|
|
|
MissSol
Net uit het ei
even een update: Frodo begint losser te komen, het badderen vind ie steeds lekkerder en hij begint meer geluid te maken. Alleen heeft ie ook het schreeuwen doorgekregen, me vriend had een geluidje gevonden van wilde amazones en daar begin ie plotseling op de schreeuwen...
Gelukkig werkt de plantenspuit heel goed
Weten jullie dat misschien, kan een amazone het snel te warm krijgen in de zon? Hij had even ik denk 20min in de zon op balkon gestaan en was zo rustig, me vriend kon hem daarna zo met ze handen oppakken en aaien hij deed niks! |
Maandag 6 Augustus 2007 3:49 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Had ie ook de kans om in de schaduw te gaan zitten.
Gisteren was het wel heel warm,vies warm,want hier zaten sommige gaaitjes ook te jeggen,maar dan ff lekker sproeien,en dan kunnen ze er wel weer tegen |
Maandag 6 Augustus 2007 5:42 pm |
|
|
MissSol
Net uit het ei
ja hij kon ook de schaduw in maar bleef gewoon in de zon stil zitten... Overigens hadden we hem ook even lekker gesproeid buiten... |
Maandag 6 Augustus 2007 11:03 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Fijn te horen dat hij wat losser komt! Schitterend is dat he, als ze geluiden maken bij het badderen? Ik vind dat echt genieten. Hier doet alleen Scuttle het en iedere keer vind ik het weer een supervoorstelling!
Zou je de plantenspuit wel doen? Negatieve aandacht is ook aandacht? (Maar als het bij jou goed werkt..) |
Maandag 6 Augustus 2007 11:23 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:34 am
|
|
|
|
|