|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
| uitbreker!! |
|
|
ben ik net in de keuken bezig hoor ik allemaal lawaai alsof 1 van mn gaaitjes de kooi aan het afbreken is roep ik nog doe maar rustig ik ben zo klaar,
dan hoor ik geschuifel en getik achter me ik kijk achter me en tadaa!!!
zit coco achter me op de grond
is ie er dus weten uit tekomen de r*tzak dus dat wordt dus een slotje op de deur van hm
mr goed denk laat hm mr ff zitten ff de afwas afmaken en dan doe ik hm wel terug roept ie opeens coco lekker
lag bijna op de vloer van het lachen heeft ie nog nooit gezegd zo heb hm maar wat lekkers gegeven want hij heeft er zoveel voor moeten doen ze blijven me verbazen, nou zit ie op zn gemak in zn kooi alsof er nooit iets gebeurd is  |
Donderdag 1 Maart 2007 10:11 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hahahhaahaha,dan wacht maar af!!!
1x belonen,voor iets wat eigenlijk de niet de bedoeling is,zal niet zo snel kwaad kunnen,alhoewel het ook wel zou kunnen. Dus een slotje erop lijkt me wel verstandig!!
Af en toe moet we hier ons ook echt inhouden,als de gaaitjes weer moeite hebben gedaan voor iets,wat ze eigenlijk niet mogen. Want ga je het leuk vinden,dan zien hun dat als iets goeds,en gaan ze het vaker doen.  |
Donderdag 1 Maart 2007 10:34 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ja sluit me aan bij Danny,
Mijn aga breekt ook altijd uit, vond ik eerst wel mooi enzo,
Maar begint zo irritant te worden
Ben het slotje ook kwijt dus, |
Donderdag 1 Maart 2007 3:43 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: uitbreker!! |
|
|
Hahaha wat een heerlijke Houdini! Ze zijn supersnel in het uitvinden hoe ze uit kunnen breken. Laat je het sleuteltje niet in het slotje zitten? Want dan breken ze alsnog uit.  |
Donderdag 1 Maart 2007 4:03 pm |
|
|
DavyVAndenBranden
Eitje
|
Ja ontsnappen dat kan ons marieke ook als de beste. Nu hangt er een slot op het deurtje en een aan de 'deur' van boven. |
Woensdag 25 Augustus 2010 1:11 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
O jee, ik ben even de weg kwijt, in de war of compleet niet meer op de hoogte.
Misschien ga ik nu dus iets heel doms zeggen, misschien was het een hele andere eigenaar of papegaai, misschien spoor ik nu even niet... (wat een opties)
Maar....
Was het niet Coco die je toen door omstandigheden met veel pijn in je hart hebt af moeten staan? Zo ja, is die weer terug? En zo ja, waar heb ik dat dan gemist?
Zo nee, wie was dat dan, want ik ben nu even zo in de war....  |
Vrijdag 27 Augustus 2010 10:49 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hhahahaha, Joyce heeft inderdaad Coco moeten afstaan omdat het helemaal niet meer lukte.
Verder is er geen nieuws over Coco, Joyce eigenlijk ook al lang niet meer gezien.
het topic is ook al best oud eigenlijk. |
Vrijdag 27 Augustus 2010 2:41 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Okeej, dan mis ik dus toch niets. Omdat er een reactie was geplaatst, ging ik er automatisch vanuit dat het een nieuw topic was.
Pppfff, ik dacht al dat ik de info allemaal niet meer op een rijtje had staan.... |
Vrijdag 27 Augustus 2010 4:00 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:35 am
|
|
|
|
|
|