uitbreker!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

uitbreker!!  Reageer met quote  

ben ik net in de keuken bezig hoor ik allemaal lawaai alsof 1 van mn gaaitjes de kooi aan het afbreken is roep ik nog doe maar rustig ik ben zo klaar,
dan hoor ik geschuifel en getik achter me ik kijk achter me en tadaa!!!
zit coco achter me op de grond Shocked
is ie er dus weten uit tekomen de r*tzak Laughing dus dat wordt dus een slotje op de deur van hm
mr goed denk laat hm mr ff zitten ff de afwas afmaken en dan doe ik hm wel terug roept ie opeens coco lekker
Laughing Laughing lag bijna op de vloer van het lachen heeft ie nog nooit gezegd zo heb hm maar wat lekkers gegeven want hij heeft er zoveel voor moeten doen Wink ze blijven me verbazen, nou zit ie op zn gemak in zn kooi alsof er nooit iets gebeurd is Very Happy
Bericht Donderdag 1 Maart 2007 10:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hahahhaahaha,dan wacht maar af!!! Laughing Laughing Laughing
1x belonen,voor iets wat eigenlijk de niet de bedoeling is,zal niet zo snel kwaad kunnen,alhoewel het ook wel zou kunnen. Dus een slotje erop lijkt me wel verstandig!!

Af en toe moet we hier ons ook echt inhouden,als de gaaitjes weer moeite hebben gedaan voor iets,wat ze eigenlijk niet mogen. Want ga je het leuk vinden,dan zien hun dat als iets goeds,en gaan ze het vaker doen. Wink
Bericht Donderdag 1 Maart 2007 10:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja sluit me aan bij Danny,
Mijn aga breekt ook altijd uit, vond ik eerst wel mooi enzo,
Maar begint zo irritant te worden Razz
Ben het slotje ook kwijt dus,
Bericht Donderdag 1 Maart 2007 3:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: uitbreker!!  Reageer met quote  

Hahaha wat een heerlijke Houdini! Ze zijn supersnel in het uitvinden hoe ze uit kunnen breken. Laat je het sleuteltje niet in het slotje zitten? Want dan breken ze alsnog uit. Rolling Eyes
Bericht Donderdag 1 Maart 2007 4:03 pm
DavyVAndenBranden
Eitje

Reageer met quote  

Ja ontsnappen dat kan ons marieke ook als de beste. Nu hangt er een slot op het deurtje en een aan de 'deur' van boven.
Bericht Woensdag 25 Augustus 2010 1:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

O jee, ik ben even de weg kwijt, in de war of compleet niet meer op de hoogte.
Misschien ga ik nu dus iets heel doms zeggen, misschien was het een hele andere eigenaar of papegaai, misschien spoor ik nu even niet... (wat een opties)
Maar....

Was het niet Coco die je toen door omstandigheden met veel pijn in je hart hebt af moeten staan? Zo ja, is die weer terug? En zo ja, waar heb ik dat dan gemist?

Zo nee, wie was dat dan, want ik ben nu even zo in de war.... Paranoide
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 10:49 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hhahahaha, Joyce heeft inderdaad Coco moeten afstaan omdat het helemaal niet meer lukte.

Verder is er geen nieuws over Coco, Joyce eigenlijk ook al lang niet meer gezien.

het topic is ook al best oud eigenlijk.
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 2:41 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Okeej, dan mis ik dus toch niets. Omdat er een reactie was geplaatst, ging ik er automatisch vanuit dat het een nieuw topic was.

Pppfff, ik dacht al dat ik de info allemaal niet meer op een rijtje had staan....
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 4:00 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:35 am
  Berichten van afgelopen: