Trots op onze Frodo!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
MissSol
Net uit het ei

Reageer met quote  

even een update: Frodo begint losser te komen, het badderen vind ie steeds lekkerder en hij begint meer geluid te maken. Alleen heeft ie ook het schreeuwen doorgekregen, me vriend had een geluidje gevonden van wilde amazones en daar begin ie plotseling op de schreeuwen...
Gelukkig werkt de plantenspuit heel goed Wink

Weten jullie dat misschien, kan een amazone het snel te warm krijgen in de zon? Hij had even ik denk 20min in de zon op balkon gestaan en was zo rustig, me vriend kon hem daarna zo met ze handen oppakken en aaien hij deed niks!
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 3:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Had ie ook de kans om in de schaduw te gaan zitten.
Gisteren was het wel heel warm,vies warm,want hier zaten sommige gaaitjes ook te jeggen,maar dan ff lekker sproeien,en dan kunnen ze er wel weer tegen
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 5:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
MissSol
Net uit het ei

Reageer met quote  

ja hij kon ook de schaduw in maar bleef gewoon in de zon stil zitten... Overigens hadden we hem ook even lekker gesproeid buiten...
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 11:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Fijn te horen dat hij wat losser komt! Very Happy Schitterend is dat he, als ze geluiden maken bij het badderen? Ik vind dat echt genieten. Hier doet alleen Scuttle het en iedere keer vind ik het weer een supervoorstelling!
Zou je de plantenspuit wel doen? Negatieve aandacht is ook aandacht? (Maar als het bij jou goed werkt..)
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 11:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:34 am
  Berichten van afgelopen: