De advertentie van de Huisdiersuper

straf

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Vliegende acrobaat

straf  Reageer met quote  

Jacob had gisteren weer haar dingetjes. Als eerste wat ik zag toen ik thuis kwam, was dat de vloer vol lag met het voer en het water. Jacob heeft nog geen kooi zoals jullie weten omdat zij zich niet met Tommy verdraagd. Aangezien Tommy de grootste knager is, moet hij samen met Chico in de kooi wanneer wij aan het werken zijn. Maar Jacob zit dus gewoon in haar boom en vermaakte zich prima met het omver gooien van alles wat maar omver gegooid kon worden. Incl. de etensbakjes van de grote kooi. Dus hebben zij waarschijnlijk de hele dag geen water en voer gehad dank zij ons groene monster.
Maar goed, eenmaal opgeruimd en alles weer aangevuld, komt J op mijn schouder zitten, druk kwebbelend zoals altijd. T gaat lekker smikkelen op de kooi die nu open staat. J ziet dat T zit te eten, neemt een enorme sprong en landt boven op de rug van T, die daar zo van schrikt, dat ze allebei in de kooi vallen, maar J laat ook niet eens los. Dus begon me daar een partijtje vechten.
ik boos haal J uit de kooi en besluit haar in de donkere slaapkamer af te laten koelen. Doe de deur dicht. mopper de mopper, hoor ik ineens een bons tegen de deur en een heel opgewekt Hai. Hallooooo???? en dan een stilte. Madam vermaakte zich prima in het donker en vond het niet eens erg dat ze daar zat. Toen ik na 10 minuten haar ging halen zat ze in een kast alles te onderzoeken. Heel vrolijk begroette ze me met een Hai en ging gewoon verder. Ik moest er wel om lachen, maar het is een deugniet. Het wordt tijd dat Hubbie haar kooi afmaakt zodat ook zij wat minder praatjes krijgt Very Happy
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 9:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Heb net weer es naar je foto's zitten kijken, jouw gaaitjes zijn mooie vogels hoor Alex, mooi in de veren en gelukkige koppies: Tof Exclamation
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 1:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Embarassed dank je wel hoor
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 1:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahaha wat een verhaal weer. Jacob heeft uilenoogjes denk ik. super 'nightvision'. Dus dat wordt een andere straf bedenken ben ik bang. Laughing
Of Hubbie maar weer eens achter zijn broek aan zitten al denk ik dat die er stiekem ook wel om moet lachen.
Wel zielig voor Tommy natuurlijk. Eerst zijn bakjes omgegooid, kun je eindelijk gaan eten, krijg je heel die groene over je heen Rolling Eyes
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 2:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

bij hubbie liepen de tranen over de wangen toen ik het vertelde, maar hij heeft weer een aantal dagen vrij dus kan hij gauw aan de kooi beginnen.
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 2:34 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahhaha dus het was niet eens "stiekem"? hahaha groot gelijk hoor ik zou er ook hartelijk om moeten lachen.
Ik ben benieuwd wat voor moois hij van de kooi gaat maken!
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 2:37 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

het wordt een kopie van de papegaaienkooi die we hebben, maar als je hem zelf maakt ben je goedkoper uit dan wanneer je hem koopt en hij heeft er plezier in dus waarom niet. Dat zal mss ook helpen om madam meer in het gareel te krijgen, want nu heeft ze alle vrijheid en beschouwt zich dan ook als de konigin van het huis hahaha
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 2:53 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Whahahaha ik moet hier wel om lachen Alexandra!!!
Wat een deugeniet. Jaa, hier kan je toch niet boos op blijven??? Wink
Wat een druif!!!!! Laughing
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 7:49 am
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ja ze gaat heel erg ver. Ik lach me stiekem iedere keer rot, maar dat mag ik niet laten merken aan haar natuurlijk want dan gaat ze door. Gisteren wilde ze alleen maar kroelen dus hebben we dat gedaan. Ze was eens lief voor de verandering
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 8:29 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Haha! Wat een verhaal! En wat een karakter die Jacob! Als je naar haar foto's kijkt, straalt de ondeugd er vanaf. Ennuh, dat engelachtige bekkie van haar.. Smile
Ik had het stiekem wel willen zien hoor, hoe ze met z'n tweetjes de kooi in rolden.. Ik zou wel zijn geschrokken, maar zo klinkt het toch wel erg grappig.. Smile
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 12:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

het was ook schrikken, maar het viel allemaal mee gelukkig. Tommy heeft er een handje van om te landen bovenop Chico als hij zijn rondje door de kamer heeft gedraaid. Moet mijn camera eens bij de hand pakken en dan het goede moment afwachten Twisted Evil
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 12:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh ja! Aub! Ik ben zoo benieuwd naar de foto! Hoopt dat deze actiefoto een beetje gaat lukken. Good luck!
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 1:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
luctaveirne
Net uit het ei

Reageer met quote  

amaai,wat een verhaal!!! om je echt ziek te lachen!! ik kan het me zo levendig voorstellen, ge komt in je slaapkamer die top over kloten ligt (zoals we in België zeggen Embarassed ) en Jacob zegt doodleuk Hey, toch om je erbij te leggen zeg!!!
We kijken in Brugge ook al uit naar zo'n toestanden, alhoewel we hopen dat onze Filou en Wardje beter overeen komen zulle.
Heb je al foto's van het nieuw verblijf voor Jacob???
Luc en Domi en natuurlijk de ganse beestenbende
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 7:37 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:15 am
  Berichten van afgelopen: