich vroeger ook altijd in zijn waterbak.

Tegenwoordig gaan ze gewoon los mee onder de douche. Ik ga er zelf ook onder staan en zorg dat er een mooi vernevelende straal over hen heen valt.

Net zo makkelijk
Bericht Dinsdag 15 September 2009 11:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Heerlijk nevelen......................... Hartje Ik vraag aan Spetter: sproei-sproei, en zie aan zijn lichaamstaal of hij wil. Zo niet, probeer ik het op een later tijdstip.

En als hij heel graag wil, spreid hij zijn vleugels, duikt in zijn waterbak en nevelen wordt fanatiek sproeien.

Ik zou het elke dag blijven doen, en daarna belonen.
Bericht Donderdag 1 Oktober 2009 8:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:20 am
  Berichten van afgelopen: